План на курса

Въведение в анализа на данни за Marketing

Значението на анализа на данни в Marketing стратегии

Инсталиране и конфигуриране на инструменти за управление на данни Marketing

    Tableau Google Analytics Zarget Instapage Autopilot Radius TapClicks

Използване на Tableau за виждане и разбиране на данни за маркетинг

    Социален анализ Web Analytics Данни за клиенти

Измерване на въздействието на вашите Marketing кампании с Google Analytics

Проектиране и внедряване на Marketing стратегически тестове с помощта на Zarget

Оптимизиране на вашите Marketing разходи и тактики за подобряване на резултатите с помощта на Instapage

Сегментиране на вашата Marketing аудитория с помощта на автопилот

Подобряване на скоростта на реакция чрез прогнозно моделиране с радиус

Внедряване на разказ на данни с помощта на TapClicks

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Не се изисква опит в програмирането
  • Разширена компютърна грамотност
 14 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (5)

Свързани Kурсове

QGIS for Geographic Information System

21 Hours

Свързани Kатегории