План на курса

Въведение

    Как комуникацията може да направи или разбие една компания Еволюцията на организационните екипи Какво е емоционална интелигентност?

Communication

    Идентифициране на области за подобрение в комуникацията Подходи за подобряване на комуникацията Да останете обективни (да не приемате нещата personal с лека ръка) Да казвате това, което наистина искате да кажете Ролята на емоциите Значението на емпатията

Съвместна дейност

    Ефективни екипи срещу неефективни екипи Идентифициране на общата цел Идентифициране на индивидуалните нужди Поставяне на цели и проследяване на резултатите Постигане на синергия

Управление на екип

    Значението на лидера Поемане на отговорност (притежаване на проблема) Водене чрез пример Правене на срещите кратки, сладки и ангажиращи Измерване на напредъка Култивиране на бъдещи лидери

Емоционална интелигентност

    Какво е емоционална интелигентност? Измерване на емоционалната интелигентност Разбиране и използване на емоциите за по-добро общуване Идентифициране на типовете personalличност във вашия екип Култивиране на емоционална интелигентност -- инструменти и техники

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Опит в работа в екип

Публика

  • Ръководители на екипи и членове
  • Мениджъри
 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (7)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

7 Hours

People and Team Management

21 Hours

Business Communication Skills

35 Hours

Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów

14 Hours

Business English for Non-Native Speakers

14 Hours

Свързани Kатегории