План на курса
Модул 1: Разбиране SharePoint 2013 г
- Въведение в SharePoint 2013 Възможности Навигация в SharePoint 2013 среда с помощта на лентата SharePoint
Модул 2: Използване на SharePoint списъци
- Преглед на използването на SharePoint списъци Добавяне на елемент от списък Модифициране и изтриване на елемент от списък Промяна на изглед Създаване на личен изглед Промяна или изтриване на изглед
Модул 3: Комуникация с членовете на екипа (?)
- Общ преглед на комуникацията с членовете на екипа Обявления, елементи от календара, задачи и контакти Участвайте в дискусионна дъска Допринасяйте за блог Работа с Wiki страници
Модул 4: Персонализирани настройки за SharePoint
- Създаване на предупреждение Абонирайте се за истински прост канал за синдикиране Заявка за достъп до SharePoint ресурси
Модул 5: SharePoint Общ преглед за 2013 г
- SharePoint 2013 Колекция от сайтове и роли на администратор на сайтове SharePoint 2013Wheel Сравняване SharePoint 2013 Версии Разширени възможности на браузъра
Модул 6: SharePoint 2013 Околна среда - Първи стъпки
- SharePoint 2013 Environment Navigation SharePoint 2013 Лента Добавяне и редактиране на съдържание в SharePoint 2013 Използване на менюто с вашето име
Модул 7: Организация и разработка на SharePoint 2013 сайтове
- Goуправление и най-добри практики Информационна архитектура Структура на сайта Ресурси за обучение на потребители
Модул 8: Колекции от сайтове, сайтове от най-високо ниво и сайтове
- Преглед на SharePoint 2013 Йерархия SharePoint 2013 Инвентаризация на сайтове Създаване на сайтове и подсайтове Модифициране на навигация на сайта Специализирани сайтове Най-добри практики за сайтове и навигация
Лабораторен модул 9: Колекции от сайтове, сайтове от най-високо ниво и сайтове
- Упражнение 1: Създаване на нов сайт от най-високо ниво Упражнение 2: Създаване на нови подсайтове, наречени Нови и текущи проекти и продажби Упражнение 3: Конфигуриране на навигация между сайта на Learning Lake
Модул 10: Създаване и модифициране на библиотеки и списъци
- Общ преглед на библиотеките Създаване на библиотека в SharePoint 2013 инвентаризация на библиотека Преглед на списъци Създаване на списък в SharePoint 2013 списък инвентаризация Библиотека и най-добри практики за списък
Лабораторен модул 11: Създаване и модифициране на библиотеки и списъци
- Упражнение 1: Създаване на персонализиран списък Упражнение 2: Създаване на ново продуктово проучване Упражнение 3: Създаване на списък от Excel Упражнение 4: Създаване на библиотека с документи Упражнение 5: Създаване на библиотека с активи Упражнение 6: Създаване на Wiki библиотека със страници
Модул 12: Управление на разрешения за потребители и групи
- Преглед на разрешенията и сигурността в SharePoint 2013 Разрешения в рамките на SharePoint 2013 Управление на разрешения в рамките на SharePoint 2013 Спиране на наследяването на разрешения Създаване на нова SharePoint 2013 Група Управление на потребители и групи Други инструменти за управление на разрешения Разрешения Най-добри практики
Лабораторен модул 13: Управление на разрешения за потребители и групи
- Упражнение 1: Преглед на разрешенията за SharePoint 2013 обекти Упражнение 2: Добавяне на потребители и групи към SharePoint 2013 обекти Упражнение 3: Създаване на нова група мениджъри с персонализирани разрешения Упражнение 4: Спиране на наследяването на разрешения между SharePoint 2013 обекти
Модул 14: Сайт/съдържание Management и сътрудничество
- Общ преглед на сайта и съдържанието Management Съдържание Management Настройване на сигнали и наистина просто синдикиране Насочване към аудитории със съдържание Сайт и съдържание Management Най-добри практики
Лабораторен модул 15: Сайт и съдържание Management
- Упражнение 1: Промяна на текущата начална страница Упражнение 2: Активиране на съдържание Management Упражнение 3: Активиране на оценка на съдържанието Упражнение 4: Работа с центъра за записи Упражнение 5: Активиране и конфигуриране на насочване към аудитория
Модул 16: Интеграция на Office 2010 с SharePoint 2013
- Общ преглед на Office 2013 и Office Web App Съвместна работа с помощта на Outlook 2013 Свързване и сътрудничество с Office 2013 Backstage Свързване, управление и редактиране на документи Сътрудничество с PowerPoint 2013 Извеждане на информация офлайн с SharePoint Workspace 2013 Интегриране на Visio 2013? Интегриране на Access 2013? Използване на InfoPath 2013 с SharePoint 2013 Най-добри практики за интегриране на Office 2013
Модул 17: Създаване на последователност между сайтовете
- Колони на сайта Типове съдържание на сайта Внедряване на комплекти документи Показване/скриване на лентата на сървъра SharePoint Теми на сайта Общ преглед на SharePoint Шаблони Управление чрез шаблони на сайтове Управление чрез шаблони на списъци и библиотеки Оформление на страница и настройки на шаблони на сайт Съгласуваност Най-добри практики
Лабораторен модул 18: Създаване на последователност между сайтовете (как сайтовете могат да си говорят помежду си)
- Упражнение 1: Модифициране на темата на SharePoint 2013 сайта Упражнение 2: Създаване на тип съдържание на сайт Упражнение 3: Създаване на набор от документи за Learning Lake Упражнение 4: Създаване на шаблон на сайт Упражнение 5: Създаване на списък и шаблон на библиотеки Упражнение 6: Определяне на конкретен Оформление на страница и шаблони на сайтове
Модул 19: Намиране на информация чрез Search и изгледи
- Преглед на изгледи Добавяне на колони към списъци и библиотеки Създаване на изгледи в списъци и библиотеки Конфигуриране на изглед за местоположение Преглед на метаданни и таксономия за SharePoint 2010 Преглед на търсене с помощта на SharePoint Изглед за търсене и Най-добри практики за търсене
Лабораторен модул 20: Намиране на информация чрез Search и изгледи
- Упражнение 1: Използвайте сортиране и групиране, за да промените изглед Упражнение 2: Създайте нов изглед за документи на проекта Упражнение 3: Създайте изгледи на календар и диаграма на Гант Упражнение 4: Създайте и внедрете управлявани ключови думи и най-добри залози
Модул 21: Показване на данни с уеб части през SharePoint 2010 г
- Общ преглед на уеб части Инвентаризация на уеб части Управление на уеб част на страница Управление на уеб част Персонализиране на уеб част Поддръжка на уеб части Най-добри практики за уеб части
Лабораторен модул 22: Показване на данни с уеб части през SharePoint 2010 г
- Упражнение 1: Създаване и модифициране на страница с уеб части Упражнение 2: Внедряване и конфигуриране на уеб част със списък с връзки Упражнение 3: Насочване на задачи към отделни лица с помощта на уеб част със списък със задачи Упражнение 4: Внедряване и конфигуриране на уеб част с изглед на списък Упражнение 5: Свързване на уеб части за показване на информация
Модул 23: Документ Management чрез работни потоци
- Преглед на SharePoint 2013 Одобрение на работни потоци - SharePoint 2013 работен процес с три състояния Събиране на обратна връзка - SharePoint 2013 работен процес Събиране на подписи - SharePoint 2013 Разпореждане на работния процес Управление на работни потоци в SharePoint 2013
Лабораторен модул 24: Управление на документи чрез SharePoint 2013 работни процеси
- Упражнение 1: Създаване на работен поток за одобряване на нови проекти Упражнение 2: Създаване на работен поток за обратна връзка Упражнение 3: Създаване на работен процес за одобрение на разпореждане
Модул 25: Администриране на SharePoint 2013 колекция от сайтове и сайт
- Преглед на администрирането на SharePoint 2013 Допълнителни настройки за администриране на сайт Допълнителни настройки за администриране на колекция от сайтове