Благодарим ви, че изпратихте вашето запитване! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
Благодарим ви, че направихте своята резервация! Един от членовете на нашия екип ще се свърже с вас скоро.
План на курса
Въведение в CapCut за бизнес
- Преглед на възможностите на CapCut за маркировка
- Разбиране на потребителския интерфейс и работното пространство
- Започване на проекти за различни маркетингови цели
Продвинати техники за редактиране на видео
- Подрязгледане, резане и подредба на клипове за разказване на истории
- Използване на ключови точки за плавни анимации
- Имплементация на контрол на скоростта за динамични видео ефекти
Кинематографски графики и анимиран текст
- Добавяне и персонализация на шаблони за кинематографски графики
- Създаване на анимирани текстови надписи за маркировка
- Ефективно използване на преходи, за да подобрите ангажираността
Приложение на визуални ефекти и филтри
- Техники за градация по цветовете и подобряване
- Използване на специални ефекти за професионално-качествени видеа
- Приложение на LUTs и претворби за консистентна маркировка
Аудио и звуково проектиране
- Добавяне на гласови коментари и фонова музика
- Подобряване на аудио качеството за ясна съобщаване
- Синхронизиране на звукови ефекти с визуалните елементи за ударен ефект
Оптимизация на видеата за социални медии
- Разбиране на аспекти и разрешения
- Създаване на увлекателни видео реклами и клипове
- Експортиране и публикуване на видеата по-ефективно
Маркировка и разказване на истории с видео
- Извъзползване на видеосъдържание за укрепване на имиджа на бренда
- Сценаризиране и писане на сценарии за ефективно разказване на истории
- Лучшите практики за ангажираност с бренда чрез видео
Приложение на комплексен проект
- Планиране и изпълнение на цяло видео за бренда
- Извършване на всички учили техники в крайния проект
- Съвместна ревизия и експертно мнение
Заключителен преглед и следващи стъпки
Изисквания
- Основен опит в редактирането на видео
- Запознаност със създаване на съдържание и разказване на истории за брендовете
- Разбиране на маркетингови стратегии и социални медии
Целева група
- Маркетингови професионалисти, които искат да подобрят видео съдържанието за разказване на истории за брендовете
- Мениджъри, които искат да създават увлекателни промоуторни видеа
- Отbori за производство на видео, които търсят начини за оптимизиране на професионалните им работни процеси при редактирането
21 часа