План на курса

Подготовка

  • Дефиниране на Бренд, Маркетинг на бренда, Идентичност на бренда, Перцепция на бренда и Репутация на бренда
  • Връзката между силата на бренда и приходите на бизнеса

Мощта на онлайн бранд аудит

  • Какво е дигиталният след на бренд и защо е критичен за здравето на бизнеса днес?
  • Как сума от многобройните точки за контакт в крайна сметка формира имиджа и перцепцията на бренд
  • Кога да провеждате онлайн бранд аудит
  • Важността на рутинното проведение на Онлайн Брендови Аудити
  • Фреймворк за онлайн бранд аудит и какво следва

Общ преглед на бизнеса и съобразяване

  • Ниво-настройка и идентифициране на текущите приоритети, цели и фактори, вливащи в бизнеса като цяло
  • Определяне на целите на брендовия аудит, за да се гарантира ясна насока на фреймворка

Оценка на онлайн активи

  • Оценка на собствените онлайн канали на бренда за сили и слабости, за да видите как контролираният онлайн имидж на бизнеса възприемат клиентите
  • Как собствените комуникации на бренд могат или да шкодят, или да помогнат на имиджа на бренда?
  • Универсална проверка на това, което всички бизнеси трябва да разглеждат при оценката на онлайн активи

Аудит на онлайн репутацията

  • SEO аудит: Голяма част от онлайн репутацията на всеки бренд е както се класира от търсачите
  • Как да се оценява и оптимизира SEO днес?
  • Как ИИ е променила SEO
  • Старите и новите правила за SEO
  • Онлайн споменавания: количественият и качествените данни, които разкриват истинската репутация и имидж на бренда
  • Откриване как целевите аудитории и неизвестните потребители говорят за бренд онлайн чрез онлайн социално слъшване
  • Веб аналитика: Анализ на метриките, които поддържат онлайн бизнеса
  • Диагностика и идентификация на това какво обърква клиентите спрямо това което увеличава ангажираността, като разглеждате ключовите метрики на уебсайта: трафик, отслагане, прегледи на страници и конверсионни рати

Конкурентен анализ

  • Дефиниране на индустрията
  • Индустриални тенденции, прогнози и най-важните играчи
  • Списък на конкурентите
  • Перцептуална карта: визуализация на мястото, което бренд заема в конкурентен ландшафт спрямо перцепцията на бренда
  • Откриване на силите и слабостите на позиционирането на бренда в сравнение с конкурентите

Стратегия и тактика за бренд

  • Определяне желаното позициониране на бренда
  • Разработване на цели за маркетинга на бренда
  • Проектиране на завършен план за стратегията на бренда, директно информиран от резултатите от аудита
  • Разработване на интегриран план за маркетингово комуникиране, за да постигне резултати
  • Разработване на ключови показатели и система за отслежване, за оценка на напредъка и успеха

Кога да се използва ИИ при онлайн брендов аудит

  • 3 области, в които професионалните лица могат да използват ИИ в процеса на аудита за ефективност
  • 3 области, в които да се избягва използването на ИИ при провеждане на онлайн брендов аудит

Изисквания

  • Основно разбиране на маркетингови принципи и терминология

Този курс е актуален за команди или професионалисти:

  • Разглеждате промяна на бренда
  • Искат да репозиционират или укрепят съществуващото позициониране на бренда
  • Разширявате се в нов пазар или вертикал
  • Целите да достигнете до нови целеви аудитории и групи клиенти
  • Искат да създадете стратегии за бренда, които по-добре отговарят на широките бизнес цели
  • Целите да създадете по-конкурентен бренд
  • Разбирайки спада в производителността на бренда и маркетинга
  • Разбирайки повредата на имиджа или репутацията на бренда, или искате да подобрите имиджа на бренда
  • Искат да диагностицират проблемни области в управлението на бренда
  • Потребителите на маркетингови материали
  • Разбирайки несъответствия в брендовите елементи, като: съобщения, език, визуален аспекти, дизайн, чувства и т.н.

Целева група

  • Мениджъри по маркетинг
  • Стратеги по маркетинг
  • Стратеги по брендове
  • Решаващи решения в областта на маркетинга
  • Маркетингови професионалисти в каквото и да било отношение
  • Команди за дизайн и креативност (вторична аудитория)
 21 часа

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории