План на курса

Модул 1: Разбиране на себе си и другите

    Какво ни кара да се държим така, както го правим? Как можем да разберем кои части от това поведение са приемливи – изискват се от нашата роля в бизнеса – и кои части не са приемливи? Обратна връзка: как другите ни виждат и как се отнасят към нас?

Модул 2: Communication

    Как общуваме с другите? Какви са предимствата/недостатъците на различните комуникационни медии? Какво имаме предвид под Ефективен Communication и как да го постигнем? Нашите съответни стилове на мислене и учене и как те могат да бъдат приложени към ежедневната ни работа

Модул 3: Емоционална интелигентност

    Емоциите и техните последствия. Значението на разбирането на нашия „EQ“ (за разлика от по-стандартния коефициент на интелигентност) Петте етапа на модела на емоционалната интелигентност на Голман: Самоосъзнаване Себе-Management Мотивация Емпатия Социални умения

Модул 4: Делегиране

    Какво е делегиране? Етапи на делегиране

Модул 5: Транзакционен анализ

    Защо действаме/реагираме по определен начин на колеги и клиенти? Как можем да изградим връзка с колеги и клиенти? Какви са ползите от „Истинското разбирателство“ в нашите междуpersonal отношения?

Модул 6: Заинтересовани страни Management

    Удовлетворяване на заинтересованите страни Анализ на заинтересованите страни: вътрешни и външни заинтересовани страни

Модул 7: Справяне с промяната

    9-те ключови принципа за промяна Емоционалните реакции към промяната Съпротива срещу промяната – и ползите от съпротивата

Модул 8: Справяне с конфликти

    Какво причинява конфликт? Фазите на справяне с конфликта Разбиране на конфликта Разбиране на вашата позиция / позицията на другия човек в конфликта Разрешаване на конфликта
Петте режима за справяне с конфликти на Килман – и как да ги прилагате
  • Преодоляване на пропастта
  •   21 Hours

    Брой участници


    Започва

    Свършва


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (2)

    Свързани Kурсове

    Hosting Online Meetings

      7 Hours

    People and Team Management

      21 Hours

    Business Communication Skills

      35 Hours

    Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

      14 Hours

    Business English for Non-Native Speakers

      14 Hours

    Communication and Teamwork

      7 Hours

    Customer Care Strategy

      21 Hours

    Свързани Kатегории