План на курса

Проблеми пред синоптиците

    Планиране на потребителското търсене Несигурност на инвеститора Икономическо планиране Сезонни промени в търсенето/използване Роли на риска и несигурността

Методи за времеви редове

    Пълзяща средна Експоненциално изглаждане Екстраполация Линейна прогноза Оценка на тенденция Крива на растеж

Иконометрични методи (случайни методи)

    Регресионен анализ с използване на линейна регресия или нелинейна регресия Авторегресивна подвижна средна (ARMA) Авторегресивна интегрирана подвижна средна (ARIMA) Иконометрия

Осъждащи методи

    Проучвания Делфи метод Изграждане на сценарий Технологично прогнозиране Прогноза по аналогия

Симулация и други методи

    Пазар на симулационни прогнози Вероятностно прогнозиране и Ансамбъл прогнозиране Прогнозиране на референтен клас

Изисквания

Добри Excel или други познания по електронни таблици

Солидна математика и Statistics знания

 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Свързани Kурсове

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Understanding Your Brand and Your Business

21 Hours

Свързани Kатегории