План на курса

Въведение

ServiceNow с един поглед

    Софтуер като продукт ServiceNow стек Таблици и записи

Подготовка на средата за разработка

    Настройка на MID сървърна система

Основи на списъци, формуляри и потребителски интерфейс

    Работа с филтри и търсения Модифициране на списъци и формуляри

Персонализации, таблици и полета

    Разглеждане на UI политики и действия на UI Разбиране на бизнес правила, скриптове и политики за данни Създаване на блок-схема Използване на таблици Работа с полета и типове полета Създаване и изтриване на таблици Създаване на приложение

Администриране на потребители

    Създаване и модифициране на потребители, групи и роли Конфигуриране на LDAP и SSO интеграция Имитиране на потребители

Конфигурации в ServiceNow

    Скриптиране в ServiceNow Конфигуриране на UI политики, действие на UI, клиентски скриптове и бизнес политики Създаване и задействане на събития Създаване и задействане на имейл известия Контролиране на достъпа с ACL Създаване на SLA Създаване на работен поток

Системна администрация

    Създаване и модифициране на табла за управление Създаване и докладване на отчети Работа с каталози Методи за отстраняване на неизправности

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Разбиране на принципите на ITIL

Публика

  • Системни администратори
  14 Hours

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Свързани Kурсове

ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)

  14 Hours

Application Performance Management (APM) with New Relic

  28 Hours

Свързани Kатегории