План на курса

Въведение

    Кратка история на процеса Гледната точка на процеса Управление на процеса Моделиране на процеса Анализ и дизайн Business Process Management Рамка Business Process Management Системи (BPMS) Архитектура на бизнес процеси

BPM Стратегии за внедряване

    BPM Предложение за стойност BPM Общността Защо да автоматизираме BPM? Топология на SOA референтна архитектура BPM Преглед на доставчици Позициониране на BPM инструменти

Съгласуване на ИТ и Business

    BPM срещу BPMS Кога да изберете BPMS ИТ и бизнесът трябва да работят ръка за ръка Съпоставяне на правилната технология с вашия проблем Възприемане на модел на разработка Преглед на BPM система Термини и концепции

Разбиране на основните концепции и архитектура

    Моделиране на процес Анализ на процес Дизайн на процес Компоненти и структура на BPMS корпоративен процес Management Планиране Ключови умения, роли и отговорности

Go управление и бизнес стратегия

    Миналото: данни/функции срещу обекти и услуги Бъдещето: основна бизнес логика срещу контрол на процесите Последици от дизайна за архитектите Подравняване на Business и ИТ Ролята на Business управление Ролята на Business анализатори на правила

Моделиране на процес с BPMN

    Добавената стойност на BPMN Composability и основни услуги Насърчаване на поетапен и итеративен подход Защо Use Case трябва да управляват проекта? Декларация на свойствата на съобщението Използване на набори за корелация Разработване на сложно паралелно изпълнение на дейности Проектиране на паралелност BPMN, внедрен от доставчици Пример: Microsoft XLANG

Обработка на грешки и изключения Management

    Дефиниране на събития Конфигуриране на изчаквания Обработка на грешки Улавяне на изключения Компенсация Management

Business Rules

    Мотивации за BR Основни концепции Модел на зрялост на правилата (KPI RMM™) KPI STEP™ Принципи Нови роли на бизнеса и I/T Бизнес фокусът в бизнес правилата Кога е подходящ BR подход? Нови аспекти за определяне на обхвата на BR проект Ключове Element от плана на BR проект Ролята на BR пилотен преглед на BR за копаене от кода

BPM като средство за активиране на SOA: Ключови компоненти

    Предни части на приложения Основни услуги Стойността на ESB Използване на хранилище Повишена гъвкавост за бизнеса BPM Бели документи за технологията за разпространение на табла

Контролиране и измерване на процесите на подобрение

    Управление на хранилището Настройка на портал за качество 4-те стълба на успеха

Метрика

    Контекстът на организационното представяне Какво прави един показател добър Йерархия на измерване и управление Управление на процеси: Повече от измервания Показатели в процесите Management роли в измерването Management въпроси, на които трябва да се отговори Клопки на усилията за управление на процеси

Архитектура на BPM система

    EAI и B2B аспекти Топология и мащабируемост Инструменти за проектиране Инструменти за внедряване Мониторинг и управление Двигателят на процеса Хранилище за дефиниране на процеси

Основни BPMS функции и интерфейси

    Поддръжката на хранилище Database поддържа решения за човешки работен процес на BAM

 

Изисквания

Нито един

  35 Hours
 

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Oтзиви от потребители (1)

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории