План на курса

Въведение

    Lean ИТ: пресечната точка на Lean, Six Sigma и информационните системи. Как икономическият натиск за намаляване на разходите се отразява на организацията Разпространение на онлайн транзакции Зелени ИТ

Какво е отпадъци?

    Различни видове отпадъци Отпадъци в ИТ операции

Принципи на Lean ИТ

    Потоци от стойност Услуги, предоставяни от ИТ групата на организацията майка
Картографиране на поток от стойност Услуги за диаграмиране и анализиране
  • Поток Системи и интеграция точно навреме
  • Поток срещу отпадъци
  • Системи Pull/Demand Обработка на заявки за услуги
  • Упражнение
  • Предоставяне на сървър - присвояване на казус APIs за разработка на софтуер - присвояване на казус
  • Предизвикателствата на Lean
  • Съпротива срещу промяна Страхът от загуба на работа

      Фрагментирани ИТ отдели Управление на натрупаните отпадъци в технологичните силози

    Концепции, техники и инструменти за анализ

      Наблюдение на процесите Измерване на производителността Количествено определяне на иновациите Разбиране на ключовите аспекти на KPI Времето като критичен фактор в ИТ
    Упражнение
  • Измерване на текущото състояние на ИТ отдел
  • Внедряване на Lean ИТ стратегия във вашата организация

      Референтни реализации Адаптиране на производствената теория към процесите на цифрови услуги

    Канбан карти за визуализация на потока от стойности

      Визуализиране на цифровото, нематериалното и абстрактното

    Инструменти и техники

      Интегриране на икономично производство и икономично потребление Интегриране на цялата верига на доставки, включително потреблението
    Упражнение
  • Идентифициране на потоци от стойност Подготовка на интервюта и въпросници Създаване на карта на потока от стойност
  • Внедряване и търговска поддръжка
  • Разработка и поддръжка на аутсорсинг приложения (ADM) Автоматизиране на предоставяне на услуги Мониторинг на ефективността
  • Упражнение
  • Обработка на билети - присвояване на дела
  • Допълнителни методологии

      Agile, Scrum и икономична разработка на софтуер Six Sigma Capability Maturity Model Integration (CMMI) Information Technology Infrastructure Library (ITIL) Universal Service Management Body of Knowledge (USMBOK) COBIT

    Бъдещи Rrends в Business и IT

      Заключителни бележки

    Изисквания

    • Опит в IT.
    • Познаване на основните концепции за операции.

    Публика

    • Мениджъри и специалисти, работещи в ИТ организация
     14 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (6)

    Свързани Kурсове

    Lean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations

    14 Hours

    Lean 5S for Non-Manufacturing Purposes

    7 Hours

    Business Modeling for an Agile Enterprise

    14 Hours

    Свързани Kатегории