План на курса
Модул 1. Принципи на Обектно-ориентираното Програмиране
- Създаване на модели
- Класове & обекти
- Инкапсулация, специализация & полиморфизъм
Модул 2. Проектиране на Приложения с UML
- Какво е UML
- UML Диаграми
- Диаграми за случаи на използване
- Диаграми на класове
- Диаграми за взаимодействие
Модул 3. Започване с C#
- C# и .Net
- Езикът C#
- IDE на Visual Studio
Модул 4. Основни концепции на езика C#
- Типове данни
- Променливи
- Константи
- Низове
- Изрази
- Утвърждения
Модул 5. Клонене
- Условни клонящи изрази
- Безусловни клонящи изрази
- Цикли
Модул 6. Оператори
- Присъединяване
- Математически оператори
- Увеличаване & намаляване
- Релационни
Модул 7. Класове и Обекти
- Определяне на класове
- Конструктори
- Статични и екземплярни членове
- Унищожаване на обекти
Модул 8. Вътре в Методите
- Претоварване на методи
- Инкапсулиране на данни със свойства
- Връщане на множество стойности
Модул 9. Диагностика на грешки
- Настройка на точка за спряно
- Стопанският стълб
Модул 10. Наследяване и Полиморфизъм
- Специализация и генерализация
- Наследяване
- Полиморфизъм
- Абстрактни и запечатани класове
- Корен класа: object
- Опаковане и разопаковане на типове
Модул 11. Претоварване на Оператори
- Използване на ключовото дума Operator
- Създаване на полезни оператори
- Логически двойки
- Оператори за преобразуване
Модул 12. Структури
- Определяне на структура
Модул 13. Интерфейси
- Реализиране на интерфейс
- Реализиране на повече от един интерфейс
- Кастване към интерфейс
- Разширяване на интерфейс
Модул 14. Масиви
- Обявяване на масиви
- Многомерни масиви
- System.Array
- Индексатори
Модул 15. Интерфейси и Типове Колекции
- Интерфейсите за колекции
- Списъци с масиви
- Ореди и стекове
Модул 16. Низове
- Създаване на низове
- Манипулиране на низове
- Класът StringBuilder
Модул 17. Хвърляне и Предизвикване на Изключения
- Изказването за хвърляне
- Изказването try и catch
- Как работи стопанският стълб
- Методи и свойства на класа Exception
Модул 18. Делегати и Събития
- Делегати
- Събития
Модул 19. Генерации
- Генерации: Пример
- Параметриране по тип данни
- Класът System.Collections.Generics
Изисквания
Преди да посещават този курс, студентите трябва да имат компетентност в следните области:
- Познаване и комфорт с основните функции на операционната система, като манипулиране на файлове.
- Разбиране на основите на структурираното програмиране, включително концепции като контрол на потока, променливи и параметри и извиквания на функции.
- Най-малко 3 месеца опит в разработването на приложения в графична или неграфична среда или еквивалентни познания.
Не са необходими опит с обектно-ориентирано програмиране и концепции.
Отзиви от потребители (1)
Съобразени с нашите нужди
Rafal - Haleon
Курс - C#.Net
Машинен превод