Онлайн или на място, водени от инструктор на живо курсове за обучение по меки умения (известни също като умения за работа с хора, междуличностни умения, социални умения и преносими умения) демонстрират чрез дискусия и упражнения как да разберете динамиката на човешките отношения в бизнес среда и как да прилагате меки умения Техники на умения, навици и начин на мислене за подобряване на взаимоотношенията, както и на бизнес резултатите, като същевременно създавате по-пълноценно изживяване в работата и живота. Обучението по меки умения се предлага като „онлайн обучение на живо“ или „обучение на живо на място“. Обучението на живо на място може да се проведе локално в помещенията на клиента в България или в корпоративните центрове за обучение на NobleProg в България. NobleProg -- Вашият местен доставчик на обучение
Machine Translated
Oтзиви от потребители
★★★★★
★★★★★
Цялото взаимодействие между Елоди и нас. Good съотношение теория/практика.
Hayere Nathalie - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Елоди е наистина жизнена и енергична. Тя познава добре темата си и ангажира всички по време на сесията.
Victor - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Отличен треньор, с реч, изцяло съобразена с аудиторията. Много съдържание.
Carole - Louise England, Axway
Course: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Добре управляван, правилно планиран
Kamil - Magdalena Krakowiak, AXA XL
Course: Business Communication Skills
Machine Translated
Брой дейности
Dorota Jaworska, Covebo
Course: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Непринудена атмосфера, интересни упражнения
Dorota Jaworska, Covebo
Course: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
споделяне на реални случаи.
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Course: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
всички бизнес примери и споделяне на казуси и имаше доста взаимодействия по време на курса
Anthony Cheung, Karl Storz Endoscopy China Ltd.
Course: Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
Machine Translated
обсъждане на поведенчески нагласи
Aleksandra Mazur, e-file
Course: Mindfulness Workshop
Machine Translated
Откровеност, чувство за хумор, подход и знания на домакина
Justyna - Aleksandra Mazur, e-file
Course: Mindfulness Workshop
Machine Translated
спокоен глас и подходящ отговор на различни мнения и коментари от различни хора по време на обучението
Коучингът е форма на обучение за развитие, при което обучаемите постигат конкретна цел чрез помощта на опитен човек. Ефективната комуникация е процес на обмен на информация с цел и яснота.Това водено от инструктор обучение на живо (онлайн или на място) е насочено към всеки, който желае да подобри своите коучинг и комуникационни умения.До края на това обучение участниците ще могат:
Разберете въздействието на коучинга и ефективната комуникация върху ангажираността на партньорите. Научете и прилагайте различни най-добри практики за коучинг и комуникация. Подобрете уменията за комуникация и влияние. Провеждайте коучинг сесии с увереност.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и практика. Практическо внедряване в лабораторна среда на живо.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
Онлайн срещите станаха изключително популярни през последните години. Какво отличава ефективната, стимулираща и ефикасна онлайн среща от посредствената, неефективна?Това водено от инструктор обучение на живо (онлайн или на място) е насочено към обучители, консултанти, лидери и комуникатори във всяка област, които желаят ефективно и ефективно да улесняват уеб конференции, използвайки различни виртуални платформи.До края на това обучение участниците ще могат:
Научете как ефективно да улеснявате онлайн срещи за отдалечени участници. Създайте безопасна и ангажираща виртуална среда за уеб конференции, като зададете правилния тон и начин на мислене. Управлявайте онлайн срещи по-ефективно, като изберете подходяща платформа и се запознаете с технологията. Дръжте участниците ангажирани чрез стимулиране на онлайн разговори. Изградете по-дълбоки връзки с участници и други практици, за да се учите колективно и да придобиете ценна информация.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия. Много упражнения и практика. Практическо внедряване в лабораторна среда на живо.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля свържете се с нас, за да уговорим.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at HR professionals and recruitment specialists who wish to use analytical methods improve organisational performance. This course covers qualitative as well as quantitative, empirical and statistical approaches.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Lots of exercises and practice.
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at HR professionals who wish to use analytical methods improve organisational performance. This course covers qualitative as well as quantitative, empirical and statistical approaches.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Lots of exercises and practice.
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
INTRODUCTION
International Business Etiquette is not about rules & regulations but is particularly important for personal working or traveling for business.
Knowledge of international business etiquette is relevant for conducting meetings, building relationships with others and demonstrating respect for local culture.
