План на курса

Сесия 1: Въведение в SharePoint

Какво е SharePoint и какви са основните му характеристики?

Видове SharePoint сайтове: сайтове за екипи срещу Communication сайтове

Навигация в SharePoint: менюта, страниците и основните секции

Права за достъп и управление на потребители

Как SharePoint интегрира с други Microsoft 365 приложения


Сесия 2: Библиотеки с документи в SharePoint

Създаване и персонализиране на библиотека с документи

Контрол на версии и история на промени в документите

Управление на правата за достъп в библиотеките с документи

Използване на метаданни за организиране и търсене на документи

Автоматизиране на процедурите за одобрение на документи


Сесия 3: SharePoint списъци

Какви са SharePoint списъците и какво ги отличава от библиотеките?

Създаване на персонализирани списъци и използване на шаблони

Съвместна работа през изгледа на списъците, филтри и групиране

Използване на изчислявани и условни колони

Интегриране на SharePoint списъците с Power BI за отчетност


Сесия 4: SharePoint и Power Automate

Създаване на процедура за одобрение на документи

Автоматизиране на известията за промени в библиотеките и списъците

Изпращане на данни от форми (Microsoft Forms) към SharePoint

Синхронизиране на данни между SharePoint и други приложения (например Excel, Planner)

Управление на грешки и изключения в процедурите


Сесия 5: SharePoint и Power Apps

Създаване на Canvas приложение, базирано на SharePoint списък

Въвеждане и обновяване на SharePoint данни директно от Power Apps

Персонализиране на форми за списъци и библиотеки

Използване на компоненти от Power Apps за напреднали взаимодействия

Публикуване и споделяне на приложението с потребителите


Сесия 6: Преглед на проекта

Представяне на проект, изграден с SharePoint

Преглед на настройките за права и структурата на сайта

Оптимизиране на автоматизираните процеси, изградени с Power Automate

Сбирка на отзиви от участниците за решението

Предлагане на подобрения за бъдещи реализации

Изисквания

Целева аудитория:

Ръководители на екипи и бизнес потребители, които управляват или допринасят за съдържанието на SharePoint.

Координатори на проекти, специалисти по ХР, маркетинг или операции, включени в процесните потока на документи.

ИТ професионалисти, подпомагащи вътрешни потребители или конфигуриращи среди на Microsoft 365.

Всички заинтересовани в автоматизирането на бизнес процеси с помощта на инструменти на Microsoft 365.
 


Предварителни изисквания:

Основна цифрова грамотност: Участниците трябва да се чувстват удобно при използването на уеб браузъри и Microsoft Office инструменти (например, Outlook, Word, Excel).

Знание за Microsoft 365: Предхождащо излагане на Microsoft Teams или OneDrive е полезно, но не задължително.

Няма необходимост от кодни умения: Курсът е проектиран за нетехнически потребители, макар някои опционални упражнения да включват леко построяване на логика в Power Automate и Power Apps.

 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории