План на курса

Въведение

Преглед на Team Collaboration

    Основни неща за екипно сътрудничество Ефективно сътрудничество Здравословно сътрудничество

Разбиране на Collaboration принципи

    Предизвикателства и ползи Дефиниране на роли и отговорности Операционализиране на сътрудничеството

Изграждане на високоефективен екип

    Характеристики на високоефективен екип Определяне на споделена посока (визия, мисия, цели) Определяне на основните компетенции Екипно разнообразие и химия

Подобряване на екипната динамика

    Преодоляване на отбранителната позиция Истинност Активно слушане Самосъзнание и осъзнаване на другите

Създаване на култура на Collaboration

    Мотивиране на екипи Споделяне на работа Стимулиране на служители Споделена отговорност

Ръководство и работа в екип

    Екипи и екипиране Поемане на риск и безопасност Работа през граници Изграждане на консенсус

Водене на екипна среда за сътрудничество

    Лидерски умения за сътрудничество Сътрудничество в цялата организация Провеждане на ефективни срещи

Увеличаване на Collaboration в отборите

    Работа в екип Дейности за изграждане на екип Насърчаване на иновации Справяне с конфликти и бариери Използване на съществуващи технологии

Измерване на работата в екип и Collaboration

    Количествени и качествени показатели Задаване на сравнителни показатели и KPI Най-добри практики за екипно сътрудничество

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Работа в екип в организация

Публика

  • Членове на отбора
  • Ръководители на екипи
  7 Hours
 

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Oтзиви от потребители (4)

Свързани Kурсове

People and Team Management

  21 Hours

Communication and Teamwork

  7 Hours

International Business Etiquette

  14 Hours

Social & Dining Etiquette

  21 Hours

Effective communication skills

  21 Hours

Effective interpersonal communication with elements of assertiveness

  14 Hours

Conflict Management

  14 Hours

Self Time Management

  14 Hours

Customer Care Strategy

  21 Hours

Customer Care Academy

  28 Hours

Свързани Kатегории