План на курса

    Какво е вградена система? Проста дефиниция Някои важни етапи Характеристики Защо да използвате C++?
Сравнение с C C: Подмножество от C++ – почти
  • производителност
  • Добавена е „Безплатна“ функционалност
  • Защо не използвате C++?
  • Класове Членове Променливи Променливи на екземпляри
  • Променливи на класа
  • Членски функции Функции на екземпляра
  • Функции на класа
  • Инициализация на конструктор на имплицитни методи
  • Делегиране
  • Деструктор
  • Копиране на оператор за присвояване
  • Семантика на преместване – избягване на ненужно дълбоко копиране
  • структура в C++
  • Пакет/пространство от имена
  • Въведение в наследството
  • Реализация
  • производителност
  • Множествено наследяване
  • Виртуално наследство
  • Полиморфизъм Въведение
  • Виртуална функция
  • Виртуален деструктор
  • Внедряване
  • Информация за типа на изпълнение, RTTI
  • производителност
  • Въведение в шаблони
  • Функционален шаблон
  • Шаблон на клас Вариадни шаблони
  • Код Bloat
  • Стратегии за внедряване
  • Мета шаблон Programming
  • Шаблон срещу наследяване?
  • Обработка на грешки Обработка на изключения
  • Проблеми с производителността
  • Внедряване
  • Вграден код Кога да се използва?
  • Стратегии
  • Стартиране Стартиране на системата
  • Част C
  • Частта C++.
  • Стандартна библиотека Стандартна библиотека с шаблони, STL
  • iostream библиотека
  • Основни разширения, направени на STL поради C++11: семантика на преместване
  • Разнообразни шаблони
  • Паралелност
  • Памет Management Моделът на паметта на C++ Типовете stdint
  • Атомни типове и техните операции
  • Стратегии
  • Променливи
  • Поставяне ново
  • Дефинирана от потребителя памет Management
  • Взаимодействие между C и C++ Mangling на имена
  • Статична инициализация
  • Динамична памет
  • struct Contents POD – обикновен стар тип данни
  • Design Patterns RAII – Придобиването на ресурс е инициализация
  • I/O, картографиран в паметта
  • Прекъсване
  • Инициализация на статични обекти
  • Изисквания

    Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс.

      21 Hours

    Брой участници


    Започва

    Свършва


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (1)

    Свързани Kурсове

    Buildroot: a Firmware Generator for Embedded Systems

      7 Hours

    The Yocto Project - An Overview - hands-on

      28 Hours

    Circuits and Electronics Fundamentals

      14 Hours

    Digital Signal Processing (DSP) Fundamentals

      21 Hours

    Embedded C Application Design Principles

      14 Hours

    Arduino Programming for Beginners

      21 Hours

    Raspberry Pi for Beginners

      14 Hours

    Свързани Kатегории