План на курса
Въведение в Rust за развитие на игри
- Общ преглед на развитието на игри с Rust
- Преимуществата от използване на Rust при развитие на игри
- Въведение в разработчиците за игри в Rust
Поставяне на околната среда за разработка
- Инсталиране на Rust и Cargo
- Конфигуриране на околната среда за разработка с Rust
- Поставяне на фреймворк и зависимости за развитие на игри
Основи на развитието на игри с Rust
- Общ преглед на концепциите по развитие на игри
- Ентитети, компоненти и системи при развитие на игри с Rust
- Игрови цикли и обработка на събития в Rust
Графика с Rust
- Въведение в графичните библиотеки и движители в Rust
- Работа с 2D и 3D графика при игри на Rust
- Техники за рендиране и шейдери в Rust
Разработка на логиката на играта с Rust
- Имплементиране на механики и логика на игри с Rust
- Обработка на въвеждането и контрола на играта от страна на играча при игри на Rust
- Симулация на физика и детекция на сблъсъци при игри на Rust
Аудио и звук в игри на Rust
- Интеграция на аудио библиотеки за ефектите и музиката при игри на Rust
- Имплементация на воспроизвеждане и микширане на звуци в игри на Rust
Развитие на потребителски интерфейси с Rust
- Създаване на потребителски интерфейси и менюта за игри с Rust
- Обработка на въвеждането от страна на потребителя и взаимодействието при UI-то на Rust
- Принципи за дизайна на интерфейси и най-добрите практики за игри с Rust
Оптимизация и производителност при игри на Rust
- Профилиране и оптимизиране на кода за игри с Rust за производителност
- Управление на паметта и техники за оптимизация в Rust
- Техники за подобряване на фреймрейта и намаляване на латентността при игри на Rust
Дебъгване и тестване на игри с Rust
- Инструменти и техники за дебъгване на игри с Rust
- Юнит тестове и интеграционни тестове при развитие на игри с Rust
- Обработка на грешки и изключения в игри на Rust
Разпространяване и дистрибуция на игри с Rust
- Пакетиране и разпространяване на игри с Rust за различни платформи
- Създаване на инсталатори и изпълними файлове за игри с Rust
- Разглеждане на фактори при разпространяване на игри и актуализации след релиз
Резюме и следващи стъпки
Изисквания
- Основно разбиране на концепциите по програмирането
- Заетост с език за програмиране (например C или C++)
- Основно разбиране на концепциите по развитие на игри е полезно, но не задължително
Публика
- Разработчици на игри
- Програмисти, заинтересовани в развитие на игри с Rust
Отзиви от потребители (2)
Ми ми харесаха интерактивните примери, които изработихме, тренърът беше изключително компетентен по почти всички теми, за които имахме въпроси, и даде отлични съвети за нашия реален опит, свързан с някои от материалите от обучението.
Tracy - GenesysGo
Курс - Rust Advanced
Машинен превод
Тренерът обясни много интересни неща за RUST, започвайки от основите и продължавайки с неговите приложения към Блокчейн, което беше изключително просветливащо и уловяващо внимание.
Elena Paraschiv - ICI BUCHAREST
Курс - Rust Programming
Машинен превод