План на курса

Въведение

Настройване на вашата среда за разработка

Основи на C++ за игри

Персонализиране на Unreal потребителския интерфейс

Създаване на вашия първи проект

Създаване на пейзажи

Блокиране на нива

Сглобяване на сцена

Прилагане на материали и създаване на специални ефекти

Експортиране и импортиране на активи за използване в дизайна

Добавяне на ефекти след обработка

Създаване на уникален външен вид

Visual Scripting Language и Blueprint Editor на Unreal.

Създаване на кинематика

Оптимизиране на производителността

Опаковане на вашата игра за разпространение

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Желание да науча разработка на игри.
  • Programming опит не се изисква.

Публика

  • Начинаещи разработчици на игри
 21 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (3)

Свързани Kурсове

From 3ds Max to Unreal: Mastering Real-Time Visualization

21 Hours

Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14

21 Hours

C++ for Embedded Systems

21 Hours

Introduction to LaTex

14 Hours

Свързани Kатегории