План на курса
Въведение в анализа на данни за Marketing
Значението на анализа на данни в Marketing стратегии
Инсталиране и конфигуриране на инструменти за управление на данни Marketing
- Tableau Google Analytics Zarget Instapage Autopilot Radius TapClicks
Използване на Tableau за виждане и разбиране на данни за маркетинг
- Социален анализ Web Analytics Данни за клиенти
Измерване на въздействието на вашите Marketing кампании с Google Analytics
Проектиране и внедряване на Marketing стратегически тестове с помощта на Zarget
Оптимизиране на вашите Marketing разходи и тактики за подобряване на резултатите с помощта на Instapage
Сегментиране на вашата Marketing аудитория с помощта на автопилот
Подобряване на скоростта на реакция чрез прогнозно моделиране с радиус
Внедряване на разказ на данни с помощта на TapClicks
Обобщение и заключение
Изисквания
- Не се изисква опит в програмирането
- Разширена компютърна грамотност
Oтзиви от потребители (5)
Dużo cierpliwości
Mateusz - WestWind Energy Polska Sp. z o.o.
Course - ArcGIS for Spatial Analysis
Обучителят адаптира материалите и съдържанието към това, което смяташе за най-добро за нас и успя. Качеството на обучението беше отлично.
Jorge Sanchez Hernandez - CSMART - Carnival
Course - QGIS for Geographic Information System
Machine Translated
I genuinely enjoyed the lots of labs and practices.
Vivian Feng - Destination Canada
Course - Data Analysis with SQL, Python and Spotfire
Професионален и много практичен, използван в ежедневната работа
Jozefin Rékasi - SC Automobile Dacia SA
Course - Advanced Data Analysis with TIBCO Spotfire
Machine Translated
Обхвана областите, от които казах, че се интересувам преди курса: връзки с данни, използване на скрипт на python. Свързването към бази данни ще бъде разгледано в модула за напреднали.
Cristian Tudose - SC Automobile Dacia SA
Course - Introduction to Spotfire
Machine Translated