План на курса

Въведение в Rust за развитие на игри

  • Общ преглед на развитието на игри с Rust
  • Преимуществата от използване на Rust при развитие на игри
  • Въведение в разработчиците за игри в Rust

Поставяне на околната среда за разработка

  • Инсталиране на Rust и Cargo
  • Конфигуриране на околната среда за разработка с Rust
  • Поставяне на фреймворк и зависимости за развитие на игри

Основи на развитието на игри с Rust

  • Общ преглед на концепциите по развитие на игри
  • Ентитети, компоненти и системи при развитие на игри с Rust
  • Игрови цикли и обработка на събития в Rust

Графика с Rust

  • Въведение в графичните библиотеки и движители в Rust
  • Работа с 2D и 3D графика при игри на Rust
  • Техники за рендиране и шейдери в Rust

Разработка на логиката на играта с Rust

  • Имплементиране на механики и логика на игри с Rust
  • Обработка на въвеждането и контрола на играта от страна на играча при игри на Rust
  • Симулация на физика и детекция на сблъсъци при игри на Rust

Аудио и звук в игри на Rust

  • Интеграция на аудио библиотеки за ефектите и музиката при игри на Rust
  • Имплементация на воспроизвеждане и микширане на звуци в игри на Rust

Развитие на потребителски интерфейси с Rust

  • Създаване на потребителски интерфейси и менюта за игри с Rust
  • Обработка на въвеждането от страна на потребителя и взаимодействието при UI-то на Rust
  • Принципи за дизайна на интерфейси и най-добрите практики за игри с Rust

Оптимизация и производителност при игри на Rust

  • Профилиране и оптимизиране на кода за игри с Rust за производителност
  • Управление на паметта и техники за оптимизация в Rust
  • Техники за подобряване на фреймрейта и намаляване на латентността при игри на Rust

Дебъгване и тестване на игри с Rust

  • Инструменти и техники за дебъгване на игри с Rust
  • Юнит тестове и интеграционни тестове при развитие на игри с Rust
  • Обработка на грешки и изключения в игри на Rust

Разпространяване и дистрибуция на игри с Rust

  • Пакетиране и разпространяване на игри с Rust за различни платформи
  • Създаване на инсталатори и изпълними файлове за игри с Rust
  • Разглеждане на фактори при разпространяване на игри и актуализации след релиз

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Основно разбиране на концепциите по програмирането
  • Заетост с език за програмиране (например C или C++)
  • Основно разбиране на концепциите по развитие на игри е полезно, но не задължително

Публика

  • Разработчици на игри
  • Програмисти, заинтересовани в развитие на игри с Rust
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории