План на курса
Въведение
Настройване на вашата среда за разработка
Основи на C++ за игри
Персонализиране на Unreal потребителския интерфейс
Създаване на вашия първи проект
Създаване на пейзажи
Блокиране на нива
Сглобяване на сцена
Прилагане на материали и създаване на специални ефекти
Експортиране и импортиране на активи за използване в дизайна
Добавяне на ефекти след обработка
Създаване на уникален външен вид
Visual Scripting Language и Blueprint Editor на Unreal.
Създаване на кинематика
Оптимизиране на производителността
Опаковане на вашата игра за разпространение
Обобщение и заключение
Изисквания
- Желание да науча разработка на игри.
- Programming опит не се изисква.
Публика
- Начинаещи разработчици на игри
Oтзиви от потребители (2)
Отворена дискусия, обучител с много знания и желание да помогне с отстраняване на грешки и въпроси Goo баланс между теоретични и практически упражнения.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Course - Programming in C++
Machine Translated
Great training atmosphere.