План на курса

Въведение

    Преглед на функциите и концепциите на SOGo Инсталиране и конфигуриране на SOGo Разглеждане на уеб интерфейса на SOGo и неговите компоненти

Управление на Emails

    Настройване на имейл акаунти в SOGo Съставяне, изпращане и получаване на имейли Управление на папки и организиране на имейл съобщения Филтри и правила за автоматизация на имейл Функции за имейл за сътрудничество в екипна среда

Управление на календари и контакти

    Конфигуриране и споделяне на календари Планиране на срещи и събития Управление на контакти и адресни книги Синхронизиране на календари и контакти с мобилни устройства Интегриране с популярни имейл клиенти

Други SOGo функции и персонализиране

    Управление на задачи и списъци със задачи в SOGo Използване на приставката SOGo ActiveSync за мобилна синхронизация Персонализиране на интерфейса на SOGo и брандиране Управление на потребителски разрешения и контроли за достъп

Отстраняване на неизправности

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

    Основни познания за работа в мрежа

Публика

    Системни администратори ИТ специалисти
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Свързани Kурсове

Свързани Kатегории