План на курса
1. The Important of Understanding Chinese Business Culture and Etiquettes
2. Guanxi
3. Face or Mian Zi
4. Save and Give Face
5. Greetings
6. Addressing
7. Business Cards
8. When Attending meetings
9. Chinese Chatting Etiquettes – Small Talk
10. Conversation Topics
11. Chinese Dining Etiquette
12. Chinese Gifts Etiquette
Изисквания
WHO SHOULD ATTEND?
This course is designed for corporate Representatives, Professionals doing business with the Chinese. It provides a business focused overview of Chinese Business Culture & Etiquette in China and will help participants interact more confidently, build rapport and strengthen relationships with potential business partners and/or clients.
- Export Manager
- International Trade Executives
- Professional Conversion
- Administrative Executive Fresh Graduates
- Corporate Representatives
- New Hirer
- Business Owner
- Job seekers in China
Oтзиви от потребители (5)
Откровеност, чувство за хумор, подход и знания на домакина
Justyna - e-file
Course - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Беше полезен опит както от професионална, така и от personal гледна точка. Обучителят беше много информиран и ни даде важна информация, която да използваме на работното място, но и в личния живот. Успях да разсъждавам върху собствените си черти на характера и тези на хората около мен и чрез тях да се възползвам или да подобря себе си. Упражненията за управление на стреса бяха прости и полезни за прилагане.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Course - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Бих искал да благодаря на треньора Абхи за това ползотворно обучение. Оценяваме го, че се опитва да опознае всички присъстващи, за да може по-добре да се погрижи обучението за нашите нужди. Харесва ми как имаше баланс между теория и дейности, който ни държи ангажирани. И колко точно и сбито беше съдържанието.
Rainey Clarecia - Talentvis
Course - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Course - Leadership 101
обсъждане на теми с помощта на конкретни примери, свързани с нашата компания
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Course - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated