План на курса

Преглед

  • Наследяване и Интерфейси
  • Обекти за справяне vs Наследяване
  • Полиморфизъм
  • Статични и подразбиращи се методове на интерфейсите
  • Колекции и Генерации
  • Генерации (Наследяване, Уайлдкардове)
  • Създаване на обобщени типове

Дизайн шаблони

  • Създаване на обекти
  • Статични методи и полета
  • Оператор new
  • Шаблони за създаване
  • Наследяване vs Композиция / Преимущества и недостатъци
  • Композитен шаблон
  • Вътрешни класи

Рефлексия

  • Класът на име Class
  • Намиране на полета, методи и конструктори
  • Достъп до полета, извикване на методи
  • Преглеждане на масиви

Анотации

  • Анотации в Java API (@Override, @Deprecated)
  • Определяне на анотации

Функционално програмиране

  • Обзор на лямбда изрази
  • Лямбда изрази и функционални интерфейси
  • Използване на лямбда изрази
  • Работа с методни референции

The Stream API

  • Потокове и колекции
  • Филтриране на колекции
  • Свързване и конвейеризация

API за дата и час

  • Стари API
  • The Date/Time API (JSR 310)
  • Събития, базирани на дата и час
  • Отметки за време, периоди и продължителности
  • Извършване на изчисления
  • Форматиране
  • Локализация / Часовни зони

JUnit Основни концепции

  • Обзор на JUnit, Разработване на тестове
  • Тестове и асерции
  • Работа с изключения
  • Организиране на тестове с JUnit
  • Създаване на фикстури - @Before, @After
  • Тестови набори и други възможности
  • Обзор на мок обекти

Инструменти за изграждане

  • Обзор на Ant
  • Обзор на Maven

Абстрактен клас

  • Принципи на обявяване и имплементация на абстрактни класи
  • Типични проблеми при работа с абстрактни класи

Ролята на класи, абстрактни класи и интерфейси в модела на приложението

  • Стъпки на Java обекто-ориентиран абстракция
  • Пълният обектен модел в Java
  • Модел на програмиране, ориентиран за интерфейси, абстрактни класи и интерфейси за приложения, които да са по-гибки и независими един от друг в тяхната имплементация
  • Приложение на абстрактни класи за извличане на обща функционалност, разширена от имплементацията на гибкостта, която те предоставят на интерфейсите

Ролята на динамични и статични обекти в модела на приложението

  • Статични Java класи и динамични свойства на тези класи
  • Различаване на функционалността на двата типа субекти в Java и типични употреби, и пример за добър практики в дизайна на решения, базирани на статични и динамични Java субекти
  • Въведение в дизайн шаблоните
  • Въведение в шаблона за фабричен дизайн

Операции с прости типове и обекти-обвивки

  • Много важни факти и техники за разширяване на използването на прости типове в Java обектен модел.
  • Обсуждане на ролята на обекти-обвивки прости типове и типични приложения на този тип в приложението

Специални Java обекти, класът String, StringBuilder и StringBuffer

  • Спомняне за основните свойства на класът String и обсъждане на обработката на обекти String от виртуалната машина
  • Използването на буферни класи и работа с вериги

Форматиране и разбиране, Регулярни изрази

  • Въведение в регулярните изрази в Java
  • Обсъждане както на основните техники за обработка на регулярни изрази (класът String) така и на напреднали техники, базирани на специализирани класи за този тип конструкция
  • Токенизация, търсене и съвпадение на шаблони за типове строки

Изисквания

  • Знания за езика Java и ООП. Участниците трябва да знаят пакети, контроли на поток и цикли, базови конкретни класове и базови интерфейси.

 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (5)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории