План на курса

Въведение

  • Какво е Android? Android SDK Android JVM Софтуерният стек Инструментите за разработка (ADT) Потребителски интерфейс Инсталиране на инструменти за разработка Доставчици на съдържание Услуги Намерения Дейности Изгледи Конфигурационен файл Simple Hello World Приложение Артефакти Инструмент за опаковане на активи Входна точка Намерение за дейност Извикване на други дейности Стекът за дейности Пауза и спрени дейности [17 ] Управление на базата данни с разделени процеси, компоненти и интеграционна архитектура

Ресурси за приложение

  • Въведение Какво представляват ресурсите? Ресурси за оформление на низови ресурси Референтен код Референтен синтаксис на ресурси Компилирани ресурси Компилирани анимационни файлове Компилирани bitmaps Компилирани UI изгледи Дефиниции Компилирани масиви Компилирани цветове Компилирани низове Компилирани стилове Компилирани произволни Raw XML файлове Некомпилирани ресурси .apk файлови активи Активи и ресурси Структура на директорията

Концепцията за намерение

  • Въведение Филтър за намерения Използване на намерение за стартиране на дейност Android Налични образци на кодове за намерения Категории намерения Обвързване по време на късно изпълнение Използване на намерение за стартиране на услугата Broadcast Receivers Структурата на обекта на намерението Име на компонента на намерението Действие на намерението Данните на намерението Категория на намерението Екстри на намерението Флагове за намерения Разрешаване на намерения Филтърна структура на намерения Тест за действие Тест за категория Тест за данни Множество съвпадения Android Предварително дефинирани примери за намерения

Контроли на потребителския интерфейс

  • Въведение GUI Пример в изходния код GUI Пример в XML GUI Пример в XML & Изходен код TextView TextView Пример TextView Style Пример EditText EditText Пример AutoCompleteTextView AutoCompleteTextView Пример MultiAutoCompleteTextView MultiAutoCompleteTextView Примерен бутон Button Пример ImageButton ImageButton Пример ToggleBut тон ToggleButton Пример за контролно поле за отметка Примерно контролно поле за отметка RadioButton Control RadioButton Control Примерен ListView ListView Примерен GridView контрол GridView Control Примерен контрол за дата и час Галерия Контролер MapView WebView

Мениджъри на оформлението

  • Въведение LinearLayout Тегло на оформлението Gravity Примери TableLayout Padding Properties RelativeLayout AbsoluteLayout FrameLayout TabsHost

Менюта и диалогови прозорци

  • Въведение Интерфейс на менюто Елемент на менюто Интерфейс Подменю Елементи на менюто Елементи на менюто Атрибути Контейнер Елементи на менюто Елементи на системното меню Елементи на вторичното меню Алтернативни елементи на менюто Създаване на меню Примерни елементи на менюто Групи Елементи на менюто Обработка на събития Преодоляване на функцията за обратно извикване Дефиниране на слушател Използване на намерения Менюта с икона на разширено меню Подменюта Системни менюта Примери за контекстни менюта Обработка на събития в менюто Създаване на меню с помощта на XML Диалогов прозорец за предупреждение Примери за диалогов прозорец за подкана

Сензорни екрани

  • Въведение Движение Събития Последователности на събития Обработка на събития Метод на обработка Примери

Определение на стил

  • Въведение Образци за дефиниране на стил Стилови дефиниции Свойства на стила на наследяване Дефиниране на тема Предварително дефинирани теми Предварително дефинирани теми Наследяване на предварително дефинирана тема Приспособления за приложение Разработка Преглед на приспособления за приложение Практически примери Основна структура на приспособление Конфигуриране на дейност Указания за дизайн

Услуги, базирани на местоположение

  • Въведение Ключът на картата Подписът MD-5 Google Ключът на картите Необходими разрешения Код Примерен пример на кода на контролера на картата Примери на наслагвания на картите Примери на кодове Класът Geocoder Класът на адреса Класът LocationManager Интерфейсът LocationListener Услугата за мониториране на грешки (DMS)

Web Services

  • Въведение Класът HttpClient Класът HttpGet Класът HttpPost Класът HttpResponse Примери на кодове HTTP Get Request HTTP Post Request Code Примери на изчакване Изключения Проблеми с нишки

Android Услуги

  • Въведение Създаване на услуги Фоновите задачи на класа на услугата Интерпроцес Communication Разделено внедряване Локална услуга Отдалечени услуги AIDL компилатор Създаване на отдалечена услуга Използване на примери за отдалечена услуга

Медийна рамка

  • Въведение Възпроизвеждане на аудио Възпроизвеждане на видео Simple MP3 Player Demo Simple Video Player Demo

Android Модел за сигурност

  • Въведение Внедряване Помощната програма keytool Помощната програма jarsigner Внедряване с помощта на Eclipse Разделени процеси Декларативен модел на разрешения

Графика Animation

  • Въведение Кадър по кадър Animation Примерен код Tween Animation Примерен код

Основна графика

  • Въведение Примерният код на абстрактния клас с възможност за рисуване Примерният код на абстрактния клас на ShapeDrable

Графика на OpenGL

  • Въведение Методът glVertexPointer Примерен код на метода glDrawElements

Персонализирани изгледи

  • Въведение Персонализиран контролер за изглед на модел на лента за напредък

Android Нишки

  • Въведение Нишката на потребителския интерфейс Правилото за единична нишка Методът runOnUiThread Методът post Методът postDelayed Класът на манипулатора Класът на помощната програма AsyncTask Изпращане на съобщения до манипулатора Фонови нишки Предупреждения

