Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
План на курса
Въведение
- Защо уеб анализи? Adobe Analytics срещу Google Analytics Преглед на Adobe Analytics функции и архитектура
Първи стъпки с Adobe Analytics
- Навигация в потребителския интерфейс Разбиране на работното пространство за анализ, отчети, табла за управление, инструменти и т.н. Как Adobe събира данни от посетителите на уебсайта
Работа с отчети
- Използване на Report Builder Създаване на отчет за мобилни устройства, видео, път, профил на посетител, задържане и т.н. Тълкуване на отчет
Работа с Метрики
- Разбиране на условията и показателите Разбиране на променливите за преобразуване и трафик
Управление на кампания
- Настройване на кампания Проследяване на кампания Задайте цели и сигнали
Анализиране на ефективността на сайта
- Разбиране на поведението на посетителите Придобиване на посетители Идентификация на посетители Сегментиране на посетителите Преглед на фуниите за реализация Измерване на ефективността на канала
Сътрудничество с други
- Създаване на ангажиращо табло за управление Споделяне на табло за управление Оптимизиране на отчети и визуализации за ефективно вземане на решения
Интегриране с Excel
- Използване на Report Builder за преместване на данни
Отстраняване на неизправности
Обобщение и заключение
Изисквания
- Разбиране на концепциите за уеб анализи
- Опитът с Google Analytics е полезен, но не е необходим
Публика
- Анализаторите
- Маркетолози
14 Hours
Oтзиви от потребители (2)
the examples the trainer used in each subject which made it easier to understand
huda Alyassi - Dubai Government Human Resources Dept.
Course - Adobe XD
обяснява стъпка по стъпка, повтаря етапи на проектиране, предлага преки пътища
Agata
Course - DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)
Machine Translated