План на курса

Отвореност към другите: 5 поколения на потребителския пазар, 4 поколения на пазара на труда

    Отвореност към другите - пет поколения на пазара: Поколение Z, Поколение Y, Поколение X, Поколение на бейби бумърите, Поколение на традиционалистите. Кое поколение представлявам? Характеристики на 4 поколения, действащи на пазара на труда: Z, Y, X и Baby Boomers

Поколенчески различия между служителите:

    Дефиниране и управление на потенциала за развитие на служителя, като се вземат предвид специфичните потребности и житейски възможности, произтичащи от възрастта – ключови компетенции Техники и умения за мотивиране и управление на служители от различни възрасти.

Управление на възрастта – как се подготвихме за най-младите поколения Y и Z?

    какъв е служителят от поколението Y и Z? Какво мотивира един служител от поколението Y и Z? Как да общуваме със служител от поколението Y и Z? Как да управляваме служител от поколението Y и Z?

 

X,Y,Z комуникация

    Как да проектирам подходяща комуникация за поколенията X, Y, Z. Защо трябва да адаптирам съобщението? Общи инструменти за комуникация – обратна връзка Как да комуникираме, за да мотивираме поколенията? Отворена комуникация - авторитет в общуването Делова комуникация, развитие на сътрудничество

XYZ управление и мотивация

    Поставяне на цели и изпълнение на задачи Управление на екип, координация на дейностите, управление на проекти – сътрудничество между поколенията Какво мотивира отделните поколения? – ключът към поколението Как да проектираме сътрудничество? Как да се допълваме в бизнеса? Как ефективно да разделяме задачите в екип - таблица на компетентностите Как да изградим естествен авторитет и самочувствие в XYZ? Трудно ли е да се управлява поколението Z и какво наистина ги мотивира? Ще ни липсват ли скоро служители? Набиране на XYZ - какво го интересува всяко поколение?

Трудни XYZ ситуации – асертивност в общуването

    Управление на конфликти – трудни ситуации между поколенията Как да предвидим конфликтите на работното място? Нива на комуникация – нагласи на събеседника (шеф, служител, доставчик, получател) Как да разговаряме със служител, ръководител и т.н.? Емпатия в общуването Какво очакват различните поколения от мен в общуването? Как да намалим стреса чрез прозрачна комуникация?
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Свързани Kурсове

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 Hours

Advanced Product Quality Planning (APQP)

21 Hours

Introduction to IATF 16949

21 Hours

ISO 26262 Automotive Functional Safety

28 Hours

Strategic Planning National Health Service NHS

14 Hours

Свързани Kатегории