План на курса
Въведение
Настройване на вашата среда за разработка
Основи на C++ за игри
Персонализиране на Unreal потребителския интерфейс
Създаване на вашия първи проект
Създаване на пейзажи
Блокиране на нива
Сглобяване на сцена
Прилагане на материали и създаване на специални ефекти
Експортиране и импортиране на активи за използване в дизайна
Добавяне на ефекти след обработка
Създаване на уникален външен вид
Visual Scripting Language и Blueprint Editor на Unreal.
Създаване на кинематика
Оптимизиране на производителността
Опаковане на вашата игра за разпространение
Обобщение и заключение
Изисквания
- Желание да науча разработка на игри.
- Programming опит не се изисква.
Публика
- Начинаещи разработчици на игри
Oтзиви от потребители (5)
Отворена дискусия, обучител с много знания и желание да помогне с отстраняване на грешки и въпроси Goo баланс между теоретични и практически упражнения.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Course - Programming in C++
Machine Translated
Показахме много различни инструменти (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...), което беше наистина страхотно да имаме базови знания, които можем да разширим, когато се наложи да използваме един от тези инструменти.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Course - C++ 11 Programming
Machine Translated
балансът между лекции и практика, ритъмът, знанията и педагогическите умения на обучителя
Armando Pinto - EID
Course - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Добри примери, фокусирайте се върху най-полезния материал
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Course - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Great training atmosphere.