План на курса

Необходимостта от обектно-ориентирано програмиране

    Опит за отразяване на реалния свят в програмирането Началото и еволюцията на обектно-ориентираното програмиране Programowanie obiektowe в аспекта на правилата KISS и DRY

Класове и обекти

    Идеи и обекти във философията на Платон Ролята на класовете Внедряване на класове с помощта на обекти Класове, свойства и статични методи

Конвенции за именуване и кодиране

    Наименуване на класове Наименуване на свойства и методи Наименуване на пакети и папки Други конвенции

Структура на класа

    Свойства/полета като описание на състоянието на обекта Аксесори Методи като имплементация на функционалност

Моделиране и графично представяне на класове

    Анализ на изискванията Моделиране на класова структура и взаимоотношения Описване на бизнес обекти EER диаграми Диаграма на клас UML

Парадигми на обектно-ориентираното програмиране

    Концепцията за парадигма Капсулация Абстракция Наследяване Полиморфизъм

Проектиране и изпълнение на абстрактния слой

    Абстрактни класове Интерфейси Характеристики Вложени клаузи Генерични класове

Създаване на обекти

    Методи за създаване на обекти Роля на конструктора Factory pattern

Зависимости между класове

    Агрегиране Композиция Разпределение на зависимости - Инжектиране на зависимости за отделяне, DIC контейнери Шаблон на посредник

Организация на кода

    Проектиране на многократно използваем код Структура на папки Пространства от имена, пакети, модули

Programowanie obiektowe и производителност

    Резервиране на памет за обекти на Garbage Collector Изрично премахване на обекти, деструктори Работа с препратки

Механизъм за отражение

    Област на приложение на отражението Получаване на информация за класове и обекти Значението на отражението при създаване на документация и тестване на софтуер

Обработка на грешки

    Възможни модели за обработка на грешки Обектен модел за обработка на грешки Ролята на изключенията и класа Exception, хвърляне и прихващане на изключения Try-catch-final block, влагане на блокове

Антимодели на обектно-ориентираното програмиране

    Прекомерна класова отговорност, модел на делегиране Силни зависимости на Singleton и потенциални проблеми Анемичен модел на домейн Други анти-модели

Изисквания

Участниците в обучението трябва да имат основни познания по програмиране.

 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

Learn Object-Oriented Programming with Python

14 Hours

Combined C/C++, JAVA and Web Application Security

28 Hours

Advanced Java Security

21 Hours

Combined JAVA, PHP and Web Application Security

28 Hours

Standard Java Security

14 Hours

Java and Web Application Security

21 Hours

Advanced Java, JEE and Web Application Security

28 Hours

Свързани Kатегории