
Local instructor-led live Soft Skills training courses in България.
Oтзиви от потребители
Колко отворен обучителят е за съответните въпроси. Той може лесно да се отнесе със своите ученици.
Amdocs
Course: Public Speaking 101: The Art of Mastering Self-Expression (With Social Media Relevance)
Machine Translated
Приложението, което ни правим мислим и оценяваме какво научаваме за обучението
Accenture Inc.
Course: Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Machine Translated
Информация за RPA, AI и IOT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Course: Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Machine Translated
Онлайн викторини и последно част от крайния продукт, който трябва да бъде представен.
Accenture Inc.
Course: Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Machine Translated
Приложението - Групова дейност :
Analyn Villarin - Accenture Inc.
Course: Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Machine Translated
Материално познаване на Ева и как да го представи
Marta Jakubowicz - Schaeffler Global Services Europe
Course: Train the Trainer
Machine Translated
Увереността на треньора.
Schaeffler Global Services Europe
Course: Train the Trainer
Machine Translated
Грижа за слушателите
Adam Komorowski - Akademia Morska w Szczecinie
Course: Advanced MS PowerPoint
Machine Translated
Soft Skills Course Outlines
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Staff who need to be fully prepared to deliver high quality Coaching sessions
- To individual members of their own staff
- To their teams
- To individuals who are not directly connected to their own teams but who would value their independent – and non-judgemental - input
Format of the course
A combination of:
- Facilitated Discussions
- Delegate Coaching sessions – with full feedback
By the end of the course, delegates will be able to:
- Define “Coaching” and explain in detail the use of Coaching to improve individual and team performance – particularly relating its use to understanding the reasons behind (and rectifying) under-performance
- Deliver meaningful Coaching Sessions
Целите
Развиване на компетентност в областта на професионалната грижа за клиентите Увеличаване на ефективността на комуникацията с клиентите Достигане на знанието за това как да се постигнат основните нужди и очаквания на клиентите Създаване на силни и устойчиви отношения с клиентите Разширяване на положителния имидж на компанията на пазара Идентифициране, намаляване и преодоляване на възражения и бариери Научете за личността и комуникационните предпочитания, когато се занимавате с клиенти Възможност за създаване на отворена среда за комуникация Развиване на умения за ясна и ефективна комуникация Идентифициране на бариери за ефективна комуникация Магистър по телесен език и невербална комуникация
Методи
Роля игра Тестове за самооценка Упражнения в групи Индивидуална работа Практически сесии четене дискусии
Учене на улиците
При завършване на курса участниците ще могат да:
Създаване на ориентирана стратегия за обслужване на клиенти Идентифициране на ключови проблеми на клиентите Създаване на професионален имидж на компанията Приспособяване към специфични стилове на поведение на клиента Увеличаване на лоялността на клиентите чрез изключителна обслужване на клиентите Развиване на комуникационни умения с клиентите Използвайте техники за изграждане на взаимоотношения Разработване на личен план за действие за подобряване на уменията за обслужване на клиенти Покажете гестове на щедрост и висококачествена грижа за клиентите Използвайте техники за справяне с трудни ситуации Признаване на препятствия за предоставянето на отлична обслужване на клиенти
Delegates learn the different negotiating styles and how to maximise their personal power while protecting important relationships. The course is highly participative with a combination of lecture, discussion, coaching and exercises.
Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.
This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.
Objectives:
- To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
- To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
- To learn the art of assertiveness and self-confidence
- To experiment, experience and practice conflict resolutions
Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
Има пет етапа в процеса Design Thinking (DT) (емпатизиране, определяне на проблема, идея, прототип, тест).
В един все по-сложен свят, ние се справяме с проблеми, които могат да се нуждаят от специални подходи. Design Thinking Помага за справяне с сложни проблеми. Магистърската дизайн-мисъл помага да се справят с сложни проблеми ефективно, да общуват по-добре, да убеждават ефективно, да подобрят бизнес резултатите и да подобрят организационното и лично поведение и изпълнението.
Как DT работи: научаване от хора и проблеми, намиране на модели, дизайн модел (модел дрифт), тестване на модела, оценка на модела и преинженер. Връзката между ДТ, иновациите и предприемачеството. Методи и инструменти на DT: persona, карта на заинтересованите страни, карта на пътуването на клиентите, график на услугите, бизнес модел иновации. Прилагане на DT: дизайн мислене, смущаващ иновации, итеритивен подход, агилна оценка техника, критично мислене, решаване на проблеми, екипна работа, лидерска готовност, комуникационни умения, технологично съзнание, напред мислене, междукултурна и етична компетентност, емоционална интелигентност, самосъзнание, преговарящи умения, разрешаване на конфликти.
Целите са:
Разбиране на основите и нюансите на ДТ Да се изследват ключови концепции, фактори, теории, типове и модели в DT За експериментиране, опит и практика ДТ
Доставка на:
Това е 1 ден (4 часа) курс и се състои от:
лекции (40% - представяне на теории, концепции, модели и взаимодействия), Групни упражнения (30% - групова динамика, игри, групова дискусия и упражнения за разрешаване на конфликти), индивидуални дейности (15% - писане, проектиране и съвместна дискусия) и други (15% - видеоклипове, четене).
Забележка: поради естеството на този курс има минимален размер на групата от 3
•
INTRODUCTION
International Business Etiquette is not about rules & regulations but is particularly important for personal working or traveling for business.
Knowledge of international business etiquette is relevant for conducting meetings, building relationships with others and demonstrating respect for local culture.
In the business world, good business etiquette means that you act professionally and exercise proper manners when engaging with others in your profession.
OBJECTIVE
This course is design to enhance and Benefits Professional on the following .
- Enhanced Personal & Professional image.
- Mastering International Protocol & personal diplomacy.
- Proficiency and competence in various forms of corporate and diplomatic communication.
- Increased self-confidence in official, formal and informal contacts.
- Sharpened professional communication skills.
- Increased confidence in public relations.
- Perfected understanding of formal and informal dress, including evening attire.
- Enhanced ability to work in international environment, understanding key elements of cross-cultural communication and refined competence in contacts with partners’ from all over the world.
China: a developing country and the world’s second largest economy. China’s rapid market transformation and economic expansion supported by a series of government reforms is now an attractive destination to do business and seek jobs opporrtunites. .
Chinese business culture and etiquette can be a little different than Western business practices. As you start to seek jobs opportunities or expand your business in China, it is important to have at least a basic understanding of Chinese business culture and etiquette. Knowing and practicing common customs will also help you relax, avoid embarrassment, and focus on building success.
When it comes to Chinese business etiquette, there is just one overarching rule:
When in China, do as the Chinese do!
The main learning and development objectives is to lean and gain new skills knowledge in Chinese Business Culture and Social etiquette that helps Corporate Representatives, Professionals to do a job well in China.
- Have you ever felt unsure of yourself in social situations?
- Are you concerned about how to address people or how to propose a toast?
- Where to seat your VIP or even which fork to use?
- Although having proper protocol and etiquette may go by unnoticed, its absence will be duly noted
In this course you will learn
- How to handle social situations with grace and ease.
- You will also experience and learn the art of dining etiquette,
- In a real restaurant setting.
You will learn how to handle all types of crockery and cutlery at casual and formal gatherings and experience special foods without embarrassment.
Whether you are in charge of a social occasion or attending one, you can be a gracious host and appreciative guest!
Objectives.
• Developing competencies in the area of organizational of Press Conference
• Increasing the efficiency of Managing Press Conference and Media Enquiries
• Attaining the knowledge of how to get to the underlying needs and expectations of journalist
• Building strong and sustainable relationships with members of the press or media
• Expanding the positive image of the company in the market
• Identifying, reducing, and overcoming objections and barriers
• Developing skills to communicate clearly and effectively
Training Benefits.
• Those who are interested in harnessing the power of public relations to better achieve organizational
goals
• Managers/Executives who need to establish and maintain effective media relations
• Those who need to gain a better understanding of PR tools like press releases, press kits and press
conferences
• Those who wish to learn how to handle media interviews to achieve positive results
Разработване на по-силна идея за различните подходи към съвременното предаване на ученето. Умее да свързва текущата доставка с нови и свежи подходи в обучението доставка. Създайте адаптивна и проактивна учебна програма, която ще максимизира цифровизацията и всички нейни ползи. Управление на организацията в прилагането на цифровата трансформация към обучението
•
Формат на курса
Инструкторът води обучение чрез онлайн доставка Интерактивно планиране с резултати Дигитални ледници Курсът работи
•
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към мениджъри на човешки ресурси, бизнес екипи и хора от организация, които искат да работят чрез тяхното разнообразие и да постигнат ефективност на лично и професионално ниво.
В края на обучението участниците ще могат да:
Разберете основните психологически концепции зад инструмента MBTI. Разбиране на собствения си тип личност и неговото въздействие на работното място. Управление на слабостите на личността и предходните силни. Идентифицирайте други типове личности на MBTI на работното място и сътрудничете съответно. Управление на различията между екипните партньори и изграждане на по-добри връзки.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и упражнения. Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към нови служители и организационни екипи, които искат да се свържат с идентичността на компанията, да създадат здравословна работна среда и да укрепят своя сътруднически дух.
В края на обучението участниците ще могат да:
Разберете ценностите на компанията и ги разпознайте като ъгъл на организационната култура. Създаване на положителна атмосфера сред сътрудниците, работодателите и клиентите. Използвайте основните ценности, които са научили за постигането на целите на проекта. Оценете ролята на целите на компанията за цялостното развитие на характера.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и упражнения. Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към екипи, които искат да оценяват, управляват и оценяват индивидуалния и екипния EQ.
В края на обучението участниците ще могат да:
Измерване на индивидуалния EQ, за да се разбере как да взаимодейства по-добре с колегите си. Разберете емоциите и поведенията на други хора, за да подобрите отношенията си с колеги в екип. Използвайте емоционалната интелигентност, за да създадете положителна и продуктивна работна среда. Използвайте емоционална интелигентност, за да се справите с промените и конфликтите на работното място.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и упражнения. Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към мениджъри и изпълнители, които искат да прилагат правилните инструменти, умения и методологии за управление на отдалечени екипи.
В края на обучението участниците ще могат да:
Разгледайте отдалеченото лидерство, структурите и компонентите, за да адаптирате успешно настрояването на отдалечената работа. Разработване на доверие, цели, култура и екипна работа, за да се създаде ефективна и продуктивна дистанционна екип. Използвайте съществуващите инструменти и технологии за подобряване на виртуалната комуникация и сътрудничество. Извършване на задачите и методи за управление на проекти за измерване на изпълнението на отдалечен екип.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и упражнения. Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Influencing and Avoiding Conflict with :
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Course Objectives
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Format
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding People and Team Management for:
- Themselves
- Their colleagues (peers)
- Their bosses
- Their team members
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Appreciate how to manage, motivate and develop their team members
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
Mediation skills are subtly yet meaningfully different. Excellent communication is a pre-requisite but more important is the ability to listen and take note of what is being said. The role of the mediator is to help parties reach a solution to their problem and to arrive at an outcome that both parties are happy to accept. Mediators avoid taking sides, making judgements or giving guidance. They are simply responsible for developing effective communications and building consensus between the parties. This course also covers the wider range of skills, in addition to communication, that are required to be an effective mediator.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
Това обучение, ръководено от инструктори, е насочено към лидерите на екипа и членовете на екипа, които искат да подобрят начина, по който те общуват, сътрудничат и взаимодействат помежду си. Чрез поредица от практики, екипите могат да подобрят тези умения, което води до по-продуктивна работа и по-щастлив работен живот.
В края на обучението участниците ще могат да:
Идентифициране и решаване на общи проблеми в начина, по който те общуват и реагират на другите на работното място. Подобряване на ефективността, с която работата се извършва като екип. Разберете индивидуалността, както и колективните нужди на екипа, за да управлявате и насочвате по-добре своите усилия. Разберете значението и значението на емоционалната интелигентност като показател и ръководство за подобряване на човешките отношения на работното място.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и упражнения. Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Managers, Team Leaders and staff members who feel that:
- They are attending too many meetings
- Their time is being “stolen” by other people
- They cannot get to the bottom of their day’s work because of a lack of planning, foresight or prioritisation
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage meetings effectively – respecting the time pressures of those whom they invite to meetings
- Follow the standard processes for calling, managing and preparing the output of meetings
- Appreciate more widely some of the ways of managing themselves and their time more efficiently: to work smarter not harder…
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към треньори, консултанти, лидери и комуникатори във всяка област, които искат да прилагат методите Art of Hosting за по-ефективно улесняване на онлайн срещите на различни виртуални платформи (Zoom, Google Meet, Slack и т.н.).
В края на обучението участниците ще могат да:
Разберете концепциите, методите и мисленето зад Art of Hosting или Participatory Leadership. Научете как да улеснявате ефективните онлайн срещи за отдалечени участници, като прилагате техниките Art of Hosting. Създайте безопасна и ангажираща виртуална среда за Art of Hosting, като зададете правилния тон и мислене. Управлявайте онлайн Art of Hosting сесии по-ефективно, като изберете подходяща платформа и се чувствате комфортно с технологията. Дръжте участниците ангажирани чрез стимулиране на онлайн разговори чрез интерактивни инструменти (жив чат, белтборд, разкъсване стаи и т.н.) Изграждане на по-дълбоки връзки с участниците и други практикуващи, за да учат колективно и да придобият ценни познания.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и упражнения. Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Staff who need to be fully prepared to deliver presentations:
- To their teams
- To clients
- To other audiences internal to the company
- To other audiences external to the company
Format of the course
A combination of:
- Facilitated Discussions
- Delegate Presentations – with full feedback
By the end of the course, delegates will be able to:
- Prepare and structure an effective presentation
- Prepare themselves properly for that presentation
- Deliver that presentation with confidence
- Use the various visual aids that a presenter might choose to employ in creating a stimulating presentation
- Deal with the different types of people who they will encounter in their presentations
It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.
Last Updated: