План на курса

Въведение

HubSpot, Inbound Marketing и Sales

    Услуги и продукти, използвани в HubSpot

Какво е CRM?

    Настоящи срещу потенциални клиенти История на клиента

Запознаване с HubSpot CRM

    Свързване на имейл входяща кутия с HubSpot CRM Навигиране в структурата на таблото за управление Навигиране в секцията с категории и опции

Инструменти в HubSpot CRM

    Извадка от инструменти за продажби на HubSpot Извадка от маркетингови инструменти на HubSpot Извадка от сервизни инструменти на HubSpot Извадка от инструменти за обаждания на HubSpot

Структуриране в HubSpot CRM

    Разработване на работен процес Персонализиране на табло за управление Създаване на списък и отчет Добавяне и управление на документи Създаване и импортиране на контакти

Оптимизиране на работните процеси в HubSpot CRM

    Използване на разклоняване на работни потоци Създаване на диаграми на работни потоци

Обобщение и заключение

Изисквания

  • Разбиране на продажбите и маркетинга

Публика

  • Business Анализатори
  7 Hours

Брой участници



Цена за участник

Oтзиви от потребители (4)

Свързани Kурсове

Customer Relationship Management (CRM)

  7 Hours

Odoo for Developers

  21 Hours

Свързани Kатегории