План на курса

Въведение в комуникацията

    комуникационния процес и неговите етапи значението на вербалните и невербалните комуникационни техники и инструменти за ефективна комуникация

Принципите на ефективната комуникация като основен елемент за ефективните контакти във вашата организация

    собствен самоанализ стил на общуване комуникационни грешки комуникационни бариери етапи на развитие на междуpersonal контакт директна комуникация и телефонна комуникация

Комуникация в организации

    мрежова комуникация в една организация, модели на информационни потоци и задачи за тяхното оптимизиране и инструменти за вътрешна комуникация

Ефективни разговори

    развитие на представата за себе си като подател и получател на съобщение фактори, влияещи върху качеството на професионалните контакти между персонала активно слушане като инструмент за ефективна комуникация объркващи фактори изслушване и разбиране на речта изкуство на задаването на въпроси психологически механизми и техники за въздействие

Стъпки за изграждане на екипа и тяхното влияние върху сътрудничеството

    етапи на развитие на екипа: принципи на работа и опасности за всеки от тях начин за работа по всички тях екипни роли и тяхното идентифициране

Конфликтът и конкуренцията в групата като най-голямата заплаха за сътрудничеството

    източници на видовете конфликти стратегии за справяне с конфликта конкуренция в групата: плюсове и минуси

 

Източници на видовете конфликти

В хармония един с друг и добри отношения с другите – концепцията за асертивно поведение

    концепцията за асертивност вашите собствени права, когато решите да бъдете асертивни типове поведение: агресивно поведение, покорно, асертивно изграждане на „Аз“ съобщения като основа за асертивно изразяване на мнения, преценки и емоции защо се страхуваме да кажем „не“ - какво ни спира самоутвърждаващото се лечение, произтичащо от самия него

Какво означава да се уважаваме един друг - какво ще стане, ако се съгласим или откажем

    способност да отричате и отказвате допускане способност да аргументирате манипулация приемане на отрицателни и положителни отговори на форми на критика даване на конструктивна обратна връзка
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (6)

Свързани Kурсове

Hosting Online Meetings

7 Hours

DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników

14 Hours

Enneagram for Organizational Excellence (OE) Leadership

7 Hours

Свързани Kатегории