План на курса

Какво е Communication

    Communication стилове Communication поток Рамкиране на разговори Невербална комуникация Дефиниции и принципи Писмена комуникация Телефонни умения

Упражнение/Казус

разбиране Communication

    Какво прави един успешен комуникатор Качествата на успешния комуникатор Дефиниране на убеждаване и влияние Вяра в себе си, увереност и увереност Стилове на натискане и издърпване Оформяне на комуникация

Упражнение/Казус

Communication Стил

    Изберете от набор от комуникационни стилове в зависимост от ситуацията Научете се да отговаряте, вместо да реагирате Отворени, водещи и затворени въпроси Техниката на фунията Разбиране на ценностите Техники за поставяне под въпрос за разбиране на ценностите и изграждане на взаимоотношения

Упражнение/Казус

Преодоляване на съпротивата

    Какво причинява съпротива Как да се справим със съпротивата Практическо ръководство с помощта на шест стъпки Справяне с конфликт Справяне с трудни ситуации без емоции Представяне на вашия случай с въздействие, като се вземат предвид ценностите на другите

Упражнение/Казус

Лош Communication

    Примери и защо това се случва толкова често Стълбата на изводите Отгоре надолу, Отдолу нагоре или 360 градуса Сътрудничество срещу диктатор Избор на най-добрия стил и разбиране какво го прави „най-добрия“

Упражнение/Казус

Събираме всичко заедно

    Обратна връзка Въпроси и слушане Задаване на важни въпроси Предаване на основното послание Отправяне на ефективни искания Обещания – благословия или проклятие? Как да подобрим комуникационните умения занапред

Упражнение/Казус

Изкуството и умението за убеждаване

Разбиране на убеждаването

    Какво прави един успешен убеждаващ? Качествата на успешния убеждаващ Влияние и убеждаване, а не манипулиране Дефиниране на убеждаване и влияние Принципи на ефективно повлияване Вяра в себе си, увереност и Assertiveness Какво имаме предвид под стилове на натискане и издърпване на убеждаване Психологията на убеждаването – основите

Пример/Упражнение

Подготовка за убеждаване

    Изграждане на доверие Теория на „Птичката присмехулник“ Невербална комуникация Изграждане на доверие и връзка Откриване какво искат или имат нужда другите – слушане и разпит Възприятие – как възприемате ситуациите и как другите могат да ви възприемат

Пример/Упражнение

Проучете какво искат другите

    Поставяне на ясни цели относно обхвата на продажбите, към който искате да се впуснете Ефективни техники за задаване на въпроси Осъзнайте ценностите и мотивацията на другите Усъвършенствайте уменията си за слушане и преодолейте бариерите пред активното слушане Идентифицирането на индивидуалните „филтри“ и как да ги преодолеете Силата на положителната мисъл – подготовка за дискусията за убеждаване

Пример/Упражнение

Communication Стил

    Изберете от набор от стилове на комуникация в зависимост от ситуацията Научете се да отговаряте, вместо да реагирате Отворени, водещи и затворени въпроси. Техниката за разпитване на фунията. Разбиране на ценностите и как да убедите около тези техники за задаване на въпроси, за да разберете ценностите и да изградите взаимоотношения

Пример/Упражнение

Преодолейте съпротивата

    Изберете едно от шестте нива на увереност, без да правите компромис с ценностите на другите. Приложете практичен 6-стъпков модел на влияние, като използвате FAB, за да отговаряте на нуждите, събрани от клиентите. Справяне с конфликти – справяне с трудни ситуации без емоции. Представяне на вашия случай с въздействие, приемане на ценности на другите предвид

Пример/Упражнение

Изложете аргумента си убедително

    Представяне на правилния етап. Приемете стратегии, които работят за вас. Изложете своя случай категорично и убедително. Познаване на аудиторията Събиране на съдържанието Правилото 10/80/10 за структуриране на презентацията Изнасяне на презентация

Пример/Упражнение

Обработка на възражения

    Идентифициране на често срещани възражения. Предимството на възраженията. Разработване на подходящи отговори.

Пример/Упражнение

Умения за водене на преговори за Finance професионалисти

Въведение

    Процесът на преговаряне Цели в преговорите Communication Умения на ефективния преговарящ Оценка на информацията Установяване на параметрите Какъв е резултатът „печеливша“

Казус/точка за дискусия

„Интересите“

    Интереси Разликата между позиции и интереси Идентифициране и приоритизиране на вашите интереси Често срещани грешки при работа с интереси Кога преговорите са добра идея? Елементите на ефективните преговори

Казус/точка за дискусия

„Опции“

    Генериране и оценка на възможни опции Идентифициране на вашия идеален резултат Често срещани грешки при генериране на опции

Казус/точка за дискусия

Разбиране на резултатите от преговорите

    Оценете опциите Къде смятате, че ще свърши Има ли „победа“ или компромисът ще бъде по-добър Поставяне на ясни цели Готовност да загубите, когато има смисъл

Казус/точка за дискусия

Преговорният процес

    Правене на предложения и даване и получаване на отстъпки Премахване на задънената улица Съгласуване на средство за защита Разбиране на ролята на преговарящия Ключови етапи на процеса Предоставяне на информация Разчитане на сигнали Изготвяне на план. Преглед на допусканията Работа в процеса на среща/дискусия Проучване с цел развиване на разбиране Постигане на съгласие

Казус/точка за дискусия

Предизвикателства

    Различни типове хора Поведенчески подходи и език на тялото Безизходица, застой и отстъпки Трикове, капани и тактики Кога и къде да преговаряме – Electronic Медиите не са идеални

Практикуване на живо

    Разбор на симултациите

Presentation Skills за специалисти по финанси

Най-важното - Водещият - Вие

    Извършване на „съществените проверки“ Представяне на „правилното“ изображение Използване на вашите думи, тон и език на тялото Работа с качествата на гласа ви Признаване и преодоляване на нервите Използване на техники за релаксация Използване на маниери и жестове за засилване на въздействието Качествата на успешния презентатор

Пример/Упражнение

Основното – Материалът – Какво Goщете да кажете

    Извършване на анализ на нуждите Написване на основния план Проучване, писане и редактиране Установяване на ясна цел Използване на успешни техники за събиране на информация Избор на най-добрия маршрут през вашия материал Идентифициране на ключовите точки Създаване на силни отваряния и затваряния Познаване на плюсовете и минусите на различни визуални помощни средства Направете го голям , смел и брилянтен

Пример/Упражнение

Основното – Публиката – На кого ще го кажете

    Познаване на вашата аудитория, за да разработите презентации, които да се харесат Изграждане на разбирателство Привличане и задържане на ваша страна Работа с въпроси Боравене с трудни хора Разбиране на груповата динамика

Пример/Упражнение

Следваща стъпка – Методи за доставка

    Основни методи Усъвършенствани методи Основни критерии, които трябва да имате предвид Изберете от набор от стилове на комуникация в зависимост от ситуацията Слушане и чуване: Те не са едно и също нещо Задаване на въпроси Комуникация със сила

Пример/Упражнение

Следваща стъпка – Communication Умения

    Какво имаме предвид под Communication Психическа подготовка Техники за физическа релаксация Да изглеждаш уверен пред тълпата Невербално Communication Умения Език на тялото Сигналите, които изпращаш на другите Не е КАКВО казваш, а КАК го казваш Представяне на твоя случай с въздействие,

Пример/Упражнение

Усъвършенстване на вашите умения

    Накарайте ги да се смеят малко Задайте им въпрос Насърчаване на дискусия Справяне с въпроси Създаване на фантастични флипчартове Създаване на завладяващи PowerPoint презентации WOW вашата аудитория Живи видеоклипове и невероятно аудио

Пример/Упражнение

Какво е медиация

    Дефиниция от учебника Медиация на практика Goлоша и лоша медиация SWOT анализ Целите на медиацията Постигане на компромис WinWin – това винаги ли е възможно Запълване на празнината между избягването и официалните действия

Упражнение/Казус

Разбиране на медиацията

    Принципите на медиацията Какво може да постигне. Кога е подходящо Има ли моменти, когато медиацията е неподходяща Възприемане на стратегически подход Алтернативни практики за разрешаване на спорове Политики за човешки ресурси: помощ или пречка в конфликтни ситуации

Упражнение/Казус

Подготовка за медиация

    Основни умения. Критични дискусии Разбиране защо хората се държат по начина, по който се държат в конфликт Какви са проблемите Има ли компромис Най-малко най-лош изход BATNA/WATNA Задаване на параметрите

Упражнение/Казус

Посредничество

    Структуриране на процеса Създаване на „безопасна“ среда Изграждане на разбирателство и доверие Поддържане на безпристрастност Подпомагане на печелившите Справяне с разрушителен конфликт Справяне с задънена улица Ангажиране на съпротивителни хора по конструктивен начин Приключване на медиацията Потвърждаване на резултата Избор на алтернативи Последващи действия и механизми за преглед

Упражнение/Казус

 35 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

7 Hours

People and Team Management

21 Hours

Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

14 Hours

Business English for Non-Native Speakers

14 Hours

Communication and Teamwork

7 Hours

Customer Care Strategy

21 Hours

Свързани Kатегории