Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Введение в изкуственото разум в AR/VR за игрите
- Ролята на изкуствения разум в съвременните игри
- Технологии на основата на изкуствен разум за AR/VR в развлекателната индустрия
- Тенденции в игрите с потапяване, подпомагани от изкуствен разум
Играчи с изкуствен разум и интерактивност в игрите
- Създаване на интелигентни играчи с изкуствен разум
- Вземане на решения с изкуствен разум за поведението на играчите
- Увеличаване на взаимодействието между играч и играч с машинно обучение
Реално време на изкуствен разум в игрите AR/VR
- Използване на изкуствен разум за обработка в реално време и намаляване на закъснението
- Увеличаване на потребителския опит с взаимодействия, подпомагани от изкуствен разум
- Техники за динамично разказване на истории в игрите с изкуствен разум
Изкуствен разум за потапяване в разказването на истории и създаването на съдържание
- Създаване на разкази и сюжетни линии, генерирани от изкуствен разум
- Създаване на съдържание с помощта на изкуствен разум в AR/VR медии
- Персонализиране на AR/VR среди с изкуствен разум
Изкуствен разум в играчите с добавена реалност за игрите
- Създаване на игри с добавена реалност, подпомогани от изкуствен разум
- Интегриране на компютърно зрение с AR за потапяване в игрите
Изкуствен разум в виртуална реалност за подобрено взаимодействие с потребителите
- Внедряване на симулации, подпомогани от изкуствен разум, в среди на виртуална реалност
- Използване на изкуствен разум за адаптация и персонализиране на виртуални светове
Практическа работа: Създаване на проекти с добавена реалност и виртуална реалност, подпомогани от изкуствен разум
- Разработване на игри с добавена реалност и виртуална реалност, подпомогани от изкуствен разум
- Внедряване на модели с изкуствен разум в реално време в игри с двигатели
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основен опит в разработка на игри или медийно производство
- Закъсен с инструменти и рамки за AR/VR
Целева аудитория
- Разработчици на игри
- Специалисти по медийни продукции
14 часа