План на курса

Разбиране на себе си и другите

    Разбирайки, че когато молим другите да присъстват на среща, ние им налагаме нашия списък с приоритети Какво ни кара да се държим така, както го правим? Наясно ли сме как поведението ни влияе на другите: винаги ли реагират по начина, по който ние искаме и по начина, по който трябва? Ако не, защо не…?

Процесът на управление на срещи

    Защо е необходима среща; какви са алтернативите; някоя от алтернативите за предпочитане ли е? Процесът на обаждане, управление и подготовка за срещи: Създаване на смислен дневен ред, обхващащ целите на срещата, темата(ите), които трябва да бъдат обхванати, и предложените времена Поканване само на правилните хора – и никой друг Управление на срещата: разрешаване само на подходящи приноси (но внимавайте да правите разлика между уместно и неуместно); спазване на дневния ред; спазване на времето Създаване на резултати: не непременно подробни протоколи, но поне точки за действия Организиране на последващи срещи

Посещение на срещи

    Трябва ли да присъствам на всички срещи, на които съм поканен? Как да реша дали (или не) да присъствам на срещи? Какви основания имам, за да откажа да присъствам? Какво друго имам право да правя по време на среща, свързана с присъстващите, обсъжданата тема и времето?

Други въпроси, свързани с личната ефективност и времето Management.

    Поставяне на цели – personal и професионални – и придържане към тях Приоритетизиране на работата Как да реша какво трябва да се направи? Как да приоритизирам тези дейности?
Време, наложено от служители: служителите и колегите ми работят ли за мен или аз работя за тях…?
  • Времеви бандити: какво друго ми отнема времето и какво мога да направя по въпроса? Имейли
  • Телефонни разговори
  • Непланирани прекъсвания
  • Дейности по изместване: отлагане...
  • Други неща…
  • Ефективно делегиране
  • Assertiveness: търсене на компромис; да се научите да казвате „не“ ефективно
     7 Hours

    Брой участници



    Цена за участник

    Oтзиви от потребители (6)

    Свързани Kурсове

    Hosting Online Meetings

    7 Hours

    Business Communication Skills

    35 Hours

    Business English for Non-Native Speakers

    14 Hours

    Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

    14 Hours

    People and Team Management

    21 Hours

    Communication and Teamwork

    7 Hours

    Свързани Kатегории