План на курса

Въведение

ServiceNow с един поглед

    Софтуер като продукт ServiceNow стек Таблици и записи

Подготовка на средата за разработка

    Настройка на MID сървърна система

Основи на списъци, формуляри и потребителски интерфейс

    Работа с филтри и търсения Модифициране на списъци и формуляри

Персонализации, таблици и полета

    Разглеждане на UI политики и действия на UI Разбиране на бизнес правила, скриптове и политики за данни Създаване на блок-схема Използване на таблици Работа с полета и типове полета Създаване и изтриване на таблици Създаване на приложение

Администриране на потребители

    Създаване и модифициране на потребители, групи и роли Конфигуриране на LDAP и SSO интеграция Имитиране на потребители

Конфигурации в ServiceNow

    Скриптиране в ServiceNow Конфигуриране на UI политики, действие на UI, клиентски скриптове и бизнес политики Създаване и задействане на събития Създаване и задействане на имейл известия Контролиране на достъпа с ACL Създаване на SLA Създаване на работен поток

Системна администрация

    Създаване и модифициране на табла за управление Създаване и докладване на отчети Работа с каталози Методи за отстраняване на неизправности

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Разбиране на принципите на ITIL

Публика

  • Системни администратори
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Свързани Kурсове

ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)

14 Hours

Application Performance Management (APM) with New Relic

28 Hours

Свързани Kатегории