In the business world, good business etiquette means that you act professionally and exercise proper manners when engaging with others in your profession.
OBJECTIVE
This course is design to enhance and Benefits Professional on the following .
Enhanced Personal & Professional image.
Mastering International Protocol & personal diplomacy.
Proficiency and competence in various forms of corporate and diplomatic communication.
Increased self-confidence in official, formal and informal contacts.
Sharpened professional communication skills.
Increased confidence in public relations.
Perfected understanding of formal and informal dress, including evening attire.
Enhanced ability to work in international environment, understanding key elements of cross-cultural communication and refined competence in contacts with partners’ from all over the world.
INTRODUCTION
China: a developing country and the world’s second largest economy. China’s rapid market transformation and economic expansion supported by a series of government reforms is now an attractive destination to do business and seek jobs opporrtunites. .
Chinese business culture and etiquette can be a little different than Western business practices. As you start to seek jobs opportunities or expand your business in China, it is important to have at least a basic understanding of Chinese business culture and etiquette. Knowing and practicing common customs will also help you relax, avoid embarrassment, and focus on building success.
When it comes to Chinese business etiquette, there is just one overarching rule:
When in China, do as the Chinese do!
The main learning and development objectives is to lean and gain new skills knowledge in Chinese Business Culture and Social etiquette that helps Corporate Representatives, Professionals to do a job well in China.
Have you ever felt unsure of yourself in social situations?
Are you concerned about how to address people or how to propose a toast?
Where to seat your VIP or even which fork to use?
Although having proper protocol and etiquette may go by unnoticed, its absence will be duly noted
In this course you will learn
How to handle social situations with grace and ease.
You will also experience and learn the art of dining etiquette,
In a real restaurant setting.
You will learn how to handle all types of crockery and cutlery at casual and formal gatherings and experience special foods without embarrassment.
Whether you are in charge of a social occasion or attending one, you can be a gracious host and appreciative guest!
This course is designed to help Managers and Executives understand the Important and organizational of Press Conference. Participants will be introduced to the important of Press Conference, tools such as understanding the media, building a relationship with the media, writing press releases, preparing press kits, organizing a press conference, and dealing with media interviews. The interactive workshop will also provide useful tips on how to establish and enhance an organization’s responsiveness to the media and how to maintain good relations with media representatives and organizations.
Objectives.
• Developing competencies in the area of organizational of Press Conference
• Increasing the efficiency of Managing Press Conference and Media Enquiries
• Attaining the knowledge of how to get to the underlying needs and expectations of journalist
• Building strong and sustainable relationships with members of the press or media
• Expanding the positive image of the company in the market
• Identifying, reducing, and overcoming objections and barriers
• Developing skills to communicate clearly and effectively
Training Benefits.
• Those who are interested in harnessing the power of public relations to better achieve organizational
goals
• Managers/Executives who need to establish and maintain effective media relations
• Those who need to gain a better understanding of PR tools like press releases, press kits and press
conferences
• Those who wish to learn how to handle media interviews to achieve positive results
Кой трябва да присъства
Индивидуални участници, мениджъри, ръководители на екипи, чийто успех зависи от тяхната способност да общуват ясно, да бъдат разбирани и да влияят на начина, по който друго лице изпълнява, и да създават положителни работни отношения.
Описание на курса
Индивидуалният и екипният успех зависи от способността на отделните хора да общуват с другите, лице в лице, както и практически. Всяко взаимодействие с друг човек определя начина, по който се възприемате и всяко взаимодействие е възможност да развиете доверие и да упражнявате положително влияние. Независимо дали представянето на един на един или на аудитория от хиляда, прехвърлянето на информация на екип от проекти или изпращането на трудно съобщение, ефективното общуване е едно от най-мощните умения за постигане на вашите цели.
Този курс развива способността ви да се съсредоточите върху резултата си, да се свържете с аудиторията си и да развиете съобщението си за яснота и влияние. Способността ви да създадете среда за отворена дискусия и продължаващ диалог е от решаващо значение за успеха на комуникацията. Комуникационните умения, обхванати в този курс, ще повишат способността ви да упражнявате избор и контрол за всеки тип разговор, да влияете с авторитет и да подобрите качеството на отношенията и продуктивността.
[ 0 ] Ал
Обучението ще бъде да преразгледа и подобри уменията, необходими за постигане на техните бизнес цели, както по отношение на индивидуалната работа, така и на екипната работа, по-специално чрез придобиването на умения от страна на участниците като:
Създаване на ефективен начин на общуване с другите
Практически анализ на комуникационните бариери и активни техники за предотвратяване на тяхното възникване
Изграждане на съвместни взаимоотношения
Ефективна екипна работа
Осъзнаване на взаимното влияние в отношенията екип-единство и екип-единство
Способността да се използват различни техники за управление на конфликти
Променете отношението и поведението си, като моделирате конструктивно (напр. асертивна позиция)
Метод на работа
Обучението е проектирано като интерактивно, където участниците споделят повече от 80% от времето. Всяка сесия следва подобна динамика: отваряне на нови упражнения навици (за изграждане на съзнание), мини-читане на техниките (знание), практикуване на нови тактики и техники (умения). След приключването на всяка сесия участниците получават материали за подкрепа за дискутираните сесии.
Практическият материал се обобщава, като се дава мини лекция, обясняваща теоретичната основа и основните психологически механизми, които участниците изпитват, докато работят в стаята.
Целта на обучението:
За всички, които се стремят да се справят ефективно и ефективно с конфликтни ситуации. Обучение за хора, които искат да развият уменията си в използването на конфликта в работата на екипа, които имат за цел да развият способността да прилагат стратегии, методи и техники за управление на конфликти.
Предимства на обучението:
Използване на методи и техники за решаване на конфликтни ситуации, ефективно управление на конфликти, ефективна комуникация в конфликтни ситуации, умело подготовка на аналитичните нужди на страните от конфликта и формулирането на проблема, използването на умения за управление на стреса, емоционални и асистентни техники за решаване на такива конфликти.
Умения, придобити по време на обучението:
Ефективно общуване в конфликтни ситуации
Идентифициране на източници на конфликт
анализ на нуждите на страните в конфликта и формулиране на проблема
Използване на методи и техники за решаване на конфликти
Принципи на асистентност и управление на емоциите при разрешаване на конфликти
Прилагане на принципите на асистентната устойчивост
Правилно поведение в конфликт
Управление на стреса, емоционално
Метод на обучение:
лекции, симулации, проучвания на случая, игра на роли, предоставяне на обратна връзка на участниците
Целта на курса:
За управлението: ръководителите на екип, мениджърите започват кариерата си и високопотенциалните служители се избират за развитие. Обучението също е превод за развитието на индивидуалните лидерски роли и управлението на човешките ресурси.
Предимства на завършването на курса:
Увеличаване на ефективността на управлението на екипа, ефективно вземане на решения, свързани с управленските функции, подходящ избор на лидерски стил за ситуацията в екипа, бизнес растеж, укрепване на уменията за разрешаване на конфликти, придобиване на умения за управление на времето.
Метод на обучение:
Кратки тематични лекции, индивидуални упражнения, симулации, изследвания на случая, роли
Self time management is the ability to plan, organize, and control one's own time and activities in order to achieve one's goals and priorities. Self time management can help us improve our performance, reduce our stress, and increase our satisfaction and happiness in life.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at individuals of all levels who wish to learn and apply the principles and techniques of self time management.
By the end of this training, participants will be able to:
Identify and overcome the main barriers and challenges to effective self time management.
Set SMART (Specific, Measurable, Achievable, Relevant, and Time-bound) goals and align them with their values and vision.
Prioritize and schedule their tasks and activities using various tools and methods such as the Pareto principle, the ABC analysis, the Eisenhower matrix, and the Parkinson's law.
Monitor and track their time usage and identify and eliminate their time wasters and distractions.
Delegate and assign tasks appropriately and communicate clearly and assertively with others.
Manage their emotions and stress levels in times of uncertainty and pressure.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Lots of exercises and practice.
Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Стратегията за грижа за клиентите играе важна роля в изграждането на удовлетворението на клиентите, като ви помага да запазите лоялни клиенти и да увеличите нивата на повтарящ се бизнес. Чрез добра обслужване на клиентите печелите доверието на клиента, подобрявате имиджа на компанията и укрепвате конкурентното си предимство на пазара. Този курс се фокусира върху стратегии и умения за изграждане на трайни взаимоотношения с клиентите чрез разработване на ценни и ефективни стратегии за грижа за клиентите. Задоволените клиенти могат, чрез разговори и разказване на истории, да станат доброволни посланици за вашата компания и са много вероятно да препоръчат услугите си на другите. Този семинар също така ще помогне на участниците да комуникират ефективно, адекватно и ясно във всички ситуации.
Целите
Развиване на компетентност в областта на професионалната грижа за клиентите
Увеличаване на ефективността на комуникацията с клиентите
Достигане на знанието за това как да се постигнат основните нужди и очаквания на клиентите
Създаване на силни и устойчиви отношения с клиентите
Разширяване на положителния имидж на компанията на пазара
Идентифициране, намаляване и преодоляване на възражения и бариери
Научете за личността и комуникационните предпочитания, когато се занимавате с клиенти
Възможност за създаване на отворена среда за комуникация
Развиване на умения за ясна и ефективна комуникация
Идентифициране на бариери за ефективна комуникация
Магистър по телесен език и невербална комуникация
Методи
Роля игра
Тестове за самооценка
Упражнения в групи
Индивидуална работа
Практически сесии
четене
дискусии
Учене на улиците
При завършване на курса участниците ще могат да:
Създаване на ориентирана стратегия за обслужване на клиенти
Идентифициране на ключови проблеми на клиентите
Създаване на професионален имидж на компанията
Приспособяване към специфични стилове на поведение на клиента
Увеличаване на лоялността на клиентите чрез изключителна обслужване на клиентите
Развиване на комуникационни умения с клиентите
Използвайте техники за изграждане на взаимоотношения
Разработване на личен план за действие за подобряване на уменията за обслужване на клиенти
Покажете гестове на щедрост и висококачествена грижа за клиентите
Използвайте техники за справяне с трудни ситуации
Признаване на препятствия за предоставянето на отлична обслужване на клиенти
For the management team: team leaders, managers and employees who, as leaders, introduce changes. The training is also an element supporting the development of individual managerial functions and human resources management. Benefits of completing the course: - increase in team management efficiency, - effective decision-making related to the introduction of changes, managerial functions, - understanding the essence of the process of change in the organization, - acquiring the ability to look at change from different points of view on the process of change, - appropriate selection of the management style for the team, situation and company development. Training method: The training is conceived as interactive, where the participation of participants reaches over 80% of the time. Each session follows a similar dynamic, based on the methodology developed for the Kolb cycle: an exercise to open new habits (building awareness), a mini lecture on techniques (knowledge), practicing new tactics and techniques (skill). At the end of each session, participants receive support materials for the session in question. The practical material is summarized with mini-lectures providing theoretical foundations and explaining the basic psychological mechanisms that participants experience while working in the training room.
Audience
Staff who need to be fully prepared to deliver high quality Coaching sessions
To individual members of their own staff
To their teams
To individuals who are not directly connected to their own teams but who would value their independent – and non-judgemental - input
Format of the course
A combination of:
Facilitated Discussions
Delegate Coaching sessions – with full feedback
By the end of the course, delegates will be able to:
Define “Coaching” and explain in detail the use of Coaching to improve individual and team performance – particularly relating its use to understanding the reasons behind (and rectifying) under-performance
Course has been prepared as an interactive one. The participants activity takes over 80% of course time. Each session goes according to a similar dynamic, based on a method taking upon consideration Kolb’s cycle of learning: exercise opening for a new habit (consciousness building); short lectures about the techniques (knowledge) and new techniques to practice (skills and experience). After each session is completed, the participants will receive all the info related to the session.
There are short lectures concluding practical issues and explaining the basic psychological mechanisms realted with participants' work experience.
Разберете защо някои хора не отговарят на това, което им казвате,
Подобряване на връзката с вашия съпруг, деца, шеф, сътрудник и т.н.
разширяване на обхвата на техните лични умения в комуникацията с други хора,
Научете как бързо да се чувствате по-добре, по-безопасно, по-тихо и точно както ви харесва,
Направете други хора заинтересовани от собствената си личност и да ги направят да ви харесват
Този курс е за вас!
Communication Инструментите, които научавате, са от различни области на НЛП, психология, психотерапия, хипнотерапия. Това натрупано знание се основава на най-новите изследвания и разработки в тези области. Стотици часа проучване, четене, слушане и гледане на материали, книги и филми, както и психологически консултации на разположение под формата на лекция с упражнения.
•
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable.
Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.
This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.
Objectives:
To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
To learn the art of assertiveness and self-confidence
To experiment, experience and practice conflict resolutions
Преглед на:
Има пет етапа в процеса Design Thinking (DT) (емпатизиране, определяне на проблема, идея, прототип, тест).
В един все по-сложен свят, ние се справяме с проблеми, които могат да се нуждаят от специални подходи. Design Thinking Помага за справяне с сложни проблеми. Магистърската дизайн-мисъл помага да се справят с сложни проблеми ефективно, да общуват по-добре, да убеждават ефективно, да подобрят бизнес резултатите и да подобрят организационното и лично поведение и изпълнението.
Как DT работи: научаване от хора и проблеми, намиране на модели, дизайн модел (модел дрифт), тестване на модела, оценка на модела и преинженер.
Връзката между ДТ, иновациите и предприемачеството.
Методи и инструменти на DT: persona, карта на заинтересованите страни, карта на пътуването на клиентите, график на услугите, бизнес модел иновации.
Прилагане на DT: дизайн мислене, смущаващ иновации, итеритивен подход, агилна оценка техника, критично мислене, решаване на проблеми, екипна работа, лидерска готовност, комуникационни умения, технологично съзнание, напред мислене, междукултурна и етична компетентност, емоционална интелигентност, самосъзнание, преговарящи умения, разрешаване на конфликти.
Целите са:
Разбиране на основите и нюансите на ДТ
Да се изследват ключови концепции, фактори, теории, типове и модели в DT
За експериментиране, опит и практика ДТ
Доставка на:
Това е 1 ден (4 часа) курс и се състои от:
лекции (40% - представяне на теории, концепции, модели и взаимодействия),
Групни упражнения (30% - групова динамика, игри, групова дискусия и упражнения за разрешаване на конфликти),
индивидуални дейности (15% - писане, проектиране и съвместна дискусия)
и други (15% - видеоклипове, четене).
Забележка: поради естеството на този курс има минимален размер на групата от 3
•
Разработване на по-силна идея за различните подходи към съвременното предаване на ученето.
Умее да свързва текущата доставка с нови и свежи подходи в обучението доставка.
Създайте адаптивна и проактивна учебна програма, която ще максимизира цифровизацията и всички нейни ползи.
Управление на организацията в прилагането на цифровата трансформация към обучението
•
Формат на курса
Инструкторът води обучение чрез онлайн доставка
Интерактивно планиране с резултати
Дигитални ледници
Курсът работи
Емоционалната интелигентност (EI), известна също като емоционален коефициент (EQ), е способността да се идентифицират и управляват емоциите в себе си и другите. Разработването на EQ в екипи може да подобри представянето, комуникацията, управлението и отношенията на работното място.
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към екипи, които искат да оценяват, управляват и оценяват индивидуалния и екипния EQ.
В края на обучението участниците ще могат да:
Измерване на индивидуалния EQ, за да се разбере как да взаимодейства по-добре с колегите си.
Разберете емоциите и поведенията на други хора, за да подобрите отношенията си с колеги в екип.
Използвайте емоционалната интелигентност, за да създадете положителна и продуктивна работна среда.
Използвайте емоционална интелигентност, за да се справите с промените и конфликтите на работното място.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия.
Много упражнения и упражнения.
Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Stress is hard to avoid nowadays. Common signs of distress include: inability to eat without pain, stomach upsets or cramps, headaches, imposter syndrome, low self-worth beliefs, and so on.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at stressed individuals who wish to deal with their stress effectively and achieve a calmer, clearer and more energetic state in daily life.
By the end of this training, participants will be able to:
Understand the two types of stress: distress and eustress.
Articulate your personal indicators and relievers of stress.
Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
Format of the Course
Interactive lecture and discussion.
Lots of exercises and practice.
Course Customization Options
To request a customized training for this course, or to book a one on one session, please contact us to arrange.
Purpose and purpose of the training The training is addressed to everyone who has to deal with representatives of different cultures in their professional work. The training is addressed both to people who intend (or are already doing so) to establish commercial contacts with foreign partners, to negotiate, sell and promote their products, but also to people who cooperate with foreigners in Poland. The training can be attended by representatives of various industries, regardless of age or managerial level. Depending on the needs, the training can be adapted to an advanced group in a given field and apply to a specific region or country (e.g. Scandinavian countries, Arab countries, etc.) The trainings are open, but if necessary, they can be closed and directed to a specific company/group people..
С повече от 70 години научноизследователска подкрепа, Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) е най-често срещаната психологическа оценка днес. MBTI Инструментът предоставя четири букви тест резултат на индивиди, които интерпретират предпочитанията си, помагат в развитието на личността и пилоти кариерно управление.
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към мениджъри на човешки ресурси, бизнес екипи и хора от организация, които искат да работят чрез тяхното разнообразие и да постигнат ефективност на лично и професионално ниво.
В края на обучението участниците ще могат да:
Разберете основните психологически концепции зад инструмента MBTI.
Разбиране на собствения си тип личност и неговото въздействие на работното място.
Управление на слабостите на личността и предходните силни.
Идентифицирайте други типове личности на MBTI на работното място и сътрудничете съответно.
Управление на различията между екипните партньори и изграждане на по-добри връзки.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия.
Много упражнения и упражнения.
Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Далечният екип (наричан също като виртуален екип, разпръснат екип или разпределен екип) е група хора, които работят заедно от различни места. Далечното лидерство е основно управленско умение за изграждане и улесняване на ефективен отдалечен екип.
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към мениджъри и изпълнители, които искат да прилагат правилните инструменти, умения и методологии за управление на отдалечени екипи.
В края на обучението участниците ще могат да:
Разгледайте отдалеченото лидерство, структурите и компонентите, за да адаптирате успешно настрояването на отдалечената работа.
Разработване на доверие, цели, култура и екипна работа, за да се създаде ефективна и продуктивна дистанционна екип.
Използвайте съществуващите инструменти и технологии за подобряване на виртуалната комуникация и сътрудничество.
Извършване на задачите и методи за управление на проекти за измерване на изпълнението на отдалечен екип.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия.
Много упражнения и упражнения.
Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
The training is intended for managers, HR specialists and everyone who is responsible for conducting appraisal interviews with employees.
Thanks to participation in the training Managers:
- appreciate the importance of evaluating employees,
- learn to use the evaluation system to build motivation and commitment,
- will be perceived as fair judges,
- learn to have difficult conversations with employees,
- they will learn what standards of behavior they should present during evaluation interviews,
- learn about their strengths and weaknesses in the field of communication and receive improvement tools,
- will increase the sense of self-confidence in contacts with subordinates and in difficult situations.
This two day course is designed for people who want to achieve better outcomes from their negotiations with customers, suppliers and colleagues. It teaches the skills and tactics used by effective negotiators and builds the confidence needed to succeed.
Delegates learn the different negotiating styles and how to maximise their personal power while protecting important relationships. The course is highly participative with a combination of lecture, discussion, coaching and exercises.
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career.
Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
Стойностите на компанията формират и отразяват нейните практики не само като бизнес, но и като организация. Познаването на тези принципи позволява на хората да разберат културата, която насърчава компанията да постигне целите си. Оценката и прилагането на основните ценности са от решаващо значение за изграждането на морала на служителите и са много необходими в днешното работно място.
Това обучение, ръководено от инструктори (онлайн или онлайн) е насочено към нови служители и организационни екипи, които искат да се свържат с идентичността на компанията, да създадат здравословна работна среда и да укрепят своя сътруднически дух.
В края на обучението участниците ще могат да:
Разберете ценностите на компанията и ги разпознайте като ъгъл на организационната култура.
Създаване на положителна атмосфера сред сътрудниците, работодателите и клиентите.
Използвайте основните ценности, които са научили за постигането на целите на проекта.
Оценете ролята на целите на компанията за цялостното развитие на характера.
Формат на курса
Интерактивна лекция и дискусия.
Много упражнения и упражнения.
Изпълнение на ръката в живо лабораторна среда.
Опции за персонализиране на курса
За да поискате персонализирано обучение за този курс, моля, свържете се с нас, за да организирате.
Ние се отнасяме с Вашите данни поверително и не ги предоставяме на трети страни. Можете да промените настройките си по всяко време или да се отпишете изцяло.
НЯКОИ ОТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ
is growing fast!
We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Bulgaria!
As a NobleProg Trainer you will be responsible for:
delivering training and consultancy Worldwide
preparing training materials
creating new courses outlines
delivering consultancy
quality management
At the moment we are focusing on the following areas:
Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
SOA, BPM, BPMN
Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
R, Python
Mobile Development (iOS, Android)
LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
You need to have patience and ability to explain to non-technical people
To apply, please create your trainer-profile by going to the link below: