План на курса

Преглед на BPMN 2.0

    BPMN е за процеси Как се моделират решенията с BPMN? Упражнения

Въведение

    Правила срещу решения Кратка история Основни понятия Изисквания за вземане на решения Обхват и употреби на DMN (човешко и автоматизирано вземане на решения)

Изисквания за вземане на решение

    Графики на изискванията за решения (DRG) Диаграми на изисквания за решения (DRD) Решение Business Модел на знания Входящи данни Източник на знания
Таблици за решения Политики за едно попадение (U, A, P, F)
  • Правила за множество удари (C, O, R)
  • Прост Expressионен език (S-FEEL)
  • Достатъчно приятелски Expressионен език (FEEL)
  • Преглед на изпълнението
  • Инструменти, налични на пазара Прости сценарии и семинар за изпълнение на таблиците с решения
  • Изисквания

    Основно разбиране на BPMN 2.0

     14 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (3)

    Свързани Kурсове

    Design Patterns

    14 Hours

    Свързани Kатегории