План на курса

Въведение в генерирания AI в игрите

  • Разглеждане на потенциала на генерирания AI в игрите
  • Еволюцията на AI в разработката на игри
  • Ключови инструменти и технологии за AI в игрите

Генерация на съдържание с помощта на процедури

  • Основни принципи на генерацията на съдържание с процедури в дизайна на игри
  • Техники за създаване на разнообразни и сложни игрови среди
  • Учебна сесия: Създаване на ландшафт, генериран с процедури

Развитие на персонажи с помощта на AI

  • Принципи на дизайн на персонажи с помощта на AI
  • Техники за създаване на динамични и отзивчиви NPC-та
  • Практикум: Програмиране на персонаж на игра с помощта на AI

Интерактивно и адаптивно разказване на истории

  • Ролята на AI в разработването на нарратив
  • Създаване на разклонени сюжетни линии и динамични сюжетни точки
  • Сесия: Писателство на история, генерирана от AI за игра

Етика и AI в игрите

  • Разбиране на предразсъдъци и справедливост в приложенията на AI
  • Етични разсъждения в дизайна на игри с помощта на AI
  • Обсъждане: Бъдещето на етичния AI в игрите

Краен проект: Създаване на игра с подпомагане от AI

  • Цели на проекта и параметри за дизайн
  • Интегриране на елементи на AI в игрите механики
  • Тестване и уточняване на поведенията на AI

Резюме и следващи стъпки

Изисквания

  • Знание на принципите на разработка и дизайн на игри
  • Опит с езици за програмиране, предпочитано Python или C#
  • Запознатост с концепциите на ИИ и машинно обучение

Целева аудитория

  • Разработчици на игри
  • Дизайнери
  • Ентусиасти на ИИ, интересуващи се от пресечната точка между ИИ и игри
 14 часа

Брой участници


Цена за участник

Предстоящи Курсове

Свързани Kатегории