План на курса

Модул 1: Разбиране SharePoint 2013 г

    Въведение в SharePoint 2013 Възможности Навигация в SharePoint 2013 среда с помощта на лентата SharePoint

Модул 2: Използване на SharePoint списъци

    Преглед на използването на SharePoint списъци Добавяне на елемент от списък Модифициране и изтриване на елемент от списък Промяна на изглед Създаване на личен изглед Промяна или изтриване на изглед

Модул 3: Комуникация с членовете на екипа (?)

    Общ преглед на комуникацията с членовете на екипа Обявления, елементи от календара, задачи и контакти Участвайте в дискусионна дъска Допринасяйте за блог Работа с Wiki страници

Модул 4: Персонализирани настройки за SharePoint

    Създаване на предупреждение Абонирайте се за истински прост канал за синдикиране Заявка за достъп до SharePoint ресурси

Модул 5: SharePoint Общ преглед за 2013 г

    SharePoint 2013 Колекция от сайтове и роли на администратор на сайтове SharePoint 2013Wheel Сравняване SharePoint 2013 Версии Разширени възможности на браузъра

Модул 6: SharePoint 2013 Околна среда - Първи стъпки

    SharePoint 2013 Environment Navigation SharePoint 2013 Лента Добавяне и редактиране на съдържание в SharePoint 2013 Използване на менюто с вашето име

Модул 7: Организация и разработка на SharePoint 2013 сайтове

    Goуправление и най-добри практики Информационна архитектура Структура на сайта Ресурси за обучение на потребители

Модул 8: Колекции от сайтове, сайтове от най-високо ниво и сайтове

    Преглед на SharePoint 2013 Йерархия SharePoint 2013 Инвентаризация на сайтове Създаване на сайтове и подсайтове Модифициране на навигация на сайта Специализирани сайтове Най-добри практики за сайтове и навигация

Лабораторен модул 9: Колекции от сайтове, сайтове от най-високо ниво и сайтове

    Упражнение 1: Създаване на нов сайт от най-високо ниво Упражнение 2: Създаване на нови подсайтове, наречени Нови и текущи проекти и продажби Упражнение 3: Конфигуриране на навигация между сайта на Learning Lake

Модул 10: Създаване и модифициране на библиотеки и списъци

    Общ преглед на библиотеките Създаване на библиотека в SharePoint 2013 инвентаризация на библиотека Преглед на списъци Създаване на списък в SharePoint 2013 списък инвентаризация Библиотека и най-добри практики за списък

Лабораторен модул 11: Създаване и модифициране на библиотеки и списъци

    Упражнение 1: Създаване на персонализиран списък Упражнение 2: Създаване на ново продуктово проучване Упражнение 3: Създаване на списък от Excel Упражнение 4: Създаване на библиотека с документи Упражнение 5: Създаване на библиотека с активи Упражнение 6: Създаване на Wiki библиотека със страници

Модул 12: Управление на разрешения за потребители и групи

    Преглед на разрешенията и сигурността в SharePoint 2013 Разрешения в рамките на SharePoint 2013 Управление на разрешения в рамките на SharePoint 2013 Спиране на наследяването на разрешения Създаване на нова SharePoint 2013 Група Управление на потребители и групи Други инструменти за управление на разрешения Разрешения Най-добри практики

Лабораторен модул 13: Управление на разрешения за потребители и групи

    Упражнение 1: Преглед на разрешенията за SharePoint 2013 обекти Упражнение 2: Добавяне на потребители и групи към SharePoint 2013 обекти Упражнение 3: Създаване на нова група мениджъри с персонализирани разрешения Упражнение 4: Спиране на наследяването на разрешения между SharePoint 2013 обекти

Модул 14: Сайт/съдържание Management и сътрудничество

    Общ преглед на сайта и съдържанието Management Съдържание Management Настройване на сигнали и наистина просто синдикиране Насочване към аудитории със съдържание Сайт и съдържание Management Най-добри практики

Лабораторен модул 15: Сайт и съдържание Management

    Упражнение 1: Промяна на текущата начална страница Упражнение 2: Активиране на съдържание Management Упражнение 3: Активиране на оценка на съдържанието Упражнение 4: Работа с центъра за записи Упражнение 5: Активиране и конфигуриране на насочване към аудитория

Модул 16: Интеграция на Office 2010 с SharePoint 2013

    Общ преглед на Office 2013 и Office Web App Съвместна работа с помощта на Outlook 2013 Свързване и сътрудничество с Office 2013 Backstage Свързване, управление и редактиране на документи Сътрудничество с PowerPoint 2013 Извеждане на информация офлайн с SharePoint Workspace 2013 Интегриране на Visio 2013? Интегриране на Access 2013? Използване на InfoPath 2013 с SharePoint 2013 Най-добри практики за интегриране на Office 2013

Модул 17: Създаване на последователност между сайтовете

    Колони на сайта Типове съдържание на сайта Внедряване на комплекти документи Показване/скриване на лентата на сървъра SharePoint Теми на сайта Общ преглед на SharePoint Шаблони Управление чрез шаблони на сайтове Управление чрез шаблони на списъци и библиотеки Оформление на страница и настройки на шаблони на сайт Съгласуваност Най-добри практики

Лабораторен модул 18: Създаване на последователност между сайтовете (как сайтовете могат да си говорят помежду си)

    Упражнение 1: Модифициране на темата на SharePoint 2013 сайта Упражнение 2: Създаване на тип съдържание на сайт Упражнение 3: Създаване на набор от документи за Learning Lake Упражнение 4: Създаване на шаблон на сайт Упражнение 5: Създаване на списък и шаблон на библиотеки Упражнение 6: Определяне на конкретен Оформление на страница и шаблони на сайтове

Модул 19: Намиране на информация чрез Search и изгледи

    Преглед на изгледи Добавяне на колони към списъци и библиотеки Създаване на изгледи в списъци и библиотеки Конфигуриране на изглед за местоположение Преглед на метаданни и таксономия за SharePoint 2010 Преглед на търсене с помощта на SharePoint Изглед за търсене и Най-добри практики за търсене

Лабораторен модул 20: Намиране на информация чрез Search и изгледи

    Упражнение 1: Използвайте сортиране и групиране, за да промените изглед Упражнение 2: Създайте нов изглед за документи на проекта Упражнение 3: Създайте изгледи на календар и диаграма на Гант Упражнение 4: Създайте и внедрете управлявани ключови думи и най-добри залози

Модул 21: Показване на данни с уеб части през SharePoint 2010 г

    Общ преглед на уеб части Инвентаризация на уеб части Управление на уеб част на страница Управление на уеб част Персонализиране на уеб част Поддръжка на уеб части Най-добри практики за уеб части

Лабораторен модул 22: Показване на данни с уеб части през SharePoint 2010 г

    Упражнение 1: Създаване и модифициране на страница с уеб части Упражнение 2: Внедряване и конфигуриране на уеб част със списък с връзки Упражнение 3: Насочване на задачи към отделни лица с помощта на уеб част със списък със задачи Упражнение 4: Внедряване и конфигуриране на уеб част с изглед на списък Упражнение 5: Свързване на уеб части за показване на информация

Модул 23: Документ Management чрез работни потоци

    Преглед на SharePoint 2013 Одобрение на работни потоци - SharePoint 2013 работен процес с три състояния Събиране на обратна връзка - SharePoint 2013 работен процес Събиране на подписи - SharePoint 2013 Разпореждане на работния процес Управление на работни потоци в SharePoint 2013

Лабораторен модул 24: Управление на документи чрез SharePoint 2013 работни процеси

    Упражнение 1: Създаване на работен поток за одобряване на нови проекти Упражнение 2: Създаване на работен поток за обратна връзка Упражнение 3: Създаване на работен процес за одобрение на разпореждане

Модул 25: Администриране на SharePoint 2013 колекция от сайтове и сайт

    Преглед на администрирането на SharePoint 2013 Допълнителни настройки за администриране на сайт Допълнителни настройки за администриране на колекция от сайтове
  28 Hours

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Цена за участник

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории