План на курса

    Изследователски въпроси и проблеми Естеството на изследванията в бизнеса Какви бизнес проблеми се нуждаят от изследване? Кои са ключовите въпроси в изследователските методи? Индуктивно или дедуктивно разсъждение, обяснение, прогнозиране Идентифициране и преглед на съответната литература Избор на изследователски подходи и стратегии Изследователски парадигми за бизнеса Качествени и количествени методи и как те могат да бъдат свързани Критерии за валидност и надеждност в контекста на бизнес изследвания Избор на подходяща техника за вземане на проби за различни изследвания проучвания Количествени изследователски методи Видове данни за анализ Избор на подходящи методи и инструменти Статистически методи Проектиране на въпросник и тестване Използване на вторични данни Какво да търсим вторични данни и къде да ги намерим Приносът на вторичните данни към бизнес изследванията Предимствата на използването на вторични данни в бизнес проучване Представяне на изследователски доклади и комуникация Писане на доклад от проучване Съдържание на доклад за бизнес аудитория Комуникиране на резултати, методи и медии Изготвяне на презентации на ключови констатации Кодекс за професионално поведение и етика Етичен кодекс История, Концепция за информирано съгласие Собственост на данните Поверителност и технология Анонимност Валидност на данните Алгоритъм Справедливост Последици за обществото Кодекс на професионално поведение

Изисквания

Няма специфични изисквания, необходими за посещаване на този курс.

 7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Свързани Kурсове

Kaggle

14 Hours

Accelerating Python Pandas Workflows with Modin

14 Hours

GPU Data Science with NVIDIA RAPIDS

14 Hours

Anaconda Ecosystem for Data Scientists

14 Hours

Introduction to Data Science and AI using Python

35 Hours

Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers

35 Hours

A Practical Introduction to Data Science

35 Hours

Data Science Programme

245 Hours

Data Science for Big Data Analytics

35 Hours

Data Science essential for Marketing/Sales professionals

21 Hours

F# for Data Science

21 Hours

Introduction to Data Science

35 Hours

Jupyter for Data Science Teams

7 Hours

Data Science with KNIME Analytics Platform

21 Hours

Data Science Implementation Management using KNIME Server

14 Hours

Свързани Kатегории