Жизнен цикъл на приложението

  • Въведение Методи на жизнения цикъл на дейността Методите onStart() и onResume() Методите onPause() и onStope() Връщане към предишна дейност Методите onStop() и onDestroy() Методът onCreate() Методът onPause()

SQLite База данни

  • Въведение SQLite Реализация Класът SQLiteOpenHelper Методът onCreate() Методът onUpgrade() Методът onOpen() Методът getWriteableDatabase() Методът getReadableDatabase() Методът SQLiteКласът на базата данни ExecSQL() Методът insert( ) Метод Методът delete() Методът rawQuery() Метод () Примери на код Методът query() Примери на код

Доставчици на съдържание

  • Въведение Android Вградени доставчици на съдържание SQLite База данни Доставчици на съдържание Архитектура Доставчици на съдържание Регистрация Доставчици на съдържание REST Доставчици на съдържание URL структура Доставчици на съдържание Mime типове Използване на доставчик на съдържание Извличане на записи, добавяне на записи Обектът на курсора, обектът ContentValues() Демонстрация на доставчика на съдържание Разработване Доставчици на съдържание Примери на кода Класът SimpleCursorAdapter Методът onCreate() Методът query() Методът insert() Методът update() Методът delete() Методът getType() Методът Примери на кода Известие за промени

Споделени предпочитания

  • Въведение Интерфейсът на SharedPreferences Примери на код на клас SharedPreferences.Editor

Файл Management

  • Въведение Създаване на файлове Достъп до прости файлове Достъп до необработени ресурси XML Файлове Ресурси SD карта Външна памет

Dalvik VM

  • Въведение Сравнение с JVM Файловият формат dex Помощната програма dx Garbage Collector Контролиране на Dalvik VM

Фонови приложения

  • Въведение Услуги Фонови теми Създаване на тостове Известия Други системни услуги Пример за фонова дейност

Данни за дейността

  • Въведение Класът Intent Start Activity Методи Прехвърляне на данни между Activities Кохерентен потребителски опит Примерен код

SMS съобщения

  • Въведение Класът SMSManager Разрешението SEND_SMS Изпращане на SMS Получаване на SMS

Телефония

  • Въведение Иницииране на телефонни обаждания Пакетът android.telephony Класът CallLocation Класът PhoneStateListener Класът ServiceState Класът TelephonyManager Ограничения, Android VoIP

Уеб изглед

  • Въведение Класът WebView Пакетът android.webkit Разрешението за ИНТЕРНЕТ Методът loadUrl() JavaScript Поддръжка Методът loadData() Методите WebView Класът WebViewClient Класът WebChromeClient

Java Език

  • Въведение Ограниченията Java библиотеки на трети страни

Отстраняване на грешки

  • Въведение Eclipse Java Редактор Eclipse Java Дебъгер Logcat Android Debug Bridge Dalvik Debug Monitor Service Traceview Instrumentation Framework

Адаптори

  • Въведение Класове Йерархия Цел на адаптера Клас SimpleCursorAdapter Класът ArrayAdapter

Живи тапети

  • Въведение Разработете Live Wallpaper Взаимодействие с потребителя User-sdk Element Функцията uses Element PerformanceCode Samples

BroadcastReceiver

  • Въведение Регистриране на приемник Примери за жизнения цикъл на приемника

Bluetooth

  • Въведение Възможностите Класът BluetoothAdapter Класът BluetoothDevice Интерфейсът BluetootnSocket Класът BluetoothServerSocket Класът Bluetooth Bluetooth разрешение Настройване на устройства за намиране на Bluetooth Запитване за сдвоени устройства Откриване на устройства Разрешаване на откриваемост на устройства Примери на код за връзка

Преобразуване на текст в реч

  • Въведение Демонстрация на Pico Engine Единични TTS кодови проби на двигателя

Android Search

  • Въведение Доставчици на предложения Методът onSearchRequest() Доставчик на предложения

Камера

  • Въведение Автоматичен фокус Параметри на картината Режими на сцена

Акселерометър

  • Въведение Класът SensorManager Интерфейсът SensorListenr

Компас

  • Въведение Класът SensorManager Интерфейсът SensorListenr

Вибрация

  • Въведение Вибрационните последователности на класа на вибратора

WiFi свързаност

  • Въведение Потребителски разрешения за клас WifiManager Search за горещи точки Свързване на горещи точки

Networking

  • Въведение Java Networking Класове Android Networking Класове Apache Networking Класове

Рамка на метода на въвеждане

  • Въведение Персонализираният IMF атрибут android:inputType

Завъртане на устройството

  • Въведение Две XML примерни кодови документи за оформление

Локализация

  • Въведение Ресурси по подразбиране Текущо локално тестване Образци на персонализирани локални кодове

Памет Management

  • Контекстът на приложението Ориентацията на екрана се променя Статични вътрешни класове Слаби препратки Събирач на отпадъци

Въвеждане на реч

  • Въведение Класът RecognizerIntent Начало Speech Recognition Страната на сървъра на Google Езиков модел Свободна форма Езиков модел Езиков модел за уеб търсене

Инструменти за разработка

  • Въведение Инструментът aapt Инструментът adb Инструментът android Инструментът ddms Инструментът dx Инструментът draw9patch Инструментът за емулатор

Мигновени съобщения

  • Въведение Jabber протокол GTalk взаимодействие

Изисквания

Нито един

  56 Hours
 

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Свързани Kурсове

Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova

  21 Hours

Kivy: Building Android Apps with Python

  7 Hours

Свързани Kатегории