План на курса

Въведение

Преглед на BizTalk функции и архитектура на сървъра

    BizTalk компоненти, инструменти и задачи

Инсталиране и конфигуриране на BizTalk сървър

    Основна спрямо персонализирана конфигурация Задачи преди инсталиране Инсталиране и конфигуриране на задачи след инсталиране

Приготвяме се да започнем

    Навигация в потребителския интерфейс BizTalk Конзола за администриране на сървър BTSTask инструмент за команден ред

Настройка и управление на потребители

    Защита на потребителски пароли с помощта на ESSO Управление на потребителски идентификационни данни

Маршрутизиране на съобщения

    Конфигуриране на маршрутизиране на съобщения Изпращане и получаване на съобщения (адаптори) Настройване на работен процес на бизнес процес (оркестрация)

Защита на съобщенията

    Инсталиране и конфигуриране на сертификати в Biztalk Защита на съобщения чрез тръбопроводи Шифроване и дешифриране на съобщение Прилагане и проверка на цифров подпис

Създаване, изпълнение и управление Business Rules

    Как работят бизнес правилата Прилагане на бизнес правила с помощта на Business Rules Engine (BRE) Управление на Business Rules Engine (BRE)

Внедряване на приложение Biztalk

    Внедряване на сборка в приложение Персонализиране на обвързващи файлове Внедряване на приложението като MSI пакет Отстраняване на неизправности при изпълнение на изключения

Автоматизиране на BizTalk внедряване

    Какво да автоматизирам Скриптове с помощта на BTSTask Скриптове с помощта на PowerShell Автоматизиране на други административни задачи

Интегриране на приложения през организационните граници

    Казус от практиката: Обмен на бизнес документи Определяне къде и как да се изпращат и получават съобщения Разбиране на портове и свързвания Използване на страни, роли и Electronic обмен на данни (EDI)

Проследяване и наблюдение Business Дейност

    Активиране и управление на настройките за проследяване Активиране на анализ на данни Конфигуриране на Business Мониторинг на активността (BAM) Проследяване, преглед и анализ на данни Инструменти за мониторинг на трети страни

Конфигуриране на Biztalk сървър за High-Available

    Управление на хостове и хост инстанции Изолиране на хостове, услуги и др.

Възстановяване след бедствие в BizTalk

    Планиране за възстановяване след авария Възстановяване на BizTalk бази данни на сървъра Възстановяване на BizTalk време на изпълнение на сървъра Възстановяване на Enterprise Single Sign-On (ESSO)

Актуализиране на Biztalk сървър

    Инсталиране на пакети с функции Инсталиране на BizTalk сървърни инструменти

Управление на BizTalk сървърни приложения

    Разполагане на BizTalk приложение Актуализиране на приложението

Настройване на хостове и хост инстанции

    Конфигуриране на BizTalk хост като клъстерен ресурс Конфигуриране на BizTalk адаптер Управление на базата данни MessageBox

Тестване на Biztalk сървър

    Единично тестване Тестване на производителността Автоматизирано тестване

Мониторинг BizTalk Сървър

    Видове мониторинг Какво е PAL? Други инструменти за наблюдение BizTalk сървър

Автоматизирано наблюдение на BizTalk сървър

    Мониторинг BizTalk Използване на OpsMgr Мониторинг BizTalk Използване на BizTalk 360 Мониторинг BizTalk Използване на AIMS за BizTalk

Коригиране на грешки

    Обработка на изключения по време на изпълнение Отстраняване на неизправности при изключения по време на изпълнение

Оптимизиране BizTalk на производителността на сървъра

    Общи оптимизации Оптимизиране за ниска латентност Използване на Relog.exe

Оптимизиране на BizTalk сървърна среда

    Оптимизиране на операционната система Оптимизиране на мрежата Оптимизиране на IIS

Оптимизиращ SQL сървър

    Оптимизиране преди и след BizTalk Сървър

Оптимизиране на ресурсите

    Разбиране на механизма за регулиране на Biztalk Регулиране на настройките за регулиране

BizTalk Поддръжка на сървърна среда

    Създаване на контролен списък Извършване на ежедневни, седмични, месечни и тримесечни задачи за поддръжка

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Опит в управлението на базирани на Windows мрежови среди

Публика

  • Системни администратори
  • Системни инженери
  • Разработчици
 70 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

XQuery

14 Hours

Свързани Kатегории