План на курса

Въведение в Design Patterns

  • Какво представляват дизайнерските модели?
  • Защо да използвате шаблони за проектиране?
  • Банда от четирима (GoF) и класификация на моделите
  • Общи принципи на проектиране (SOLID, DRY, KISS, YAGNI)

Творчески Design Patterns

  • Фабричен метод
  • Абстрактна фабрика
  • Сингълтън
  • Строител
  • Прототип

Структурно Design Patterns

  • Адаптер
  • Мост
  • Композитен
  • Декоратор
  • Фасада
  • Лека категория
  • Прокси

Поведенчески Design Patterns

  • Верига на отговорност
  • командване
  • Преводач
  • Итератор
  • Посредник
  • Спомен
  • Наблюдател
  • състояние
  • Стратегия
  • Метод на шаблона
  • Посетител

Прилагане Design Patterns в приложения от реалния свят

  • Шаблони за проектиране в корпоративни приложения
  • Рефакторинг на наследения код с помощта на шаблони за проектиране
  • Комбиниране на множество модели за стабилни решения
  • Най-добри практики и клопки

Обобщение и следващи стъпки

Изисквания

  • Опит с Java програмиране
  • Разбиране на Object-Oriented Programming (OOP) концепции
  • Основни познания за принципите на софтуерната архитектура

Публика

  • Java разработчици, които искат да подобрят своите дизайнерски умения
  • Софтуерни архитекти, проектиращи мащабируеми приложения
  • Технически ръководства, насочени към подобряване на поддръжката и ефективността на кода
 21 Часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории