План на курса

Да започваме

    История JVM JDK JRE Здравей свят JavaDoc Класове и пакети API Документация

Основното

    Java сравняване със C++ Simple Output Забележки Native типове данни Променливи Ключови думи Идентификатори Изрази и оператори Прости и сложни изрази Контролни оператори Looping оператори Присвоявания Локални променливи Утвърждение Анотации

Въведение в ООП

    Обекти и класове от цикъл на разработка на софтуер Ключови характеристики на ООП Връзки между обекти

Обектно ориентиран Programming

    Обекти Класове и променливи тип клас Деклариране на класове, променливи тип клас Извикване на метод „това“ Специална ключова дума Декларация на клас Деклариране на атрибути Деклариране на методи Методи Претоварване Деклариране на конструктори Конструктори по подразбиране Претоварване на конструктори Използване на „this“ в конструкторите Статични променливи Статични методи Статични инициализатори Крайни променливи Софтуер Пакети Изявление за пакет Изявлението „импортиране“, деклариращо Enums Java Документация за API

Масиви и низове

    Масив от стойности на родния тип Масив от обекти Квадратни скоби Копиране на позиция Стойности на масив Многоизмерен масив Променливата „length“ Класът „String“ Създаване на низ Сравняване на низове Методът „toString()“ Класът StringBuffer Класът StringBuilder Класът StringTokenizer, предаващ аргументи на 'основен' метод

Наследство

    Въведение в наследяването Наследяване в Java Деривационен синтаксис Наследяване Значение Конструктори и модификатори на достъп до наследяване Заменящи методи Конструктори на полиморфизъм и „супер“ ключови думи Абстрактни класове Интерфейси Препратки към оператора „instanceof“ Отхвърлени методи Класът „обект“

Вътрешни класове

    Типове вътрешни класове Задълбочено значение Вътрешни класове в рамките на Методи Анонимен вътрешен клас Статичен вътрешен клас

Обработка на изключения

    Механизмът за обработка на изключения Изключения Класове Йерархия Три типа изключения Изявление Try&Catch Командата „throw“ Веригата за хвърляне „finally“ Блок „хвърлянията“ Добавяне на правилото „Handle or Declare“ Методи Претоварване, проби

Основи на нишките

    Какво е нишка? Частите на нишката Създаване на нова нишка Стартиране на нишката Множество нишки

I/O потоци

    Java I/O преглед Категории на I/O потоци Потоци от байтове и символи Абстрактният клас InputStream Абстрактният клас OutputStream Писане/четене към/от файлове

Генерични лекарства

    Въведение Подтипове Заместващи символи

Колекции

    Въведение Performance Set List Queue Map

Изисквания

Нито един

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории