План на курса
Подготовка
- Дефиниране на Бренд, Маркетинг на бренда, Идентичност на бренда, Перцепция на бренда и Репутация на бренда
- Връзката между силата на бренда и приходите на бизнеса
Мощта на онлайн бранд аудит
- Какво е дигиталният след на бренд и защо е критичен за здравето на бизнеса днес?
- Как сума от многобройните точки за контакт в крайна сметка формира имиджа и перцепцията на бренд
- Кога да провеждате онлайн бранд аудит
- Важността на рутинното проведение на Онлайн Брендови Аудити
- Фреймворк за онлайн бранд аудит и какво следва
Общ преглед на бизнеса и съобразяване
- Ниво-настройка и идентифициране на текущите приоритети, цели и фактори, вливащи в бизнеса като цяло
- Определяне на целите на брендовия аудит, за да се гарантира ясна насока на фреймворка
Оценка на онлайн активи
- Оценка на собствените онлайн канали на бренда за сили и слабости, за да видите как контролираният онлайн имидж на бизнеса възприемат клиентите
- Как собствените комуникации на бренд могат или да шкодят, или да помогнат на имиджа на бренда?
- Универсална проверка на това, което всички бизнеси трябва да разглеждат при оценката на онлайн активи
Аудит на онлайн репутацията
- SEO аудит: Голяма част от онлайн репутацията на всеки бренд е както се класира от търсачите
- Как да се оценява и оптимизира SEO днес?
- Как ИИ е променила SEO
- Старите и новите правила за SEO
- Онлайн споменавания: количественият и качествените данни, които разкриват истинската репутация и имидж на бренда
- Откриване как целевите аудитории и неизвестните потребители говорят за бренд онлайн чрез онлайн социално слъшване
- Веб аналитика: Анализ на метриките, които поддържат онлайн бизнеса
- Диагностика и идентификация на това какво обърква клиентите спрямо това което увеличава ангажираността, като разглеждате ключовите метрики на уебсайта: трафик, отслагане, прегледи на страници и конверсионни рати
Конкурентен анализ
- Дефиниране на индустрията
- Индустриални тенденции, прогнози и най-важните играчи
- Списък на конкурентите
- Перцептуална карта: визуализация на мястото, което бренд заема в конкурентен ландшафт спрямо перцепцията на бренда
- Откриване на силите и слабостите на позиционирането на бренда в сравнение с конкурентите
Стратегия и тактика за бренд
- Определяне желаното позициониране на бренда
- Разработване на цели за маркетинга на бренда
- Проектиране на завършен план за стратегията на бренда, директно информиран от резултатите от аудита
- Разработване на интегриран план за маркетингово комуникиране, за да постигне резултати
- Разработване на ключови показатели и система за отслежване, за оценка на напредъка и успеха
Кога да се използва ИИ при онлайн брендов аудит
- 3 области, в които професионалните лица могат да използват ИИ в процеса на аудита за ефективност
- 3 области, в които да се избягва използването на ИИ при провеждане на онлайн брендов аудит
Изисквания
- Основно разбиране на маркетингови принципи и терминология
Този курс е актуален за команди или професионалисти:
- Разглеждате промяна на бренда
- Искат да репозиционират или укрепят съществуващото позициониране на бренда
- Разширявате се в нов пазар или вертикал
- Целите да достигнете до нови целеви аудитории и групи клиенти
- Искат да създадете стратегии за бренда, които по-добре отговарят на широките бизнес цели
- Целите да създадете по-конкурентен бренд
- Разбирайки спада в производителността на бренда и маркетинга
- Разбирайки повредата на имиджа или репутацията на бренда, или искате да подобрите имиджа на бренда
- Искат да диагностицират проблемни области в управлението на бренда
- Потребителите на маркетингови материали
- Разбирайки несъответствия в брендовите елементи, като: съобщения, език, визуален аспекти, дизайн, чувства и т.н.
Целева група
- Мениджъри по маркетинг
- Стратеги по маркетинг
- Стратеги по брендове
- Решаващи решения в областта на маркетинга
- Маркетингови професионалисти в каквото и да било отношение
- Команди за дизайн и креативност (вторична аудитория)
Отзиви от потребители (3)
Irma was attuned to us as learners and our business needs. It was clear that she was actively listening to us from the informed feedback she then provided.
Siobhan - Raintree
Курс - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
She was able to answer everyones questions easily...Clearly indication of her expertise.
Yunus - Vodacom
Курс - Digital Marketing
I liked the alistair's knowledge and presentation style.