План на курса

Концепция

    Стойността на подобрението Подобряване и управление Подобряване и пълен контрол на качеството (TQC) Подобрение и система за предложения Подобряване и конкуренция Процесно-ориентирано управление и ориентирано към резултат управление

Сравнение между Изтока и Запада

    Подобряване и иновации Подобряване и измерване

Подобрение от цялостен контрол на качеството

    Контрол на качеството - Управление на качеството на хората Методи за контрол на качеството: Япония срещу Запада Съответствие с цикъла PDCA Масово подобрение

Практически бой

    Ръководено от мениджъра подобрение Подобряване на съоръженията Ръководено от екип подобрение Индивидуално ръководено подобрение

Управление

    Многофункционално управление Внедряване на политика Качествено внедряване Цялостна производствена поддръжка

Методи за решаване на проблеми

    Проблеми в управлението Kaizen дейности и индустриални отношения Труд и управление: Врагове или съюзници Ангажимент на висшето ръководство

Промяна на корпоративната култура

    Клиентът: Най-добрият съдия на качествените взаимоотношения с доставчиците Промяна на корпоративната култура: Предизвикателства за Запада.

анализ на случая

 

 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Business Modeling for an Agile Enterprise

14 Hours

Kanban Management Professional 1

14 Hours

Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes

7 Hours

The Kanban Method (TKP)

7 Hours

Свързани Kатегории