План на курса

Въведение

Обзор на Kotlin

Настройка на инструментите

  • Използване на командния ред
  • Инсталация на JDK за Kotlin
  • Инсталация и настройка на IDE: IntelliJ
  • Инсталация на плъгиновете

Започване с Kotlin

  • Въведение в основното програмиране с Kotlin
  • Учим архитектурата на Kotlin
  • Интеракция с Kotlin чрез REPL
  • Създаване на променливи в Kotlin
  • Разбиране на различните типове данни в Kotlin
  • Използване на низове в Kotlin
  • Разбиране на имутабилността в Kotlin
  • Имплементация на изрази, операции и присвоявания
  • Използване на нулеви променливи в Kotlin за сигурност от null
  • Създаване на първото самостоятелно приложение на Kotlin

Имплементация на условни изрази в Kotlin

  • Управление на условните потоци с "if" изрази
  • Избор от опции чрез "when" изрази
  • Разглеждане на продвинатите възможности за условни изрази в Kotlin
  • Генериране на случайни числа с помощта на условни изрази

Използване на масиви и списъци в Kotlin

Имплементация на цикли в Kotlin

  • Програмиране с "for" цикли
  • Програмиране с "while" цикли
  • Имплементация на "break" операции
  • Имплементация на "continue" операции
  • Използване на "return" операции
  • Използване на етикети за цикли
  • Изчисляване на сумиране на числа с помощта на цикли

Използване на функции в Kotlin

  • Създаване на функции
  • Деклариране на функции
  • Използване на параметри и връщане на стойности
  • Използване на разширени функции
  • Използване на инлайн функции
  • Използване на функции високого реда

Обектно-ориентирано програмиране с Kotlin

  • Обзор на програмирането с обекти
  • Създаване на класове
  • Добавяне на методи към класове
  • Дефиниране на основни конструктори
  • Използване на именувани параметри и стойности по подразбиране
  • Използване на отворени класове за наследяване
  • Използване на абстрактни класове
  • Създаване и използване на интерфейси
  • Обработване на наследяването
  • Създаване на данни класове
  • Използване на синглтона и компаньонски обекти
  • Използване на енумерации
  • Групиране на класове в пакети
  • Използване на импорти
  • Имплементация на сокрытие на информацията
  • Използване на гетъри и сетъри
  • Имплементация на видими модификатори
  • Разбиране на дженериките
  • Имплементация на дженеричен стек
  • Използване на дженерични функции

Използване на различни бройни системи

  • Използване на шестнадесетични числа
  • Използване на двоични числа
  • Използване на битови оператори

Имплементация на функционалности за вход и изход

Използване на Java от Kotlin

Използване на Kotlin от Java

Използване на Spek за тестове

Решаване на проблеми

Общо резюме и заключение

Изисквания

  • Основна компютърна грамотност
  • Не се изисква предходен опит в програмирането
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (1)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории