План на курса

Въведение

    Графични бази данни и библиотеки

Разбиране на графичните данни

    Графиката като структура от данни Използване на върхове (точки) и ръбове (линии) за моделиране на сценарии от реалния свят

Използване на Graph Database за моделиране, запазване и обработка на графични данни

    Локални графични алгоритми/обхождания neo4j, OrientDB и Titan

Упражнение: Моделиране на графични данни с neo4j

    Моделиране на данни за бяла дъска

Отвъд Graph Databases: Graph Computing

    Разбиране на графиката на свойствата Графика, моделираща различни сценарии (софтуерна графика, дискусионна графика, концептуална графика)

Решаване на проблеми от реалния свят с обхождания

    Алгоритмично/насочено ходене по графиката Определяне на кръгови зависимости

Казус от практиката: Класиране на участниците в дискусия

    Класиране по брой и дълбочина на допринеслите дискусии Бележка за анализа на настроенията и концепциите

Graph Computing: Локални набори от инструменти за графика в паметта

    Графичен анализ и визуализация JUNG, NetworkX и iGraph

Упражнение: Моделиране на графични данни с NetworkX

    Използване на NetworkX за моделиране на сложна система

Graph Computing: Графични рамки за пакетна обработка

    Използване Hadoop за съхранение (HDFS) и обработка (MapReduce) Преглед на итеративните алгоритми Hama, Giraph и GraphLab

Graph Computing: Графично-паралелно изчисление

    Обединяване на ETL, проучвателен анализ и итеративно изчисляване на графики в рамките на една система GraphX

Настройка и инсталиране

    Hadoop и Искра

GraphX Оператори

    Свойство, структурно, съединяване, агрегиране на съседство, кеширане и декеширане

Итерация с Pregel API

    Предаване на аргументи за изпращане, получаване и изчисление

Изграждане на графика

    Използване на върхове и ръбове в RDD или на диск

Проектиране на Scalable алгоритми

    GraphX Оптимизация

Accessдопълнителни алгоритми

    PageRank, свързани компоненти, броене на триъгълници

Упражнения: Page Rank и водещи потребители

    Изграждане и обработка на графични данни с използване на текстови файлове като вход

Внедряване в производство

Заключителни бележки

Изисквания

  • Задълбочаване на Java програмирането и рамките
  • Общото разбиране на Python е полезно, но не е задължително
  • Общо разбиране на концепциите за бази данни

Публика

  • Разработчици
 28 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Blazegraph: Creating a Graph Database Application

21 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

JanusGraph

14 Hours

Свързани Kатегории