План на курса

Сесия 1: Стратегическо мислене

    Значението на „стратегически“ три основни области на процеса на корпоративна стратегия, процес на контекст на съдържанието, свързващ трите основни области

Сесия 2: Предизвикателствата на Leadership

    Management & лидерство Теории за лидерство Очаквания към лидерите и техния персонал Идентифициране на лидерски черти Какво прави един добър лидер Вдъхновение, въздействие и харизма в лидерството срещу „самотника“ Трансформационно лидерство

Казус/упражнение

Сесия 3: Създаване на визия

    „Мисия“ срещу „Визия“ Защо стратегическите планове се провалят и как да избегнем провала Споразумение за стабилна визия Нуждата от яснота и измеримост Привличане на участие във визията

Казус/упражнение

Сесия 4: Да станем стратегически

    Стратегическо планиране и мислене Разработване на техники за стратегическо мислене Communication Идентифициране на критични умения, необходими за успех

Казус/упражнение

Семинар за основни казуси: Делегатите ще бъдат помолени в малки групи да съгласуват план за стартиране на нов бизнес или бизнес стратегия след извършване на анализ на текущата Business среда и влияния. Планът трябва да оцени ресурсите Текуща Business среда и влияния срещу визията.

Сесия 5: Анализиране на текущата Business среда и влияния

    Външни среди Общата среда Какви са ключовите влияния, оказващи влияние Business Цикли на продукти/услуги Анализ на клиента

Казус/упражнение

Сесия 6: Анализ на ресурсите

Анализиране на организацията

    Холистичният подход Silo Issues Кръстосана организационна оценка Оценка: финансова, Human Resources, операции, системи, стил

Казус/упражнение

Сесия 7: Мотивация и промяна Management

    Мотивационна теория Практическа мотивация Парите като мотиватор Агенти на промяната Съпротива срещу промяната Кривата DREC Подходи за управление на промяната

Казус/упражнение

Сесия 8: Създаване на стратегията

    Превръщане на „визията в реалност“ Създаване на стратегическо движение Разработване на стратегически опции Последици от стратегията Идентифициране на заинтересованите страни Междуорганизационно участие Потенциални конфликтни зони Противодействие на възражения

Казус/упражнение

Сесия 9: Проекти и мерки за успех

    Нови проекти срещу Business както обикновено Необходимостта от подходи за измерване на KPM Използване на подхода на картата с показатели Ключови бизнес двигатели и проследимост Твърди и меки мерки Създаване на рамка за показатели Проследяване на проекти Отчитане на риска

Казус/упражнение

Сесия 10: Процесът на внедряване

    Разпределение на ресурсите, стратегическо планиране и контрол Инструменти за планиране Цели Задачи Communications Разпределение на ресурси Характеристики на ресурсите Изграждане на екип Проекти срещу „Бизнес както обикновено“

Казус/упражнение

Сесия 11: Управление на стратегическата промяна, включително конфликт Management

    Нуждата от конфликт – здравословно ли е Конфликтът като проблем Причините за конфликта Управление, смекчаване и/или избягване на конфликт Въздействието на промяната и управление на ефектите Продаване на ползите от промяната за организацията Минимизиране на недостатъците Поддържане на плана

Казус/упражнение

Сесия 12: Оценяване на вашия екип

    Подготвителна работа Досиета на персонала Работни записи Други колеги Срещи Дискусионни групи и форуми

Казус/упражнение: Двама делегати ще играят роли на мениджър/член на екипа при първоначална среща. Групата ще се запознае по приятелски начин и ще обсъди.

Сесия 13: Работа с хора

    Стилове на управление Стилове на поведение Поведенчески стил Културен стил на банката Стил на банкова и управленска политика Вашият personal стил Срещи Срещи индивидуално Преодоляване на съпротивата Справяне със собствените ви шефове Продажба на проблеми и предизвикателства на вашия екип

Казус/упражнение: Вашият шеф иска да преразпределите някои отговорности. ~съответният персонал няма да го хареса – те са нервни от промяна. Как ще се справиш с това?

Сесия 14: Communication Умения

    Различни стилове Корпоративен/Management стил Устен, писмен, електронен Насърчаване на двупосочна комуникация Насърчаване на корпоративния esprit Използване на директиви отгоре надолу Справяне със съпротивата

Казус/упражнение: Вашият предшественик е провеждал седмични срещи на екипа, но е избрал да не ги председателства, а вместо това е избрал старши служител. Съгласни ли сте с това? Бихте ли го променили? Ако е така, как?

Сесия 15: Management стилове

    Дефиниции в учебниците Вашият предпочитан стил Стилът на Вашата институция, Стилът на вашия шеф Какво работи най-добре за вашия отдел Какво работи най-добре за екипа

Казус/упражнение: Мислите ли, че колегиалният стил на управление, предпочитан от повечето гурута в управлението, е най-добрият?

Сесия 16: Ролята на мениджъра

    Преминаването от член на екипа към супервайзор Ролята в гарантирането, че моят екип постига екипните цели Гарантиране на непрекъснатото подобряване на екипа Управление на цялата роля – управление на времето и ефективно поставяне на цели Leadership „Присъствие“ – изглежда като лидер Влиянието на поведението на супервайзора – върху екипът, върху всеки член на екипа Фокусът на ефективния супервайзор

Казус от практиката: Били сте повишени пред колега и приятел, който очевидно е разочарован. Как трябва да се справите с това?

Сесия 17: Управление на проблеми

    Справяне неформално, полуофициално и официално Методи за решаване на проблеми Привличане на помощ и насоки Резолюция Препоръка

Казус/упражнение: Вашият персонал не се представя добре, защото има твърде много работа. Вашият шеф не е съгласен и ви казва да управлявате. Как се справяте с тази на пръв поглед невъзможна кратка информация?

Сесия 18: Мотивация

    Основни мотивиращи фактори Създаване на подходяща среда Подход на моркова/тоягата Подхранване на патронажа

Казус/упражнение: Как бихте убедили вашия екип да работи през уикенда без допълнително възнаграждение?

Сесия 19: Делегиране

    Изкуството на делегирането Кога да делегираме Надзор Избягване на прекаляването Мониторинг Какво е търговско финансиране

Казус: Помолихте вашия заместник да подготви предварителния бюджет за вашия отдел. Как наблюдавате процеса, без да стъпвате на пръсти? В кой момент бихте поели управлението и как бихте се справили с това?

Сесия 20: Конфликт и разрешаване

    Основни причини Методи за разрешаване Включване на управление Справяне с предизвикателства пред вашия орган Официални процедури

Казус от практиката: Вие молите младши да изпълни задача. Казват, че са твърде заети, но вие настоявате. Отново казват не, публично. Как трябва да се справите с това пряко предизвикателство към вашия авторитет?

Сесия 21: Оценки на персонала

    Значение Цел Съображения за възнаграждение Оценка Насърчаване и насоки Справяне със слабостите

Казус от практиката: Бяхте помолени да изберете един човек за повишение измежду двама кандидати и да съобщите и на двамата резултата. Как се справяте с неуспешния индивид?

 35 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (6)

Свързани Kурсове

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 Hours

Enneagram for Organizational Excellence (OE) Leadership

7 Hours

Свързани Kатегории