План на курса

Въведение в CapCut за Business

  • Преглед на CapCut и неговите бизнес приложения
  • Основни тенденции и стратегии за видео маркетинг
  • Разбиране на ангажираността на публиката чрез видео съдържание

CapCut Функции и потребителски интерфейс

  • Навигация в интерфейса на CapCut и инструменти за редактиране
  • Импортиране на медии и организиране на файлове на проекта
  • Проучване на CapCut шаблони за бизнес брандиране

Video Editing Основни неща в CapCut

  • Рязане, изрязване и подреждане на видео клипове
  • Добавяне на преходи, наслагвания и текстови ефекти
  • Включва елементи на марката: лога, цветови схеми и шрифтове

Подобряване на видео съдържание за брандиране

  • Използване на AI инструменти и ефекти за професионално изглеждащи редакции
  • Създаване на завладяващи анимационни графики и анимации
  • Подобряване на видеоклипове с музика, звукови ефекти и озвучаване

Оптимизиране на видеоклипове за Social Media и реклами

  • Най-добри практики за видеоклипове в Instagram, TikTok, YouTube и LinkedIn
  • Регулиране на видео формати и пропорции
  • SEO и надписи за увеличен обхват и ангажираност

Видео за напреднали Marketing Стратегии

  • Техники за разказване на истории за послания на марката
  • Създаване на видеоклипове за представяне на продукти и промоционални реклами
  • Използване на генерирано от потребителите съдържание и сътрудничество с влиятелни лица

Анализиране на производителността и ROI

  • Проследяване на видео показатели и ангажираност на аудиторията
  • Използване на A/B тестване за видео ефективност
  • Повторение и подобряване на съдържанието въз основа на анализи

Обобщение и следващи стъпки

  • Ключови изводи от курса
  • Ресурси за по-нататъшно обучение
  • Въпроси и отговори и заключителни бележки

Изисквания

  • Разбиране на концепциите за дигитален маркетинг
  • Опит с платформи за социални медии и създаване на съдържание
  • Основни познания с инструментите за редактиране на видео

Публика

  • Marketing отбора
  • Бранд мениджъри
  • Създатели на съдържание и мениджъри на социални медии
 14 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории