План на курса

Разбиране на себе си и другите

    Какво ни кара да се държим така, както го правим? Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи? Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?

Communication

    Как общуваме с другите? Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии? Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем? Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа

Емоционална интелигентност

    Емоциите и техните последствия. Значението на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния коефициент на интелигентност) Петте етапа на модела на емоционалната интелигентност на Голман: Самоосъзнаване Себе-Management Мотивация Емпатия Социални умения

Транзакционен анализ

    Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти? Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти? Какви са ползите от „Истинското разбирателство“ в нашите междуpersonal отношения?

Заинтересована страна Management

    Удовлетворяване на заинтересованите страни Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни

Справяне с промяната

    9-те ключови принципа за промяна Емоционалните реакции към промяната Съпротива срещу промяната – и ползите от съпротивата

Изисквания

Публика

Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите, свързани с общуването и оказването на влияние:

  • Техните колеги
  • Шефовете им
  • Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

7 Hours

People and Team Management

21 Hours

Business Communication Skills

35 Hours

Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

14 Hours

Business English for Non-Native Speakers

14 Hours

Communication and Teamwork

7 Hours

Свързани Kатегории