Комплексът "Централна точка" предлага бърз достъп до главни пътища...
Комплексът "Централна точка" предлага бърз достъп до главни пътища, водещи до летището, северните и южните курорти и магистрала Варна - София и Варна - Бургас.
Това водено от инструктор обучение на живо в Варна (онлайн или на място) е насочено към бизнес професионалисти, които желаят да се научат как да разработват приложения и да извършват автоматизация на процеси дори без никакво ИТ образование.До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете Citizen development и научете общите действия на Citizen Developer. Научете как да извършвате автоматизация на процеси. Автоматизирайте задачите в бизнес приложенията.
ВъведениеВсеки един от нас обслужва клиенти, осигуряването на положително обслужване на клиентите е от решаващо значение и създаването на възможности за повторен бизнес е важно.Курсът за обслужване на клиенти ще разгледа всички видове клиенти и как да ги обслужваме по-добре и да се усъвършенстваме в процеса. На участниците ще бъде осигурен силен набор от умения, включително работа лице в лице, техники по телефона, работа с трудни клиенти и генериране на доходен бизнес.ОбективенВсеки един от нас обслужва клиенти, осигуряването на положително обслужване на клиентите е от решаващо значение и създаването на възможности за повторен бизнес е важно.Този Customer Care Services курс е предназначен да подготвим и подобрим себе си. На участниците ще бъде предоставен набор от основни умения и знания, необходими на персонала на първа линия, за да се справят с контактите с клиенти по телефона, имейл и лице в лице, техники по телефона с трудни клиенти и успешно генериране на възвращаемост.Ползи от обучението
Идентифицирайте и отговаряйте на очакванията на клиентите Комуникирайте ефективно с клиентите Управлявайте възприятията на клиентите Справяйте се с различни видове клиенти Отговаряйте ефективно на лични и телефонни контакти с клиенти Пишете ефективни имейли и писма Управлявайте стреса Дискусии на курса и упражнения Стимулиращи упражнения се предоставят по време на сесията, позволявайки на участниците да усъвършенстват своите техники за решаване на проблеми и да подобрят своите умения и начин на мислене за обслужване на клиенти. Този курс е предназначен да побере широк спектър от среди за обслужване на клиенти и изпълнение
Ефективната стратегия за грижа за клиентите е от съществено значение за растежа на вашия бизнес. ... Стратегията за грижа за клиентите играе важна роля в изграждането на удовлетворението на клиентите, като ви помага да запазите лоялни клиенти и да увеличите нивата на повторение на бизнеса.
•
Този курс се фокусира върху стратегии и умения за изграждане на отношения с клиентите през целия живот чрез разработване на ценни и ефективни стратегии за грижа за клиентите.
•
Задоволените клиенти могат, чрез разговори и разкази, да станат доброволни посланици за вашата компания и са много вероятно да препоръчват услугите или продуктите ви и на други.
•
Този курс също така ще помогне на участниците да комуникират ефективно, адекватно и ясно във всички ситуации.
•
Целите
Помага на участниците да разработят ефективна стратегия за обслужване на клиенти, проектиране и внедряване на системи, които се фокусират върху удовлетворяването на нуждите на клиентите и сравняват техните услуги срещу техните конкуренти, преразглеждат качеството на текущата ви обслужване на клиенти, поставят цели и установяват стратегия, за да отговарят на следните.
Създаване и повишаване на качеството на обслужване на клиенти.
Критични умения за обслужване на клиенти
Communication умения с клиенти
Разговори по телефона
Електронна поща за Подобряване на обслужването на клиенти…
Как да се справим с трудни клиенти
Do’s и Don’ts на обслужване на клиенти
•
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия.
Много упражнения и упражнения.
Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Високо участие курс, включващ индивидуални и групови дискусии и умения практика, за да се даде възможност на делегатите да споделят идеи и да развиват своите умения нива.
публиката
Всеки, който иска да подобри уменията си
АИМ
Този курс има за цел да повиши доверието и да увеличи способността на делегата да общува уверено и асистентно с колегите и клиентите.
Целите
В края на програмата участниците ще:
Разбиране и преодоляване на бариерите, за да бъде асистент
Признаване на поведенческите черти в себе си и другите и научаване на ефективни стратегии за тяхното управление
Общувайте ефективно с широк спектър от хора, за да постигнете печеливша ситуация, където е възможно
Комуникационните умения отдавна са признати за съществени за професионалния успех и много кариери са били в застой, закъсали или в застой благодарение на липсата на комуникационни умения. Противно на градския мит, малко от нас се раждат с това умение, вместо това повечето са практикували или са се учили от грешките. Този курс е предназначен да помогне на делегатите да подобрят комуникационните си умения и следователно способността си да работят с другите.Уменията за медиация са фино, но смислено различни. Excelобщуването е предпоставка, но по-важно е способността да слушаш и да вземаш под внимание какво се казва. Ролята на медиатора е да помогне на страните да постигнат решение на проблема си и да постигнат резултат, който и двете страни са щастливи да приемат. Медиаторите избягват да вземат страна, да правят преценки или да дават насоки. Те просто са отговорни за развитието на ефективна комуникация и изграждането на консенсус между страните. Този курс обхваща и по-широката гама от умения, в допълнение към комуникацията, които са необходими, за да бъдете ефективен медиатор.
Стратегията за грижа за клиентите играе важна роля в изграждането на удовлетворението на клиентите, като ви помага да запазите лоялни клиенти и да увеличите нивата на повтарящ се бизнес. Чрез добра обслужване на клиентите печелите доверието на клиента, подобрявате имиджа на компанията и укрепвате конкурентното си предимство на пазара. Този курс се фокусира върху стратегии и умения за изграждане на трайни взаимоотношения с клиентите чрез разработване на ценни и ефективни стратегии за грижа за клиентите. Задоволените клиенти могат, чрез разговори и разказване на истории, да станат доброволни посланици за вашата компания и са много вероятно да препоръчат услугите си на другите. Този семинар също така ще помогне на участниците да комуникират ефективно, адекватно и ясно във всички ситуации.
Целите
Развиване на компетентност в областта на професионалната грижа за клиентите
Увеличаване на ефективността на комуникацията с клиентите
Достигане на знанието за това как да се постигнат основните нужди и очаквания на клиентите
Създаване на силни и устойчиви отношения с клиентите
Разширяване на положителния имидж на компанията на пазара
Идентифициране, намаляване и преодоляване на възражения и бариери
Научете за личността и комуникационните предпочитания, когато се занимавате с клиенти
Възможност за създаване на отворена среда за комуникация
Развиване на умения за ясна и ефективна комуникация
Идентифициране на бариери за ефективна комуникация
Магистър по телесен език и невербална комуникация
Методи
Роля игра
Тестове за самооценка
Упражнения в групи
Индивидуална работа
Практически сесии
четене
дискусии
Учене на улиците
При завършване на курса участниците ще могат да:
Създаване на ориентирана стратегия за обслужване на клиенти
Идентифициране на ключови проблеми на клиентите
Създаване на професионален имидж на компанията
Приспособяване към специфични стилове на поведение на клиента
Увеличаване на лоялността на клиентите чрез изключителна обслужване на клиентите
Развиване на комуникационни умения с клиентите
Използвайте техники за изграждане на взаимоотношения
Разработване на личен план за действие за подобряване на уменията за обслужване на клиенти
Покажете гестове на щедрост и висококачествена грижа за клиентите
Използвайте техники за справяне с трудни ситуации
Признаване на препятствия за предоставянето на отлична обслужване на клиенти
ПубликаПерсонал, който трябва да бъде напълно подготвен да предоставя висококачествени коучинг сесии
На отделни членове на собствения им персонал На техните екипи На лица, които не са пряко свързани със собствените си екипи, но които биха оценили техния независим – и без осъждане – принос
Формат на курсаКомбинация от:
Улеснени дискусии Сесии за обучение на делегати – с пълна обратна връзка
До края на курса делегатите ще могат да:
Дефинирайте „Коучинг“ и обяснете подробно използването на Коучинг за подобряване на индивидуалното и екипното представяне – по-специално свързвайки използването му с разбирането на причините зад (и коригирането) на недостатъчното представяне Предоставяйте смислени коучинг сесии
