Дигиталното присъствене на една марка е жизнено важно за бъдещето на бизнеса в днешния свързан свят.
    Това обучение, водено от инструктор, е насочено към маркетингови професионалисти на всички нивата, които искат да укрепят онлайн позиционирането на бизнеса си, оценят перформанса на марката и управляват имиджа и репутацията на марката чрез извършване на всестранен Онлайн Брендов Аудит.
    Многоструйният онлайн контакт в крайна сметка ще определи как целевите Ви аудитории восприемат Вашата компания и дали ще изберат да работят с Вас.
    Онлайн брендов аудит е станал стандартна практика за бизнесите, за да оценят и укрепват позиционирането на своите марки в даден пазар. 
    Освен оценката на силните и слабите страни на собствените онлайн активи, този аудит ще разгледа как марката се говори за във външни онлайн канали, които бизнеса не контролира, за да оценят восприемането на марката. 
    По края на извършването на онлайн брендов аудит, ще бъдете в състояние да разработите преобразяваща стратегия за брендов маркетинг, която се съобразява с по-големите бизнес цели.
    Въпреки че този курс попада в категорията 'Управление на Марки', то се допира до много други области в организацията; от потребителски опит и онлайн пътеки, до откриване на прозрения за маркетинг стратегии и планиране.
    По края на това обучение, участниците ще могат да:
    - 
        Оценят онлайн присъствието на марката за силни и слаби страни.
    
- 
        Откриват онлайн репутацията и имиджа на бизнеса.
    
- 
        Идентифицират и укрепват позиционирането на марката в даден пазар.
    
- 
        Разработват стратегия за брендов маркетинг, насочена към резултати, и интегриран план за онлайн маркетинг комуникации.
    
- 
        Извършват конкурентен анализ на марки и създават промишлени перцептивни карти.
    
- 
        Провеждат SEO аудит.
    
- 
        Изучават актуализираните правила за SEO в епохата на ИИ.
    
- 
        Откриват ценни прозрения за това как различните групи клиенти восприемат бизнеса и неговите продукти или услуги.
    
- 
        Управляват онлайн социално слъшане.
    
- 
        Използват ИИ, за да направят рутинните брендови аудити по-ефективни.
    
 
                             Прочети повече...