План на курса

Въведение

    Защо уеб анализи? Adobe Analytics срещу Google Analytics Преглед на Adobe Analytics функции и архитектура

Първи стъпки с Adobe Analytics

    Навигация в потребителския интерфейс Разбиране на работното пространство за анализ, отчети, табла за управление, инструменти и т.н. Как Adobe събира данни от посетителите на уебсайта

Работа с отчети

    Използване на Report Builder Създаване на отчет за мобилни устройства, видео, път, профил на посетител, задържане и т.н. Тълкуване на отчет

Работа с Метрики

    Разбиране на условията и показателите Разбиране на променливите за преобразуване и трафик

Управление на кампания

    Настройване на кампания Проследяване на кампания Задайте цели и сигнали

Анализиране на ефективността на сайта

    Разбиране на поведението на посетителите Придобиване на посетители Идентификация на посетители Сегментиране на посетителите Преглед на фуниите за реализация Измерване на ефективността на канала

Сътрудничество с други

    Създаване на ангажиращо табло за управление Споделяне на табло за управление Оптимизиране на отчети и визуализации за ефективно вземане на решения

Интегриране с Excel

    Използване на Report Builder за преместване на данни

Отстраняване на неизправности

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Разбиране на концепциите за уеб анализи
  • Опитът с Google Analytics е полезен, но не е необходим

Публика

  • Анализаторите
  • Маркетолози
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Raster and Vector Graphics (Adobe Photoshop, CorelDraw)

28 Hours

DTP (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat)

35 Hours

Свързани Kатегории