В един все по-глобализиран свят ние работим в по-мултикултурна среда, където са възможни конфликти между индивиди и групи. Основното убеждение зад разрешаването на конфликти е, че конфликтите са неизбежни, но че са управляеми.Асертивността, самоувереността, способността за преговори, интерpersonal и други умения са от основно значение за подпомагане на разрешаването на конфликти. В ежедневието си се сблъскваме с много случаи, когато съзнателно или несъзнателно (с членове на семейството, приятели, клиенти, бизнес партньори) управляваме конфликти. Овладяването на разрешаването на конфликти помага за ефективното разрешаване на конфликти, както и ни помага да общуваме по-добре, да убеждаваме ефективно, да подобряваме бизнес резултатите, както и да подобряваме организационното и personal поведението и представянето.Този курс предлага комбинация от теории и концепции, съчетани с групови упражнения и индивидуални дейности, за да се даде възможност на делегатите да споделят идеи и да развиват своите умения.Цели:
Да разберем основите и нюансите на конфликтите в организациите Да изследваме ключови концепции, фактори, теории, типове и модели в разрешаването на конфликти Да открием personalтиповете личност, стиловете на лидерство, подкрепящи уменията за преговори Да научим изкуството на увереността и самоувереността Да експериментирате, изживявате и практикувате разрешаване на конфликти
Това водено от инструктор обучение на живо в Варна (онлайн или на място) е насочено към стресирани хора, които искат да се справят ефективно със стреса си и да постигнат по-спокойно, по-ясно и по-енергично състояние в ежедневието.До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете двата вида стрес: дистрес и еустрес.
Формулирайте вашите personal показатели и средства за облекчаване на стреса.
Създайте план със специфични процедури за подобряване на спокойствието, яснотата и енергията, като същевременно сведете до минимум стреса, натрупан през деня.
Изместете отрицателните емоции и засилете положителните, като използвате доказани техники.
Справете се с причиняването на стрес. обезсилващи вярвания около работата, живота и взаимоотношенията.
Персонал, който трябва да е напълно наясно с проблемите около Influencing and Avoiding Conflict с: Техните колеги Техните шефове Техните вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
Цели на курсаДо края на курса делегатите ще могат да:
Оценяват необходимостта да управляват собственото си поведение, преди да могат да повлияят на поведението на другите Разбират силните и слабите страни на различните налични комуникационни медии Управляват своите вътрешни и външни клиенти и заинтересовани страни
форматКурсът ще бъде силно интерактивна комбинация от:
Улеснени дискусии Презентации на слайдове Упражнения и казуси
Прочети повече...
Last Updated:
Oтзиви от потребители (4)
Обучението беше съобразено с моите нужди
Patricia - Embraer
Course - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated
Упражненията бяха наистина забавни
Jakub - AXA XL
Course - Business Communication Skills
Machine Translated
That she was replying to the questions and explaining everything with details, considering specific conditions and situations.
Marta Gralewska - Roche
Course - Assertiveness
правейки упражнения, учейки се един от друг, срещайки се с колеги виртуално в малки и големи групи
Gergely Csuti - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Course - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Online Professional Development training in Варна
Weekend Professional Development training in Варна
Evening Professional Development courses in Варна
Professional Development coaching in Варна
Professional Development boot camp in Варна
Professional Development instructor in Варна
Professional Development trainer in Варна
Professional Development instructor-led in Варна
Professional Development classes in Варна
Professional Development on-site in Варна
Professional Development private courses in Варна
Professional Development one on one training in Варна, Professional Development boot camp in Варна, Online Professional Development training in Варна, Professional Development instructor in Варна, Professional Development instructor-led in Варна, Professional Development coaching in Варна, Professional Development on-site in Варна, Professional Development one on one training in Варна, Professional Development private courses in Варна, Weekend Professional Development training in Варна, Evening Professional Development courses in Варна, Professional Development classes in Варна, Professional Development trainer in Варна