План на курса

Въведение в Odoo

Преглед на характеристиките и архитектурата на ODOO

    Odoo Community срещу Odoo Enterprise Edition срещу други търговски CRM системи

Настройка Odoo CRM (Управление на взаимоотношенията с клиенти)

    Разбиране на възможностите за проследяване на тръбопроводи и потенциални клиенти Анализ на ефективността

Управление на производствените операции в Odoo

    Закупуване и инвентаризация в Odoo

Управление на продажбите в Odoo

    Управление на оферти, фактури и ценообразуване в точка на продажба

Счетоводство в Odoo

    Вземания и задължения Създаване и управление на банкови сметки Генериране на отчети

Управление на потребители

    Присвояване на роли на служители (мениджъри, служители, търговски екипи и др.) Интегриране Odoo със съществуващи HR приложения

Създаване на витрина за електронна търговия в Odoo

    Управление на продуктова линия Обработка на плащания онлайн Проектиране на уебсайт в Odoo

Отстраняване на неизправности

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Business управленски опит

Публика

  • Business мениджъри
  • Крайни потребители на CRM софтуер
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (1)

Свързани Kурсове

Odoo for Developers

21 Hours

Odoo for Accounting

14 Hours

Customer Relationship Management (CRM)

7 Hours

Свързани Kатегории