План на курса

Въведение

    Какво е Android? Android SDK Android JVM Софтуерният стек Инструментите за разработка (ADT) Потребителски интерфейс Инсталиране на инструменти за разработка Доставчици на съдържание Услуги Намерения Дейности Изгледи Конфигурационен файл Simple Hello World Приложение Артефакти Инструмент за опаковане на активи Входна точка Намерение за дейност Извикване на други дейности Стекът за дейности Пауза и спрени дейности [15 ] Управление на базата данни с разделени процеси, компоненти и интеграционна архитектура

Ресурси за приложение

    Какво представляват ресурсите? Ресурси за оформление на низови ресурси Референтен код Референтен синтаксис на ресурси Компилирани ресурси Компилирани анимационни файлове Компилирани растерни изображения Компилирани UI изгледи Дефиниции Компилирани масиви Компилирани цветове Компилирани низове Компилирани стилове Компилирани произволни Raw XML файлове Некомпилирани ресурси .apk файлови активи Активи и ресурси Структура на директорията

Концепцията за намерение

    Въведение Филтър за намерения Използване на намерение за стартиране на дейност Android Налични образци на кодове за намерения Категории намерения Обвързване по време на късно изпълнение Използване на намерение за стартиране на услугата Broadcast Receivers Структурата на обекта на намерението Име на компонента на намерението Действие на намерението Данните на намерението Категория на намерението Екстри на намерението Флагове за намерения Разрешаване на намерения Структура на филтър за намерения Тест за действие Тест за категория Тест за данни Множество съвпадения Android Предварително дефинирани примери за намерения

Контроли на потребителския интерфейс

    Въведение GUI пример в изходния код GUI пример в XML GUI пример в XML & изходен код TextView TextView пример TextView Style пример EditText EditText пример AutoCompleteTextView AutoCompleteTextView пример MultiAutoCompleteTextView MultiAutoCompleteTextView Примерен бутон Button Пример ImageButton ImageButton Пример ToggleBut тон ToggleButton Пример за контролно поле за отметка Примерно контролно поле за отметка RadioButton Control RadioButton Control Примерен ListView ListView Примерен GridView контрол GridView Control Примерен контрол за дата и час Галерия Контролер MapView WebView

Мениджъри на оформлението

    Въведение LinearLayout Тегло на оформлението Gravity Примери TableLayout Padding Properties RelativeLayout AbsoluteLayout FrameLayout TabsHost

Менюта и диалогови прозорци

    Въведение Интерфейс на менюто Елемент на менюто Интерфейс Подменю Елементи на менюто Елементи на груповото меню Атрибути Контейнер Елементи на менюто Елементи на системното меню Елементи на вторичното меню Алтернативни елементи на менюто Създаване на меню, Примерни елементи на менюто Групи Елементи на менюто Обработка на събития Преодоляване на функцията за обратно извикване Дефиниране на слушател Използване на намерения Икона на разширено меню Менюта Подменюта Система Менюта Контекстни менюта Примери Обработка на събития в менюто Създаване на меню с помощта на XML Предупреждение Диалогов прозорец Подкана Примери на диалогов прозорец

Услуги, базирани на местоположение

    Въведение Ключът на картата Подписът MD-5 Google Ключът на картите Необходими разрешения Примерен код Примерен код на контролера на картата Примери на наслагвания на картите Примерни кодове Класът Geocoder Класът на адреса Класът LocationManager Интерфейсът LocationListener Услугата за мониториране на грешки (DMS)

Android Модел за сигурност

    Въведение Внедряване Помощната програма keytool Помощната програма jarsigner Внедряване с помощта на Eclipse Разделени процеси Декларативен модел на разрешения

Жизнен цикъл на приложението

    Въведение Методи на жизнения цикъл на дейността Методите onStart() и onResume() Методите onPause() и onStope() Връщане към предишна дейност Методите onStop() и onDestroy() Методът onCreate() Методът onPause()

SQLite База данни

    Въведение SQLite Реализация Класът SQLiteOpenHelper Методът onCreate() Методът onUpgrade() Методът onOpen() Методът getWriteableDatabase() Методът getReadableDatabase() Методът SQLiteКласът на базата данни, Методът execSQL() Вмъкването () Метод, Методът delete() Методът rawQuery() Метод () Примери на кодове Примери на код на метода query()

Доставчици

    Въведение Android Вградени доставчици на съдържание SQLite База данни Доставчици на съдържание Архитектура Доставчици на съдържание Регистрация Доставчици на съдържание REST Доставчици на съдържание URL структура Доставчици на съдържание Mime типове Използване на доставчик на съдържание Извличане на записи Добавяне на записи Курсорният обект Обектът ContentValues() Демонстрация на доставчик на съдържание

Файл Management

    Въведение Създаване на файлове Достъп до прости файлове Достъп до сурови ресурси XML Файлове Ресурси SD карта Външна памет

Фонови приложения

    Въведение Услуги Фонови теми Създаване на тостове Известия Други системни услуги Пример за фонова дейност

Данни за дейността

    Въведение Класът Intent Start Activity Методи Прехвърляне на данни между Activities Кохерентен потребителски опит Примерен код

Уеб изглед

    Въведение Класът WebView Пакетът android.webkit Разрешението за ИНТЕРНЕТ Методът loadUrl() JavaScript Поддръжка на метода loadData() Методите WebView Класът WebViewClient Класът WebChromeClient

Java Език

    Въведение Ограниченията Библиотеки на трети страни Java.

Отстраняване на грешки

    Въведение Eclipse Java Редактор Eclipse Java Дебъгер Logcat Android Debug Bridge Dalvik Debug Monitor Service Traceview

Акселерометър

    Въведение Класът SensorManager Интерфейсът SensorListenr

Локализация

    Въведение Ресурси по подразбиране Текущо локално тестване Образци на персонализирани локални кодове

Въвеждане на реч

    Въведение Класът RecognizerIntent Начало Speech Recognition Страната на сървъра на Google Езиков модел Свободна форма Езиков модел Езиков модел за уеб търсене

Инструменти за разработка

    Въведение Инструментът aapt Инструментът adb Инструментът android Инструментът ddms Инструментът dx Инструментът draw9patch Инструментът за емулатор

Android Applications Testing Практики – 4 часа

Автоматизирано тестване

    JUnit Testing Използване на рамка за инструменти за твърдения

Тестване на устройството

    Потребителски интерфейс и съгласуваност Функционалност на взаимодействието с операционната система Networking Тестване на стрес тестови условия Тестване на международна поддръжка Общи изисквания

Отдалечено тестване на устройството

    Сценарии на платформата DeviceAnywhere, за които трябва да се грижите

Изисквания

Нито един

  21 Hours

Брой участници


Започва

Свършва


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Цена за участник

Oтзиви от потребители (2)

Свързани Kурсове

Cross-platform mobile development with PhoneGap/Apache Cordova

  21 Hours

Kivy: Building Android Apps with Python

  7 Hours

Свързани Kатегории