План на курса

Преглед на маркетинга

    Marketing - защо, кога и за какво? 4Ps Segmentation Direct Marketing Неуспешни кампании и как да избегнете същата грешка Marketing за малък бизнес Marketing за обща практика Социални медии – ползите и опасностите

Контролен списък с инструменти за обща практика в маркетинга

Marketing Планиране

    Избор на правилния сегмент Избор на правилния канал Максимизиране на спестяванията на разходи Партийски маркетинг Печелившите партньорства за генериране на увеличен брой пациенти Специални насоки, фокусирани върху различни социално-икономически групи

Превръщане в практика, ориентирана към пациента

    Какво представлява практиката, ориентирана към пациента Характеристики и предимства Одит на услугата и какви услуги да планирате Какво искат вашите пациенти от вас?

Анкети на пациенти

    Научете как да увеличите удовлетвореността на пациентите Идентифицирайте сегментите на пациентите, към които да се насочите Създайте ясен, практичен въпросник

Marketing Одит

    Разберете как да оцените и подобрите вашите маркетингови материали. Значението на POS материалите за брошури за операции и как да ги използвате

Относно треньора

    Бизнес треньорът за този курс работи за Европейския съюз като експертен консултант по програмата Хоризонт 2020 и отговаря за оценката на предложенията за финансиране на първичната медицинска помощ по отношение на грижите за възрастни хора. Пет години работи за най-голямата независима медицинска медийна компания в Европа като вицепрезидент Marketing и е член на управителния съвет. В резултат на това той има добро разбиране за най-добрите практики в първичната медицинска помощ в цяла Европа.

Обучителят спечели награда за своя клиент Roche за проектиране на най-добрата в света програма за обучение на пациенти.

    През последните 12 години той работи с Националната здравна служба в първичната медицинска помощ като съветник в областта на човешките ресурси, стратегията, задържането на пациенти, рационализирането на бек офиса и етичното привличане на нови пациенти. Преподава по Executive MBA програма в един от най-добрите икономически университети в Европа

Изисквания

Никой, въпреки че ще се възползвате повече, ако първо вземете курса по стратегическо планиране за обща практика

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Facebook in Advertising and Marketing

7 Hours

Basic Google Ads

7 Hours

Internet marketing in practice

7 Hours

Successful Google Ads for 2023

7 Hours

Flockdb: A Simple Graph Database for Social Media

7 Hours

Свързани Kатегории