План на курса

Започване с Flutter

  • Инсталиране на Flutter и Dart
  • Използване на Flutter Doctor и командните инструменти (CLI)
  • Създаване на първото Flutter приложение

Разбиране на архитектурата на Flutter

  • Виджети, рендиране и слоеве
  • Безсъстоятелни (Stateless) и състоятелни (Stateful) виджети
  • Виджети Material Design и Cupertino

Разположения и навигация

  • Ред, колона, стек и други разположения на виджети
  • Адаптивен потребителски интерфейс с MediaQuery и LayoutBuilder
  • Навигация и маршрутизация

Управление на състоянията (State Management)

  • setState, Provider и Riverpod
  • Управление на сложни състояния
  • Лучшите практики за масштабиране

Работа с форми и въвеждане на данни

  • Въвеждане на текст, валидация и виджети за форми
  • Обработка на взаимодействията с потребителите
  • Управление на фокус и контрол над клавиатурата

Използване на пакети и достъп до функционалности на устройството

  • Добавяне и управление на пакетите от pub.dev
  • Използване на плъгини за камера, местоположение и съхранение
  • Интегриране с платформно-специфични API

Тестиране, отстраняване на грешки и публикуване

  • Единично (unit), виджет и интеграционно тестиране
  • Грямото обновяване (hot reload) и инструменти за производителност
  • Създаване на APK файлове и публикуване в магазините

Проект: Създаване на цяло приложение

  • Дизайн и архитектура
  • Имплементация на функционалности
  • Тестиране и крайна публикация

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Разбиране на основите на програмирането
  • Основни знания за концепции UI/UX
  • Готовност да научат Dart и разработка на приложения

Целева група

  • Разработчици, които се учат Flutter и Dart
  • Разработчици на мобилни приложения, търсещи кръстоплатформено решение
  • Софтуерни инженери с интерес към modenите фреймворки за потребителски интерфейси
 35 часове

Брой участници


Цена за участник

Отзиви от потребители (3)

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории