План на курса
Необходимостта от обектно-ориентирано програмиране
- Опит за отразяване на реалния свят в програмирането Началото и еволюцията на обектно-ориентираното програмиране Programowanie obiektowe в аспекта на правилата KISS и DRY
Класове и обекти
- Идеи и обекти във философията на Платон Ролята на класовете Внедряване на класове с помощта на обекти Класове, свойства и статични методи
Конвенции за именуване и кодиране
- Наименуване на класове Наименуване на свойства и методи Наименуване на пакети и папки Други конвенции
Структура на класа
- Свойства/полета като описание на състоянието на обекта Аксесори Методи като имплементация на функционалност
Моделиране и графично представяне на класове
- Анализ на изискванията Моделиране на класова структура и взаимоотношения Описване на бизнес обекти EER диаграми Диаграма на клас UML
Парадигми на обектно-ориентираното програмиране
- Концепцията за парадигма Капсулация Абстракция Наследяване Полиморфизъм
Проектиране и изпълнение на абстрактния слой
- Абстрактни класове Интерфейси Характеристики Вложени клаузи Генерични класове
Създаване на обекти
- Методи за създаване на обекти Роля на конструктора Factory pattern
Зависимости между класове
- Агрегиране Композиция Разпределение на зависимости - Инжектиране на зависимости за отделяне, DIC контейнери Шаблон на посредник
Организация на кода
- Проектиране на многократно използваем код Структура на папки Пространства от имена, пакети, модули
Programowanie obiektowe и производителност
- Резервиране на памет за обекти на Garbage Collector Изрично премахване на обекти, деструктори Работа с препратки
Механизъм за отражение
- Област на приложение на отражението Получаване на информация за класове и обекти Значението на отражението при създаване на документация и тестване на софтуер
Обработка на грешки
- Възможни модели за обработка на грешки Обектен модел за обработка на грешки Ролята на изключенията и класа Exception, хвърляне и прихващане на изключения Try-catch-final block, влагане на блокове
Антимодели на обектно-ориентираното програмиране
- Прекомерна класова отговорност, модел на делегиране Силни зависимости на Singleton и потенциални проблеми Анемичен модел на домейн Други анти-модели
Изисквания
Участниците в обучението трябва да имат основни познания по програмиране.
Oтзиви от потребители (5)
Добри примери, фокусирайте се върху най-полезния материал
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Course - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Course - Groovy Programming
Голямо количество практически знания, показани в примери от реалния живот.
Kamil - Streamsoft Kraków
Course - Java Advanced
Machine Translated
Постоянно натискане на промени, когато на 3-ия ден започнах да се губя повече от преди и беше по-трудно да забележа грешката бързо, успях бързо да проверя най-новите промени и да остана в крак с материала
Paulina
Course - Advanced Java Security
Machine Translated
Very good knowledge and character.