План на курса

Модул 1. Принципи на Обектно-ориентираното Програмиране

  • Създаване на модели
  • Класове & обекти
  • Инкапсулация, специализация & полиморфизъм

Модул 2. Проектиране на Приложения с UML

  • Какво е UML
  • UML Диаграми
  • Диаграми за случаи на използване
  • Диаграми на класове
  • Диаграми за взаимодействие

Модул 3. Започване с C#

  • C# и .Net
  • Езикът C#
  • IDE на Visual Studio

Модул 4. Основни концепции на езика C#

  • Типове данни
  • Променливи
  • Константи
  • Низове
  • Изрази
  • Утвърждения

Модул 5. Клонене

  • Условни клонящи изрази
  • Безусловни клонящи изрази
  • Цикли

Модул 6. Оператори

  • Присъединяване
  • Математически оператори
  • Увеличаване & намаляване
  • Релационни

Модул 7. Класове и Обекти

  • Определяне на класове
  • Конструктори
  • Статични и екземплярни членове
  • Унищожаване на обекти

Модул 8. Вътре в Методите

  • Претоварване на методи
  • Инкапсулиране на данни със свойства
  • Връщане на множество стойности

Модул 9. Диагностика на грешки

  • Настройка на точка за спряно
  • Стопанският стълб

Модул 10. Наследяване и Полиморфизъм

  • Специализация и генерализация
  • Наследяване
  • Полиморфизъм
  • Абстрактни и запечатани класове
  • Корен класа: object
  • Опаковане и разопаковане на типове

Модул 11. Претоварване на Оператори

  • Използване на ключовото дума Operator
  • Създаване на полезни оператори
  • Логически двойки
  • Оператори за преобразуване

Модул 12. Структури

  • Определяне на структура

Модул 13. Интерфейси

  • Реализиране на интерфейс
  • Реализиране на повече от един интерфейс
  • Кастване към интерфейс
  • Разширяване на интерфейс

Модул 14. Масиви

  • Обявяване на масиви
  • Многомерни масиви
  • System.Array
  • Индексатори

Модул 15. Интерфейси и Типове Колекции

  • Интерфейсите за колекции
  • Списъци с масиви
  • Ореди и стекове

Модул 16. Низове

  • Създаване на низове
  • Манипулиране на низове
  • Класът StringBuilder

Модул 17. Хвърляне и Предизвикване на Изключения

  • Изказването за хвърляне
  • Изказването try и catch
  • Как работи стопанският стълб
  • Методи и свойства на класа Exception

Модул 18. Делегати и Събития

  • Делегати
  • Събития

Модул 19. Генерации

  • Генерации: Пример
  • Параметриране по тип данни
  • Класът System.Collections.Generics

Изисквания

Преди да посещават този курс, студентите трябва да имат компетентност в следните области:

  • Познаване и комфорт с основните функции на операционната система, като манипулиране на файлове.
  • Разбиране на основите на структурираното програмиране, включително концепции като контрол на потока, променливи и параметри и извиквания на функции.
  • Най-малко 3 месеца опит в разработването на приложения в графична или неграфична среда или еквивалентни познания.

Не са необходими опит с обектно-ориентирано програмиране и концепции.

 35 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории